Hakutulokset

  1. K

    FB-kavereita etsimässä :)

    Täälläkin kaivattas ystäviä ympäri suomen. Olen itse 29 vee ja mulla kohta 5 vee poika.
  2. K

    Synnytyksen jälkeisen psykoosin läpikäyneitä

    Täälläkin on yks psykoosin läpikäyny äiti. pistän sulle kans meiliä. ei kai haittaa?!? :D
  3. K

    Juttuseuraa kakssuuntasen mielialahäiriön kokeneista/sen kanssa kamppailevista äideistä ???

    Mulla 4,5vuotias poika,jonka jälkeen sairastuin psykoosioireiseen masennukseen ja oon kokenut monet sairaala- ja avohoidot. Avoerokin oli 2 vuotta sitten pojan isän kanssa,nyt taas yhdessä ja pariterapiaan ollaan menossa 5.7. 8.6 kun olin luullut saiairastavani "vain" masennusta ja 3:nlaista...
  4. K

    Äitejä tampereelta?

    Moikka! :) Täällä ois 28 vuotias äippä jolla 4vuotias poika. Asutaan Multisillassa. Uudet kamut ois tervetulleita! :)
  5. K

    seuraa -06 ja -08 pojille, Tampereen ja Nokian seutu

    Moikka! Täällä ois -06 syntyneen pojan äiti tampereen multisillasta. Ja uusia kamuja ois sekä äiti että poika vailla! :)
  6. K

    Tamperelaiset äidit

    Moikka! :) Laitoin sulle yksityisviestinä sähköpostiosotteeni. t.Hanna
  7. K

    Tamperelaiset äidit

    Mistäpäin tretta olet Jul?
  8. K

    Tamperelaiset äidit

    Moi saralempi! Täällä ois 4vuotiaan pojun äiti Multisillasta! Ois kiva tutustua suhun ja muihinkin äiteihin treelta! :)
  9. K

    :)

    :)
  10. K

    Sydänystäviä treelta????

    Oisko sulla meiliosoa antaa niin kirjottelisin mieluummin sähköpostitse? Ois kiva tutustua vielä lisääkin! missäpäin etelätretta asustelette? Mäkin meinaan asun etelä treella! :)
  11. K

    Sydänystäviä treelta????

    Moi! Mä oon 28 vuotias kohta 4vuotiaan pojan äiti ja kaipailisin noin saman ikäisistä äideistä ystäviä! Kerron lisää itsestäni kun ensin ilmottaudut mulle! Vastauksia odotellessa...:)
  12. K

    Kaipaan uusia ystäviä Tampereelta...

    Mä kans 28 vuotias työssäkäyvä äiti. Mulla kohta 4vuotias poika. Toivottavasti en vastaa sun ilmoon liian myöhään! Koska ystäviä kaipailisin minäkin! :)
  13. K

    Muita äitejä Tampereelta tai Pirkkalasta

    Mä olen treelta,tosin vuosimallia 82. Äitiystäviä mullakin tosi vähän,et lenkkeily ja kahviseura mullekin kelpaisi. Mulla on 3vuotias pojan vesseli.:) Oisko minusta näillä tiedoilla ystäväkanditaatiksisesi? :)
  14. K

    -82 trelaisia äippiä???

    saa olla muualtakin päin tretta.
  15. K

    -82 trelaisia äippiä???

    Oon 28 vuotias 3vuotiaan pojan vesselin äiti. Nyt ois hakusessa toisia samanikäisiä äitejä ystäviksi mielellään etelä treelta. Kirjoittele jos kolahti!

Yhteistyössä