Hakutulokset

  1. L

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    lohdutuksen sana - pas-proseduuri on onneksi kaikin puolin niin paljon kevyempää, että esim. mielialat eivät heittelehdi ihan miten sattuu ja mihin sattuu, ja kroppakin on rauhallisempi. se kaikki tukee onnistumista!!!
  2. L

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    ihana ajatus, mansikkainen79, jonotusnumeroiden jakaminen! Saisko tännekin jonkun toivonkipinän, 10v yhessä, 9 v naimisissa, 5 vuotta aktiivista lapsentekoa. ja olette oikeassa, vaatii aikamoista itsehillintää onnitella "ekasta kerrasta tärppäsi" -ystäviä odotuksesta. mut silti silti, en...
  3. L

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    hus on todellinen liukuhihnatehdas, jossa ei ihmiselle ole aikaa sekuntiakaan. Yksi ainoa vanhempi naislääkäri jaksoi suhtautua potilaaseen ihmisenä, kaikille muille koin olevani munasarjat, kohtu ja lääkevaste. eli en siis todellakaan pidä koko paikasta, mutta kai niillä on samat tietotaidot...
  4. L

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Kyllä, on newsejä. Kiitos kysymästä, ihanaa, että olette niin solidaarisia. Kuten arvelinkin (noin viikko siirtämisestä ilkeitä vatsakipuja, sen jälkeen täydellinen hiljaisuus), hcg alle 1. Kauhean empaattisella äänellä hoitaja ilmoitti, että kyllä hus teille vielä yhden icsin voi tarjota...
  5. L

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Jaksamist kaikille! Miten nää piinaviikot voi olla näin pitkiä? Kuin kaksi loputonta nälkävuotta. Ja vatsaa särkee siis ihan koko ajan :S Netti on jo puhki kaluttu, ja päätelmiä on tasan kaksi: a) jos on kipuja, oot raskaana b) jos on kipuja, et oo raskaana :D itse, vanha pessimisti, olen...
  6. L

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    pääseekö vielä mukaan? Ryhdyn kohta työstämään kaikkia 27 sivuanne. Olin täällä muistaakseni 12/2009-1/2010 (2. IVF, negaa tietty). Nyt 2. IVF: 1 ja ainoa PAS takana, testipäivä ma, 4.10. Menkkakivut ihan totaaliset, mieliala pessimistinen, anoppi odottaa tuloksia oikein kalenteri kädessä :D Ei...
  7. L

    Opettajan työ ja hoidot

    Moi! Niin samassa tilanteessa! Menen verikokeeseen maanantaina, 4.10, ja joudun ilmoittamaan ryhmälle, että tulette kouluun tuntia myöhemmin, kukaan ei minun takiani rupea sijaisia järjestelemään tunniksi. Annan sitten lisää kotiläksyjä (ei ne niitä tee kumminkaan, amislaisia kun ovat)...

Yhteistyössä