Hakutulokset

  1. E

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Onnea Kultapupu! :heart:
  2. E

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Onnea kaikklle vauvautuneille! =) Ja Mirennalle kovasti tsemppiä käynnistykseen! Täällä on vietetty nyt 2 viikkoa uutta arkea nyytin kanssa :heart: Voi että se voikin olla niin ihana ja söpö pieni kääryle! Vauva on ollut aika lungi kaveri tähän mennessä ja ei ole turhia itkeskellyt, viime...
  3. E

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Tänne syntyi 13.4. klo 10.33 ihana poikavauva mitoin 3805g ja 51cm <3 Rv oli 41+2. Käynnistyi itsekseen edellisenä päivänä suppareilla joita tuli ensiksi epäsäännöllisinä ja siedettävän kivuliaina, yötä kohti alkoi säännöllistymään ja kipeytymään. Sairaalaan ollaan kirjauduttu klo 3.15...
  4. E

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Onnea kaikille vauvautuneille ja erityinen hatunnosto kyllä Vilmuskille, oot jaksanut olla kyllä kärsivällinen!! (.) Täällä alkaa pälli levitä nyt ihan täysin. Virallisia viikkoja tänään 41+0 ja viime päivät on olleet henkisesti (ja vähän fyysisestikin) ihan kauheita. Tuntuu että miksi se oon...
  5. E

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Onnea vauvautuneille ja kovasti tsemppiä niille joilla lähtö häämöttää!! :heart: Ja on kyllä outoa Nanija ettei oteta näytille jos lapsivettä on tihuttanut (.) Täällä ei tapahdu MITÄÄN vaikka virallisia viikkoja jo 40+3... Se torstain äitiyspolikäyntikin oli aika tavanomainen, kaikki oli...
  6. E

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Onnea Wilmiss! :heart: Joo minä oon samaa mieltä kuin Yönenkeli että tämä meidän kuu ollaan kaikki tässä ja vauvautuneetkin tulee tähän pinoon kertomaan kuulumisia, ja sitten ensi kuusta voidaan perustaa uudelle puolelle uusi ryhmä :) Nanija mä odotan jo jännittyneenä tota samaa kalvojen...
  7. E

    Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

    Kiitos yönenkelille uudesta pinosta! Jee, meidän kuu!! Ehkäisyasioita mietitty täälläkin. Nyt on ollut täällä kanssa loppuraskaudessa makkarissa tosi hiljaista, joten odotan jo että pääsee vähän aktiivisemmin peuhaamaan kun saa tän mahan pois. Mut sit toi ehkäisy, kumot on aika plääh mut...
  8. E

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Isot onnittelut kaikille vauvan jo saaneille :heart: Raskausarvista: Ekassa tuli paljon, nyt tokasta ei oo tullut yhtään uutta. Vanhat, jotka oli jo haalenneet näkymään vain tietyssä valossa/kulmassa, on kyllä tulleet vähän enemmän esille kun vatsa on taas pingottunut. Tällä kertaa oon...
  9. E

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Täällä oli eilen se yhdistetty synnytystapa- ja pelkopolikäynti. Eka synnytyshän mulla oli vaikea ja vauva lopuksi ahdingossa, kärsi hetkellisestä hapenpuutteesta joka oli onneksi lyhytaikainen joten toipui siitä nopeasti. Mutta nyt halutaan kuitenkin varmistaa ettei mitään ahdinkotilaa tule...
  10. E

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Eeku kylläpä me ihmiset ollaan erilaisia, musta on vaan ihanaa ja olen tosi kiitollinen kaikille jotka huomioi sen että näin viimeisillään raskaana painavien juttujen nostelu/raahaaminen on tukalaa, ja haluavat auttaa. Mulla just päinvastoin nousee savu korvista jos yritän taistella esim. tosi...
  11. E

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Itse en pysty yhtään katsomaan mitään synnytysohjelmia, jo se eläimellinen huuto mikä naisista silloin lähtee saa mulla karvat pystyyn (vaikka varmaan ite huusin samalla tavalla, en tiedä, mielestäni kyllä enemmän vaikeroin kuin huusin mutta mielikuvat ei oo kovin selkeitä...) Noista...
  12. E

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Elea :hug: Voi kauhistus mitä uutisia :( Kovasti jaksamista! Uusi ÄP on mun mielestä tosi kiva. Parit vaatteet oli liian retroja, mutta muuten tosi kivoja kuoseja! Jos sais valita ni mielummin ottaisin uuden, varsinkin nyt kun on poikaa tällä kertaa lupailtu, kun aika poikavoittostahan toi on...
  13. E

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Bluediamond täällä myös on viime aikoina ollut paljon enemmän mielialan heittelyitä, just että itkettää ja vituttaa kaikki välillä ihan hirveesti. Ja mä oon kuitenki ollu koko raskauden suht tasainen, eli mitään hormoni-itku-kuikku-kilareita en oo harrastanut. Nyt sit lähinnä tuntuu välillä vaan...
  14. E

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Äippyli_81 olipas kökkö lääkäri, musta toi on tosi inhottavaa ettei äidille/vanhemmille voida puhua selkeästi mitä katsotaan ja miltä näyttää, kuitenkin kyse niiden lapsesta! Meillä oli rakenneultrassa ihana kätilö joka koko ajan jaksoi selittää just mitä katsotaan ja se oli musta tosi tärkeetä...
  15. E

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Vauvakirjasta Mä oon tosi laiska täyttelemään mitään tollaisia, esikoisenkin lahjaksi saatu vauvakirja on lähes tyhjä... Vaikka olishan se tosi kiva sit itselle tai lapsellekin katsella myöhemmin :) Influenssarokotus: Mähän pähkäilin sitä ihan hirveesti silloin joulukuun alussa kun oli aika...
  16. E

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Dorian joo se olin minä joka selitin niistä Flagyl Compeista. Käytin sitten puikkokuuria 5pvää eikä minkäänlaisia sivuoireita ilmaantunut. Alunperin määrättiin siis 7pvää mutta koska kaikki oireet hävis jo toisen puikon jälkeen, en saanut itseäni laittamaan niin montaa "turhaan". Mutta ihan...
  17. E

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Kiitos Yönenkelille uudesta pinosta! Täällä oli tänään neuvola, virallisia viikkoja 31+3 mutta omien laskujen mukaan 30+6 (oon siis aika varma milloin oli ovulaatio). Sf-mitta oli 29,5cm eli hitusen keskikäyrän yläpuolella. Hb 114, ollut koko raskauden välillä 111-115 eli tosi samoissa...
  18. E

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Tammikuussa 2014~

    Ralliruutu täällä myös tollaista Äippylin kuvailemaa nopeaa liikettä tai "rumpusooloja", tulee aina joskus ja kestää pari sekuntia. Mäkin oon muistellut lukeneeni et on ihan normaalia niin en ole siitä sen kummemmin huolestunut. (.) Täällä niissä labroissa todettiin sitten sekä...
  19. E

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Tammikuussa 2014~

    Täällä käyty viime viikon lopulla neuvolalääkärissä ekaa (ja vikaa) kertaa tässä raskaudessa, loppuraskauden lääkärikäynti kun on mulla korvattu yhdistetyllä sype- ja synnytystapa-arviolla Jorviin. Oli kyllä aika turha lääkäri, en saanu mihinkään kysymyksiin oikein vastausta, kohdunsuun...
  20. E

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Tammikuussa 2014~

    Musta perhevalmennukset oli ihan turhia, piirreltiin vaan ryhmässä jotain mindmappejä "millainen tuleva vauvani on?" tai ruodittiin omien vanhempien parisuhdetta... Ainoa kerta josta oli jotain hyötyä oli kun kerran erän pariskunta tuli 2-3 viikkoisen vauvansa kanssa käymään ja kertoilivat...

Yhteistyössä