Hakutulokset

  1. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    ei tartte enää piinailla.Täti tuli kylään. Hyvää loppiaista kaikille! :heart:
  2. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Nyt mä en ymmärrä yhtään! Tein äsken taas rfsu:n testin ja NEGA! NEGA!NEGA!!! MÄ EN YMMÄRRÄ! Täti myöhässä 10pvää ja 3testiä NEGAAA!!! :mad:
  3. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Heissan kaikille! Huomenna pääsen piinasta(ja te tietenkin rakkaat mukana piinailijat) :) Aamulla ostamaan testiä.. :) Täti ei ole vieläkään kurvannut kylään.. :) Ensin oli poika oksussa ja kuumessa,nyt jo terve.. :) JA tänään tauti iski sitten äijään..Mä olen jäänyt välistä onneks...
  4. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Uudet vuodet kaikille!!!!!!!! Täällä ei edelleenkään tätiä kylässä ja testiä en oo tehnyt.Ajattelin maanantaina sellaisen TAAS tehdä mikäli täti ei saavu. Oireita ei ole juur kumpaakaan suuntaan,pientä närästystä ja nippailua alamahassa... Nyt nukkumaan.Poitsu oli viime yönä kummitädin luona...
  5. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Helööööy! :) Edelleen ei tätiä.. En enää edes tarkalleen muist koska ovis oli koska niin paljon hösöttäny viimeiset 5päivää.. :) Huomen aamulla vielä testi ja sit jos se o nega ni mä nostan kädet pystyy! Viime yönä heräsin siihen et vatsa oli niin kovalla et melkei itkua sai pöntöllä...
  6. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Huomnta.. :) Täälä tilanne jatkuu,ei tätiä,ei plussaa.. :) HUOH!
  7. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Huomenet kaikille!! Tervetuloa nauruprinsessa! Olkoon vierailusi lyhyt..:) Täällä taas ihmetyttää kun ei se täti ole tullut ja äsken aamupissasta tein testin ja puhdasta negaa näyttää.MÄ HALUAN NYT JOTAIN VASTAUKSIA PRKL!!! :p Ei täsä nyt aamusella muuta.. menen hakkaaman päätä seinään...
  8. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Huomenia! Täällä ei mitään uutta!!! Tätiä ei näy ei kuulu!!! :o On tää outoo..Enkä ehdi tänää aamuna testailee ku juostava miljoonas paikassa..:D
  9. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Heido!! Shoppailulta kotiduttu ja testi tehty..... :) Ostin rfsu:n testin ja tein hesen vessassa! :D Tyylipuhdas negahan se sieltä kurkkas... Ei ollu aamupissasta vaan keskellä päiväää.. Ja täti "myöhässä" 2pvää.. Katotaa koska teen testin uudestaan vai tuleeko täti.. :D
  10. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Huomenta kaikki tytsylit!! :whistle: Noup,ei tätiä vieläkään,joten suuntana shoppailu pikkusiskon kanssa ja r-testinosto.. :D OU MAI GAAD!! Oli oikein ihana herätä tänään ja avata tietokone ja huomata et läppärin näyttö oli mystisesti hajonnut yönaikana!! Poitsu viety jo tarhaan joten oman...
  11. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Vouhis: Mä oon aina pitäny sitä painetta tätioireena.. No saa kattoo kuin tässä käy.. :D Äsken syöty viimeisen kerran jouluruokaa tänä vuonna! Ja olo on sen mukanen! ;) Mites meinaatte juhlistaa uutta vuotta?? :)
  12. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Vouhis: No kuulostaa oikein hyvältä tuo sun eilinen.Juuu,täti on ymmärtänyt ainakin tähän asti poissa..Jännitys tiivistyyy!! Ihmeellistä painetta tuntunut nyt alamahassa!?!? :O
  13. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Voouhis: Suosittelen sullekkin tota mun sotasuunnitelmaa!! ;) Ja noup,ei tätiä vielä..
  14. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    eiku hups. :D ehkä mun kannattaa tarkistaa alkaako siin täti kalenteris vkot maanantail vai sunnuntail.. :D joten sen mukaan joko tänään tai huomen pitäis täti kurvata... MÄ SEKOOON! Tähän ei nyt selvästi oo muuta lääkitystä ku sohva,uudet tohvelit,viltti ja suklaalevy! :)
  15. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Vouhis: Kyllähän mä saisin oireit "kehiteltyä" jos viitsisin.. :D Ihmettelen ku täällä on kp:t 30/30 mut ku kokeilin tätilaskuria netis ni se väittää et 30 tulee täyteen vast huomen/ylihuomen?! :O WOOT!?!? :D
  16. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Vouhis: Arvaa kaks kertaa muistinko kaikessa joulukiireessä ostaa sitä testiä!! :D Mut ei oo täti viel kurvannu! :)
  17. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE!!! :heart:
  18. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    APUA!! :D Tajusin nyt vast et tätin pitäs tulla joulupäivänä!! ja MITÄ JOS EI TUUKKAA!??! PAKKO käydä kyl huomen ostaa huomen testi varoiks..:D Joo tälläne pikane.. nyt jatkettava siivoomista,tuun illal päivittelee ja kommentoimaa tein juttuja!! :D
  19. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Hei kaikille!! Ensiksi pahoittelut tädin kohdanneille!!:hug: Ja huuuurrjasti onnea Majj!!! :heart: Ja dada:Se mulkku ei ollut sun arvonen!!Rakkaus toista kohtaan ei kuitenkaan kuole vihan tieltä heti vaikka niin ehkä jopa haluaisi ja se sattuu..Paljon jaksamisia sinulle!!:heart: Sitten...
  20. J

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Täällä ollaan!! :popcorn:

Yhteistyössä