Hakutulokset

  1. Y

    Rento tyyppi haussa Tampereelta :)

    Oletko tyyppi jota ei pipo kiristä? Et kyttää naapurin tekemisiä päivisin verhon raosta etkä ole jaksanut kahlata kasvatusoppaita läpi? Nostat lattialle pudonneen leivän ja SYÖT sen? Hyvä! Saatat olla etsimäni tyyppi! Toivoisin että sulla olisi alle kouluikäisiä lapsia/lapsi ja jaksat lähteä...
  2. Y

    Tampereen äidit ja perheet!

    Täällä 26v ja 3,5 kaksospojat. Tammelassa asutaan, viestiä saa laittaa mieluummin meiliin kun tulee täällä niin harvoin käytyä.. twistedteese@gmail.com :))
  3. Y

    Monikkoperheet Pirkanmaalta!

    Löytääkö teitä ketään facebookista? tulee päivittäin siellä käytyä, saa laittaa yv:nä nimeä ja muita tuntomerkkejä joista tunnistaa bookissa :)
  4. Y

    Monikkoperheet Pirkanmaalta!

    Tällä hetkellä meillä ollaan vähän kipeitä :( Perjantaina oli kuume toisella ja lauantaina toisella lapsella, laski kyllä samantien lääkkeellä ja pois on pysyny, mutta nenät vuotaa edelleen.. Eli meidän osalta ei onnistu vielä tällä viikolla varmaan. Mulle sopis kyllä tulla hari maon luo...
  5. Y

    Monikkoperheet Pirkanmaalta!

    Hei vaan kaneli078! Juu ymmärrän ettei niin pienten kanssa välttämättä leikkipuisto ole paras paikka treffata. Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan.. Kuullut olen että monet järjestää vauva tapaamisia ravintoloissa, kahviloissa mutta mun mielestä ei mikään paras ajatus.. Totta puhuen en ole...
  6. Y

    Monikkoperheet Pirkanmaalta!

    Heippa, Hari Mao! Pitäskö meidän vielä odotella ilmaantuuko kiinnostuneita vai treffataanko me aluksi ja otetaan sitten lisää porukkaa tapaamisiin jos kiinnostuneita ilmaantuu? Sorsapuiston leikkialue ei ole mulle tuttu, missäs kohtaa suunnilleen se on? Siis sorsapuiston tiedän kyllä!
  7. Y

    Monikkoperheet Pirkanmaalta!

    Moi, onpa hyvä että ainakin yksi kiinnostunut ilmoittautuu :) Onko sulle tulossa identtiset vai epäidenttiset kaksoset? Mulla on täällä vuoden ikäiset, epäidenttiset pojat. Mun tuttavapiirissä on yhdet kaksoset, mutta he asuvat n.500 km päässä.. Netissä kyllä vaihdetaan kuulumisia mutta olisi...
  8. Y

    Monikkoperheet Pirkanmaalta!

    Hoi kaikki pirkanmaalaiset! Olisiko kukaan kiinnostunut tapaamaan pienellä porukalla ja vaihtamaan kuulumisia? Olen nyt hieman huono aloitteentekijä koska en tiedä missä olis hyvä tavata :D Tietty tähän ketjuun voisi ensin ihmiset ilmoittautua, kertoa kokoonpanostaan niin saatas vähän listaa...

Yhteistyössä