Hakutulokset

  1. K

    Miksi mies ei saa harrastaa?

    Mietinpä vain sellaista vaihtoehtoa että olisiko taustalla pelkoa että tapahtuu onnettomuus,meillä on moottoripyörä ja tosiasiahan on se että mp tapahtuu onnettomuuksia suht paljon...kyllä muakin ahdistaa joskus kun mies lähtee yksin ajamaan ja itse jää lapsen ja toisen mahassa olevan kanssa...
  2. K

    onko lidlissä kissanhiekkaa?

    On, ja hyvää ja halpaa onkin! Käytän jatkuvasti meidän kahdella kissalla enkä parempaa ole löytänyt.
  3. K

    menetin eilisen jälkeen paljon

    Onpas aikas pikkusieluista porukkaa...en voi muuta kuin ihmetellä jos tuollaisista kommentista suuttuu. Kännis nyt mokailee kuka vaan! Itse ne vaan naurettavia on , älä muuta luule! Vai osuiko komenttisi arkaan paikkaan??????????? :whistle:
  4. K

    paljonko isovanhemmat

    Hoitoapua jonkun verran; äitini ottaa yökylään nelisen kertaa vuodessa tai siellä ollessamme on sen aikaa lapsen kanssa että käyn esim. kaupassa. Kyselee kyllä koko ajan pojalta, että milloin tulet yöksi jne mut käytännössä asia on vähän toisin.. Anoppi hoitaa satunnaisesti muutaman tunnin...
  5. K

    Kauanko.....

    vastáus Martalle: tarkoitin itseäni ja vain itseäni.......!!!!!
  6. K

    Kauanko.....

    Ikää 42 ja puoli, yritystä takana 4 ja puoli vuotta. Kuopus täyttää 5 v. Yksi clomifen satsi vuosi sitten. Hyväksyn tilanteen, ei tule enää luomusti. En ota terveysriskejä tässä iässä, että lähtisin hoitoihin, eikä ole kyllä rahaakaan. Pääsääntöisesti tässä iässä ei enää tulla raskaaksi, mutta...
  7. K

    Peräpukamat ja synnytys.

    Mä sain tietää synnytyksen jälkeen kans, et mul oli peräpukamat. Alkoi häiritsemään vast n1kk synnytyksen jälkeen ...sit hain apteekista rasvaa (en muista nimeee) ja hetki meni niin ne lähti, eikä ole enää vaivannu..lapsi on 7kk.
  8. K

    Mitä on herbalife?

    siinä se kysymys olikin jo..
  9. K

    Ystäviä Turun seudulta

    Mist päin Turkua olet? Minkäikäisiä lapsia sulla on?
  10. K

    mitä voi odottaa puolison aikuisilta lapsilta?

    Kuulostaa todella inhottavalta. Kannattaisi varmaan keskustella suoraan näiden "lasten" kanssa vähän käytöstavoista, tai ottaa asia puheeksi ainakin miehen kanssa. Tartu vaan härkää sarvista! Minusta tuo haiskahtaa pahemman laatuiselta mustasukkaisuudelta. Luultavasti siinä pelätään vähän...
  11. K

    Kissa lapsiperheeseen! Miten onnistuu?

    Itselläni on kissoja, toisella korvaongelmia. Eli kun otat kissan kannattaa miettiä että voi tulla ongelmia jotka sinun tulee hoitaa! Ja välttämättä kissa ei opi raapimaan luonnon puuhun. Riippuu kissasta. Ja jos ei ole raapimis puuta älä syytä kissaa kun huonekalut on rikki. Kissa tarvitsee...
  12. K

    Sain raivarin...

    Joopa joo. Menneisyys ja menneisyys. Parahat exät, ei sitä muutama kuukausi häiden jälkeen eksiä pahemmin muistella, vaikka he sitä kovasti toivoisivatkin. Näköjään. Mutta saahan sitä kuvitella kaikenlaista. Niin kuin nyt, että just naimisiin mennyt morsio olisi jotenkin mustis kymmenen vuotta...
  13. K

    Sain raivarin...

    Ei mies muistanut koko kirjasen olemassaoloa, enkä oikein usko, että sillä mitään merkitystä oli. Ei ole oikein runopoikia ;) Oli kuulemma pidätellyt naurua, kun olin riehunut se kirja kourassa, mutta ei ollut uskaltanut nauraa :laugh: Vasta myöhemmin sitte nauroi makeasti tälle tapaukselle ja...
  14. K

    Sain raivarin...

    Voi ziisus, "vieras"!!! Meillä puhelinterrori on sitten vielä aika lievää. Tyyliin saan v**lu-tekstareita, joiden mukaan meidän pitäisi mennä "pariterapiaan" (juu tosiaan, pari kuukautta häiden jälkeen, aika vitsikästä :laugh: ), koska minä menin polttamaan exän miehelleni antaman...
  15. K

    Sain raivarin...

    Myönnän että olin typerä, kun menin lähettämään sen viestin. Olen liian kiivas kun suutun :o Onneksi mies osaa ottaa rauhallisesti, ei halunnut sekaantua mitenkään "kanatappeluun" ja parempi niin. Kyllä juu, tämän kirjan oli aikoinaan "lahjoittanut" miehelleni toinen nainen, ei siis tämä exä...
  16. K

    Sain raivarin...

    Mieheni exä antoi miehelleni rakkausrunokirjan, jonka mieheni on saanut joskus joltain ex-tyttöystävältään. Kansilehdessä hekumallinen "rakastan sinua" omistuskirjoitus. Sain raivarin ja poltin kirjan. En suuttunut varsinaisesti miehelleni joka oli niin tyhmä että oli ottanut sen kirjan vastaan...
  17. K

    tykkäkö olla alasti

    hyvällä ilmalla
  18. K

    tykkäkö lapsi nakuilla

    kun lämmin ilma
  19. K

    Gesslein

    Katso avaus 17.6. Gessleineista.
  20. K

    Onko teillä lapsia useamman miehen kanssa?

    Ihan varmasti jokainen lapsi toivoo itselleen äidin ja isän, onnellisen perheen. Ei pieni lapsi ymmärrä muuta kuin sen, että jokaisella on äiti ja isä. On erittäin vastuuntunnotonta ajatella että "avioliitoista 60% päättyy eroon joten ihan sama mitä mä teen kun kuitenki saattaa ero tulla". Joo...

Yhteistyössä