Hakutulokset

1. H

laserin puhdistus

No problemo ;)
  2. H

laserin puhdistus

Jos 50e laserin vaihto ni eiku kone korjaamoon! Se et soitin ei tunnista levyä voi olla kuitenkin muutakin ku likaa ja jos on ni hukkaan meni nekin levyrahat ja vaiva. Ja mikä pahinta viottunu laser voi rikkoa koko vehkeen kun taittaa esim. valoa väärään suuntan ni palaa jotain muutakin...
  3. H

laserin puhdistus

Mahtaako kyseeessä olla kovinkin hinnakas peli? Noi vaihtajat ei yleensä pelitä edes sitä kolmannesta siitä mitä normi ykspesänen soitin. Puhdistuslevyä kannattaa kokeilla, mut jos soitin ei oo kovin kallis ni laserin vaihdon voit kyllä unohtaa. Ammattiliike ottaa jo pelkästä kattomisesta ihan...
  4. H

Miehet,miten usein peset ELIMESI?

Kai toi on vähän sama ku kysyis hampaiden pesusta :whistle: Useimmat mun tuntemat naiset hankkii kuitenkin valkohomejuustonsa mielummin kaupasta ku pesemättömästä vehkeestä :laugh: :laugh:
  5. H

häpeääkö?

Omana loppukaneettina voisin sanoa että kaikki me kärsitään joskus omista vioistamme ja ne jotka ei kärsi ei tajua niitä. Eix oo selkeä juttu? ;)
  6. H

häpeääkö?

Toki varmaan kaikki miehet kattoo mielellään "täydellisiä" rintoja tai takapuolia, mitä ne sitten kullekkin on... Mä luulen et tossa asiassa on enemmän kyse ns. pakollisen tarjonnan laista, eli yleisesti ollaan päätetty mikä on kaunista ja seksikästä, enkä tarkota ainoastaan sun tapausta fjonga...
  7. H

häpeääkö?

Oottekos tullut ajatelleks sitä että miehenne ois mahdollisesti ihastunu teihin juuri sellaisina kun ootte?!? :o Jos esim. synnytyksen tai imetysajan jälkeen vartalo (rinnat, häpyhuulet whatever) muuttuu ja sanotte kärsivänne muutoksesta, mies saattaa arvostaa teitä niin paljon, että kokee jopa...
  8. H

Ajatuksia vaan....

Jos en ihan väärin muista ni tais olla profi ?tyhjä? ;) Kyllä sinne tietysti jotain pitää kirjottaa mut nyt laiskotti sen suhteen. Totta puhuakseni laiskottaa vähän muutenki.. 12h tänään töissä ja huomenna lisäääää!!!! Joka tapauksessa; tää palsta ihmisineen vaikuttaa kuten jo aikasemmin...
  9. H

Ajatuksia vaan....

Mä kyllä viihdyn hyvin yksinkin, mutta en oo vielä oppinu sitä peri-amerikkalaista kykyä keskustella itseni kanssa. Näihin keskustelupalstoille kirjottaminen on tavallaan ihan jees, mutta useimmiten tulee mieleen paljon enemmän sanottavaa kuin selkokielellä luettavaan muotoon pystyy...

Yhteistyössä