Hakutulokset

  1. K

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    ...ja anteeksi kirjoitus vihreet! Kännyllä tässä yritän jotain tekstiä räpeltää :D
  2. K

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Heipähei kaikille pitkäs aikaa! Täällä ollut samat fiilikset, kuin syystuulella. Väsyin totaalisesti yrittämiseen, jota nyt siis jo 2, 5 vuotta. Tjottailtu on siis tässä loppu- ja alkuvuosi ja näillä nyt mennään. Clomit ja testit saa nyt odottaa kaapissa. Voisin olla vielä hetkisen taustalla...
  3. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Sirpa, toi henkinen luovuttaminen kuulostaa niiiiin tutulta! Mulla ei ole enää mitään mielenkiintoa testata. Niin monta negatestiä tässä kahden vuoden aikana tehnyt, etten enää jaksa. Meillä myös mies lähti tutkimuksiin vaan mun mieliksi, eikä oikein ole ollut tyytyväinen tähän mun lääkityksen...
  4. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Heissulivei! Tietokone hajosi ja siksi olen elänyt hiljaiseloa :) Pikaisesti siis omaa napaa näin kännykän välityksellä. Mulla pitäis omien laskujen mukaan olla tänään kp27. Eilen hätäpäissäni testasin ja tulos vanhan kaavan mukainen, eli nega. Tätiä siis taas odotellessa :( ...niin, siis...
  5. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Sirpa :hug: Tsemppiä!
  6. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Mulla määrättiin clomit just ovista tukemaan. Mitään vikaahan ei löytynyt ja ovulaatio yleensä tapahtuu normaalisti. Clomithan buustaa munasolujen tuotantoa, joten mahdollisuudet tärppiin paremmat :)
  7. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Pippuri jaSirpa, meillä myös lääkäri oli alkuun varovainen clomien suhteen ja halusi tutkia kaiken ensin. Senkin jälkeen vielä halusi kesän yli odotella jos luomusti tärppäis. Eli nyt mulla siis toista kiertoa clomit ovista tukemassa. Toisaalta hiukan "pelottaa" hormonien napsiminen, mutta...
  8. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Vuorikristalli :heart::heart::heart: Paaaljon onnea ja tarrasukkia!!!! Ihanaa kuulla taas plussauutisia :) Milk@ tervetuloa! Mulla ei myöskään lähipiirissä kukaan muu (ainakaan tiettävästi) kuumeile, joten tää on ainoa paikka, jossa voin näistä asioista puhua ja turhautumistani purkaa. kun ei...
  9. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Onnea Samettihortensia:heart::flower: Toivotaan, että kaikki menee hyvin! Ja älä ihmeessä meitä muita murehdi! Toisten plussat ei ole meiltä pois :) Ihanaa vaan, et jollain onnistuu:heart: Peukutukset Vuorikristallille! Jospa se täti ei kurvaiskaan paikalle. Alissia:hug: Toivoa on...
  10. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Huomenta vaan kaikille! Hanat aukesi, eli kp 1 :'( Koville ottaa! Jotenkin latasin niin paljon tähän ekaan clomikiertoon. Plussaa ei siis täältä tullut taaskaan...mahtaako koskaan tulla. Pitää vaan olla extra onnellinen, että on nuo kaksi ihanaa lasta :heart: Todennäköisesti lapsiluku meillä...
  11. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Huomenta kaikille! Hienoa Puskis, jos olette saaneet asiasta juteltua, se kun ei miesten kanssa aina ole itsestään selvää ;) Mikäs sulla on tilanne Kaktus? Onko oireita ilmaantunut? Koska sulla viimeinen luge? Mä laitoin viimeisen pe illalla ja edelleen siis tätiä odottelen : / Testit...
  12. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Omaa napaa vaan pikaisesti: Testasin tänään, niin kuin ohje oli. Ja sieltähän lävähti ihan tyylipuhdas nega, niin kuin niin monta kertaa aikaisemminkin :ashamed: Ihmetyttää vaan, kun ei oireita oikein ole suuntaan jos toiseen. Tissit yleensä ennen tätiä kipeet melkein viikon, nyt ei mitään...
  13. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Heipähei kaikille! Täällä myös syyslomaa vietellään ja ei juuri koneen ääressä ole ehtinyt olla :) Saako Sirpa kysyä, millä perusteella sulle määrättiin tota tyrosiinia vaikka arvot rajojen sisällä? Mulla nimittäin oli toi yksi arvo (arvaa muistanko mikä!) matala WHO:n raja-arvojen mukaan...
  14. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Kiitos Scarleth tsempityksistä! Niitä totisesti arvitaan aina välillä :) Toivottavasti teillä menee loppuun asti hyvin ja saatte vauvelin syliin asti :heart:
  15. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Tervetuloa Vuorikristalli:wave: Pahoittelut tädin kohdanneille! Kaktukselle tsempit! Toivottavasti on mennyt hyvin:) Pippurihännälle tervetuloa takaisin! Mukavaa kuulla, että matka onnistunut hyvin ja sopivaan ajankohtaankin ;) Sirpa, kuulostaa kyllä niin tutulta toi uskon...
  16. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hurjasti onnea Mustikkasuu! Onpas täällä ollut plussarikas kesä/syksy ja toivottavasti jatkoa seuraa! Täällä siis jännäillään piinailijoitten oireita (aika lupaavan kuuloista!) :) Tervetuloa Alissia ja Syyshortensia! Ja mukavaa myös kuulla odottajien kuulumisia! Mukavasti se tuo toivoa...
  17. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Ihan pikaisesti omaa napaa. Tänään siis kp3 ja tästä lähti ensimmäinen clomikierto. Niin ja mulle saa laittaa yrityskertoihin 2 v. Se kun tuli nyt syyskuussa täyteen :( Hyvää viikonloppua kaikille!
  18. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Voi harmi Kaktus !:hug: Voimia ja toivottavasti palaat vielä tännekin! Tsemppiä myös kaikille tädin kohdanneille :( Äiskällä taitaa toivoa vielä olla, joten peukutukset sinne:wave: Täällä testit näyttää jälleen kerran negaa, eli tätiä odotellessa....
  19. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Onnea Kaktus!:heart::flower: Ihana kuulla myös muiden raskautuneiden kuulumisia!:heart: Toivottavasti Pippuri toi oireettomuus ja lämmön nousu tarkottais kuitenkin jotain muuta, kuin tädin kyläilyä:heart: Täällä tissit kipeät, niin kuin aina tässä vaiheessa kiertoa. Tänään kesken päivän...
  20. K

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Paljon Onnea kukkanen plussasta! Ja suurkiitos tsempeistä! On uskomatonta kuinka paljon lohduttaa tieto, että joku toinen on plussannut tällä plastalla :) Varsinkin, kun meilläkin paukahtaa toi kaksi vuotta täyteen.... Ehkä siis mekin vielä onnistutaan:rolleyes:

Yhteistyössä