Hakutulokset

1. Ashika

pyöräilyn oppiminen

Poika 4v oppi tänä kesänä. Tai siis osas ilman opettelua. Viime keväänä ostettiin eka "kunnon" pyörä, 16tuumainen ja apupyörillä päästeli reilun vuoden. Ja kun apupyörät otettiin pois niin poika osas heti ajaa tosta noin vaan, ei tarvinnu ees lähtemises auttaa. Seuraavana päivänä sille piti...
  2. Ashika

Menkat synnytyksen jälkeen..

Vauva syntyi toukokuun alussa ja nyt on ekat menkat tulossa.. ainaki kipu on sitä samaa tuttua alavatsalla.. Pelottaa ihan et minkälaisella paineella vuotoa tulee.. Kipu on ainaki melkein sietämätöntä. Imetys loppui n. 2vkoa sitten kokonaan ja osittain jo kuukausi sitten.
  3. Ashika

onko miehesi nähnyt vauvan tulon?

\ Samalla linjalla. Halusin että mies on tukenani kun ei se paljo muuten voi auttaa ku olemalla hengessä mukana.. Kyllähän se siitä vierestäkin näkee jonkin verran eikä varmasti jää mitenkää paitsi pikkuisen syntymästä.. :)
  4. Ashika

Kukaan vaihtanut pph:a ja mistä syystä?

\ Tästä tuli kyllä mieleen, että taitaa äiti olla näitä "ei minun kullannuppu "äitejä. Aina oma ihanin, eikö näin? Ja jos ei jää hyvä olo hoitajasta niin miksi sinne pitäis omaa pientä viedä? Veisitkö ite sellaiselle kestä et pidä, syystä tai toisesta? Todellakaan poikani ei oo täydellinen...
  5. Ashika

Kukaan vaihtanut pph:a ja mistä syystä?

Joo olen vaihtanut. Poika oli silloin vajaa 3-vuotias. Opiskelin ammattioppilaitokses uutta ammattia ja poika aloitti uudessa hoitopaikassa. 2viikkoa kuuntelin sitä joka päiväistä rutinaa että kuinka poika on niin sitä sun tätä.. vie lelut toisten kädestä ja vaikka mitä.. Ihmettelin hiukan kun...
  6. Ashika

kakka ym. pissa-aiheesta..

Puskakuselle mä ainaki lapsen pistin jos hätä yllätti. Ja aina oli mukana varavaatteet(ne oli aina autossa) jos sit vahinko tuli. Niin myös itse muistan että lapsena pissailin teiden varsille kun pelkäsin hirvittävästi yleisiä vessoja.. en tiedä sitte mistä moinen johtui, olinko kenties kuullut...
  7. Ashika

Parhaat lasten suusta

tuli sit heti tuplana vahingos.. hups..koneet ei pidä musta enkä mä niistä.. =)
  8. Ashika

Parhaat lasten suusta

Poika kyseli noin 2-3vuotiaana et mitä hän piirtäis. No mä sitte sanoin et piirrä vaikka hiiri. Eipä aikaakaan ku poitsu huikkas et valmis, tuu kattoon. Paperilla oli vain yksi viiva joka ylettyi reunasta reunaan ja mä sitte kyselin et missäs se hiiri on johon poika sanoi et siinähän se mut se...
  9. Ashika

Parhaat lasten suusta

Poika kyseli noin 2-3vuotiaana et mitä hän piirtäis. No mä sitte sanoin et piirrä vaikka hiiri. Eipä aikaakaan ku poitsu huikkas et valmis, tuu kattoon. Paperilla oli vain yksi viiva joka ylettyi reunasta reunaan ja mä sitte kyselin et missäs se hiiri on johon poika sanoi et siinähän se mut se...
  10. Ashika

Meidän mukulat

Kuulostaa tutulta.. Meidän 4,5v on aina ajoittain kuin enkeli tai sit on kausi et mikään ei mee jakeluun. Ja silloin kyllä joka toinen lause alkaa ei tai älä sanalla ja omaa ääntä tulee korotettua välillä varmasti liikaakin. Ja huono omatunto tulee itselle ku tuntee olonsa huonoksi äidiksi kun...
  11. Ashika

4-vuotiaiden mittoja :)

Poika oli neuvolan 4-v tarkistuksessa 107cm ja 18kg. Nyt noin puolta vuotta myöhemmin pituutta on tullut kolme senttiä lisää ja painoa kilon verran =)
  12. Ashika

06-alueen äitejä?

Täällä myös kahden äiti samoilta seuduilta. Tyttö nyt 5viikkoa ja poika 4,5v. :wave:

Yhteistyössä