Hakutulokset

  1. S

    Vuosimallia -91

    no eiköhän se päivä kerrallaan mene.. kiitos tuesta kaikille:hug: Mäkin opiskelen nyt catering alalla ja kaikenlisäks alotin sen vasta joten sitä jää reippaasti käytävää vielä ensivuonna. :p Mekin ollaan kihloissa ja rakastetaan toisiamme.. mut katotaan mitä huominen tuo tullessaan...
  2. S

    Vuosimallia -91

    Mamma91 on mulla onneks niitä, mut ei niillekkään kaikkea viitsi kertoa. : / Kyllähän nuo raskaudessa mukana haluaa olla ja tukea.. onneksi edes ne.. Mutta onneks suunta ylöspäin ja pikkunen on mun tähti:heart:
  3. S

    Vuosimallia -91

    Enkeliini meillä on tapahtunut muutakin kun nuo herran juoksemiset paikasta toiseen.. ne mä oon koittanu jaksaa kestää, mutta en jaksa enään herra oli 8kk vankilassa ja kehtaa sanoo mulle vielä et sen on pakko päästä kotoo 4 pvä sen jälkee ku vapautu eli eilen.. tuuppii ja tönii jolloin mua...
  4. S

    Vuosimallia -91

    mulla taas tää suhde heittelee vaakalaudalla.. herra hyppii muualla ja jättää mut yksin kotiin 4seinän sisään.. tänään päätin että pakkaan sille kamat huomiseks valmiiks saa tulla hakee ne.. mut en tiedä miten jaksan raskausajan yksi ja kaiken muun..
  5. S

    Vuosimallia -91

    täällä olis taas yks -91 vuosimallia odottava tuleva mamma hyvinkäältä. rkv 13+5 ja laskettu aika olis 3.5. <3

Yhteistyössä