Hakutulokset

1. mamma2006

<3 Huhtikuiset 2011 <3

39 + 5 tytto 27.4 klo 17.52 2650g , 48cm , pipo 33cm :heart: Viimeinkin sain oman rakkaan puolitoista viikkoa sitten. Kaynnistettiin kun olin sen kaks viikkoa rampannut parin paivan valein. Mutta kuten painosta nakee nii ois voitu kaynnistaa aiemmin. ke syntyi ja su paastii kotii. Oli...
  2. mamma2006

Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

Heis mammat! Täällä ollut tapahtumarikas vrk, muttei siin'ä suhteessa kun haluis.... Neiti 4wee päätti viime yönä unissaan harrastaa hyppäämistä. Oli tullut jossain vaiheessa mun viereen ja näki jotain unta ja hyppäs mun yli suoraan lattialle kyynärpää edellä. Enpä kerenny kissaa sanoa...
  3. mamma2006

Maanantai!!!! Voihan hermot ja kiukku :headwall: Esikoinen saanu tänään kyllä hermot tappiinsa. Ei auta tietty asiaa tuo keli yhtään, vettä tulee kun esterin persiestä...huoh....ANTEEKS!!!! valivalivvali...mut tällästä tää näköjään on....syntyis jo niin pääsis ite normi tilaan...
  4. mamma2006

Joo mulla on tulos kaveri mukaan. Hällä itellä 10wee poika joten aikaa teeitysti jo synnytyksestä mut lähinnä haluan vaan siks et jos sattuu synnytys kestämään kauan nii aika ilkee sillo olla yksin...ite äksönii en niinkään kaipaa....mut jos tulee sellai pika pika ja oon jo lähellä sairaalaa...
  5. mamma2006

Liinukka on se vaan juu ihanaa, toinen niin innoissaan :) Ja toivon et ikäero on sen verta iso ettei pahempaa mustasukkaisuutta tule, hoivaviettiä vain :D Täällä siis mies ei kuvioissa ollenkaan. Ainakaan positiivisessa mielessä. Mutta mammat pärjää :D näin olen ainaki päättäny...
  6. mamma2006

Onnittelut vauvaantuneille ja tsemppiä lähtömetreillä oleville:flower: Täällä viilekset hiukan kärsimättömät. Tosiaan joulukuun alusta asti olen ollut vuodelepomääräyksessä supistelujen takia. Aika on siis käynyt pitkäksi ja ei ole voinut nauttia raskaudesta. Nyt ollut harmina korkeat paineet...
  7. mamma2006

Hei täällä yksi taustailija :) Olen seurannu teitä koko talven mutta en tiiä miksi se on niin vaikeaa tulla mukaan. Mutta nyt rohkenen jos vaan sekaan mahtuu. Eli 26wee 4,5 vuotiaan tyttösen äippä, toinen siis tulossa LA 29.4 ja PHKS, sukupuolta ei tää pihtari oo suostunu näyttää :) Tänään...
  8. mamma2006

HuhtiVauvat2011

Täällä eräs plussannu. Huhtikuussa LA, onko meitä jo muita? Rv 10 menossa :heart:
  9. mamma2006

Ehtiikö hakemus?!

kyl se ehtii jos huomenna ennen 10-11 laitat postii...sillo on perjantaina perillä =)
  10. mamma2006

Ole mukana kehittämässa Kaksplussan keskustelufoorumia!

en tiedä että joko joku laittoi muta nuo mainokset on tekstien edessä....ja jotenkii om muutenkii suppeen näkönen tuo sivu
  11. mamma2006

Käytättekö mausteita vauvojen ruokaa tehdessä?

Eli millä maustatte? Ihan pikkuisille ei voi vielä maustaa, mutta miedompia yli puolivuotiaille? Tuoreita yrttejä esim. persiljaa? Kuivattuja esim. rakuunaa?
  12. mamma2006

Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

täällä myös yksi vm84 odottaja. esikoisen laskettuaika lokakuun alusa!!!! ai niin..ollaan lahden seudulta!!<br><br>
  13. mamma2006

kuinka monen mies lähtee inttiin nyt ma 10 pvä?

meillä mies ollu intissä 9.1.2006 lähtien. Eli käytännössä koko raskausajan. Yksin on joutunu kaikki aamupahoinvoinnit kestämään sekä pahantuuliset päivät. :kieh: välillä on ollut hetkiä,ettei jaksa...kaiken teet yksin, huolehdit kaikesta. Kolmeviikkoa sitten oli muutto...senkin jouduin...
  14. mamma2006

Montako lasta sulla on?

unohtui se oma ikä, eli itse olen 29v ja mieheni 30v.
  15. mamma2006

Montako lasta sulla on?

Meillä on lapsia tällä hetkellä kolme. 9v, 5v ja 3v. Neljännen olisi tarkoitus syntyä tammikuussa 2006.. ja ehkä sen jälkeen vielä yksi, jos luoja suo, niin ja mies =)
  16. mamma2006

Keskustelupalsta vl-suurperheiden äideille

Saako muutkin osallistua keskusteluun, kuin vl-äidit? =)

Yhteistyössä