Hakutulokset

  1. L

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Tulinpa kurkkasee vanhaa pinkkaa! Onnea ja tsemppiä kaikille esikoista odotteleville, hyvin kaikki menee ja tää äitiys on sitten maailman parasta! <3 T: Lunea, esikko 13kk ja kuopus rv 5+1 ;)
  2. L

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Onnea Anneli, Syli ja Muumimamma! Tulin vilkaisemaan pitkästä aikaa kuulumisia kun meillä arki rauhoittunut ja yöt alkaneet sujua. Iloinen yllätys, että kotipinosta löytyi niin uusia plussia kuin uusia kuumeilijoitakin! Toivottelen kaikille syksyisiä plussapuhureita ja vaikenen varmaan...
  3. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Syysvauvoja ropisee! 6.9. saapui maailmaan yksi uusi syyskuun prinsessa, viikkoja 40+4, 47cm ja 2755g pienen pieni ihmetys! <3
  4. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    *Hali* Santtu. Voispa jotenkin helpottaa sun taakkaa. En ole erityisen harras uskovainen, mutta jospa pienellä iltarukouksella saisin teille sinne edes vähän voimaa lähetettyä.
  5. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Santulle osanotto ja voimia suuren surun kohtaamiseen. Voimia myös isälle ja kaikille, joiden elämää pieni prinsessa ehti koskettaa. Elämä osaa olla epäreilu..
  6. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Minä myös tulin yhtenä kappaleena viel poksumaan ja jännittämään seuraavia vauvauutisia! Tsemppiä ! T: Lunea 40 tasan!
  7. L

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

    Hui white gold! Niin inhottavia tollaset säikyttelevät vuodot! Onneks kuitenkin hormonitasot nousee ja vuoto lakkasi. POKS 39 täällä, eikä mitään merkkejä synnytyksen lähenemisestä. Ei ole puoleen vuorokauteen supistanutkaan edes kevyesti. Muuten kyllä rauhaton yö takana. Eilen oli...
  8. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    POKS 39! Kauhistus! Ja voi elämä millaisia tumpeloita tääl muillakin on ollut lääkäreinä! Hitto kun olis etukäteen tiennyt, niin en paljoa neukkulääkäreillä olis käynyt, ja vastaisuudessa muuten en käy. Luottogyne hoitaa jälkitarkastuksesta lähtien vastedes kaiken mun pyhimpääni liittyvän...
  9. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Kiitos kiittämästä naurajille! Tästä loppuraskauden seksistä voi oikeesti alkaa pitään jotain huumoriblogia, tipahtais kaikki sievistelijät takaisin maanpinnalle. Mahaseksissä kun on erotiikka kaukana, pelkkää työtä se on kun tämmösen pallon kanssa koittaa asentoa hakea. No onneks lopputulos on...
  10. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Kärttyisyyttä? Minäminäminä! Tosin nyt oon hyvällä tuulella, kun nukuin tauotta 8h. Mutta noin muuten on viimepäivät kärtyttänyt ja kenkuttanut, lisäks oon niin herkkäitkuinen nykyään, että kyllä ihan joka päivä on saanut jollekin asialle porata. Ylitsepääsemätön harmi voi olla vaikkapa se...
  11. L

    Kuinka monen vaisto on ollut oikeassa?

    Mä olin satavarma pojasta, mutta mut tipautettiin 4D:ssä rytinällä maanpinnalle; "Katsokaa, häpyhuulet!"
  12. L

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

    Mulla oli oman lähipiirin kummit selvillä jo vuosia sitten, samoin heille itselleen, eli eipä tarvinnut muuta kuin ilmoittaa raskaudesta ja tulevasta tehtävästä. Miehen puolelta sitten vähän pidempään arvottiin, ja kun ei osattu valita tuleeko sisko vai veli, niin sitten molemmat. Ja sitten viel...
  13. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Hitsi kun tuntuu, että kaikilla on rv 36-37 lääkäritsekkauksissa paikat pehmeenä ja sormelle auki... Mulla oli tasan 38 viel visusti kiinni ja ei edes erityisen pehmeä, kaulaa parisen senttiä. Ajatuksena jokseenkin turhauttava. Ja mitä tosta sitten on pääteltävissä, ei kuulemma yhtään mitään...
  14. L

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

    Pikaiset omanapaiset poksumiset ja lääkärikuulumiset, eli 38 pokspoks! Kohdunkaula kiinteä ja jokseenkin pehmeähkö, kaulaa jäljellä parisen senttiä, eli tuskin odotettavissa ihan näillä näppäimin mitään, vaikka äkkiähän se sitten käy kun on käydäkseen. Tuli vaan itselle sellainen olo, että...
  15. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Pikaiset poksumiset ja lääkärikuulumiset, eli 38 pokspoks! Kohdunkaula kiinteä ja jokseenkin pehmeähkö, kaulaa jäljellä parisen senttiä, eli tuskin odotettavissa ihan näillä näppäimin mitään, vaikka äkkiähän se sitten käy kun on käydäkseen. Tuli vaan itselle sellainen olo, että nonnih, tääl sitä...
  16. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Hei toi synnytysasento pitääkin viel lisätä, mä en haluais puoli-istuvaa sängyllä, mut en oikein osaa keksiä mikä ois hyvä. Jakkarasta on peloteltu, että ensisynnyttäjillä saattaa aiheuttaa herkemmin repeytymiä. Oon miettinyt, et miten onnistuis sängyllä tai matolla joko kontillaan tai...
  17. L

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

    Mä en edes yrittänyt päästä hammaslääkäriin, vaikka edellisestä tarkastuskäynnistä on jo 5 vuotta, ja toki kolmisen vuotta sitten tsekattiin päällisin puolin muutkin hampaat, kun yhdestä hampaasta lähti pala ja alta paljastui mojova reikä. Mulla tää on laiskuutta, inhoan roikkua puhelimessa, kun...
  18. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Kuorsaamisesta: Naisethan eivät kuorsaa, vaan kehräävät. Antakaa ukoillenne korvatulpat, jos eivät suloista purinaanne kestä kuunnella, nih!
  19. L

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Me ostettiin pari kuukautta sitten Hobbarista höyrypesuri, jolla saa ilman myrkkyjä just vaikka lasten lelut putsattua pöpöistä! Mä olenkin ahkeraan sen kanssa heilunut, kaikki matot, lattiapinnat, kylppäri, keittiö, ikkunat, sohva, sängyn petari ja vauvan vaunut on päässeet maistamaan pesurin...
  20. L

    Esikoista yrittämään-pinosta plussanneet keväällä ja kesällä 2011

    Mä soitin neuvolaan kun omien arvioiden mukaan oli 6+1 ja sainkin peruutusajan heti seuraavalle päivälle! Sitten viel samalla viikolla varhaisultra 6+4, sydän jo sykki. En halunnut ihan heti aikaa varata neuvolaan, jos vaikka meniskin kesken, mutta viivat ja digitestin viikon kun vahvistuivat...

Yhteistyössä