Hakutulokset

1. R

Mitä tämä on?

Kiitos Vinni <3 Piti tulla sitten tänne taas vuodattaan kun ottaa niin pattiin...Mies ku lähti yönselkään..saa vaan arvata että mihin!! No se ei harmita silleen mutta kun sopimus oli että ei uusia ennenku erossa ollaan kunnolla. Hitto! Kaveri sano mulle,että koska mä olen...
  2. R

Mitä tämä on?

Noniin. Viikko sitten mies teki päätöksen ilmoittamalla ettei voi elää tälläistä elämää. Ei näin kun lapset eivät kuulemma usko mitään ja minussa on liikaa korjattavaa,lähinnä kurinpitomenetelmissäni. Kyllä se surkeeks mut veti ja itku tuli ja tulihan siinä madeltuakin mutta...toisaalta,ehkä...
  3. R

Miten näyttää!

Ei mitenkään. Olen kuin ilmaa,mutta kuinka tärkeää ilma onkaan... Alkuhuuma meni noin kahden kk seukkailun jälkeen,nyt yhdessä kohta vuosi ja yhdessä asuttu kolme kk ja muuton yhdessä loppui kaikki hellyys ja huomiointi.
  4. R

Kuva kirjahyllyssä...

no eksälle kirjotetut ja saadut rakkauskirjeet turvassa tietokoneella..ei niin ihanaa sekään....
  5. R

Mitä tämä on?

Olen usein mietinytkin että tämmönen loppuu. Muutettiin justiin ekaan yhteiseen vuokra-asuntoon jossa minä olen päävuokralainen (onneksi) ja kerran sanoinki että mun ja lasten muutot on sitten muutettu(muutettiin siis 300km päästä..) .Hän kysyi mitä tarkotat ja sanoin että me ei ainakaan enää...
  6. R

Mitä tämä on?

Olen ollut nyt vajaan vuoden uudessa suhteessani. Muutin lapsineni hänen luokseen,olemme nyt uusioperhe. Lapsia 1 hänellä ja kolme minulla + 1 lomakyläilyillä (minun lapsi). Hän moittii minua lasten kasvatuksesta,olen kuulemma liian lepsu.Pitäisi olla ankarampi,en vain osaa. Lapsilla on...

Yhteistyössä