Hakutulokset

1. M

Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

Uusille tervetuloa! Oon taas joka päivä käyny lukemassa ,mut se kommentoiti on jääny... Jee, ite oon nyt vihdoin äitiyslomalla, eka viikko takana! Tuttipulloista on ollu puhetta. Meillä niitä jokunen on, mut en oikein tiedä, et mitä niistä ajatella, koska esikoinen ei oppinu pullosta...
  2. M

Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

sydänsydän Jopas oli kohtelua! Meinasin heti laittaa, että ehdottomasti palautetta, mutta hyvä, että jo laitoit! Siis kuulosti tosi tökeröltä, on unohtunu ihan peruskäytöstavat lääkäriltä. Ja millasen kuvan antaa niillle opiskelijoille?!! Hyvä, että vauvoilla oli kaikki hyvin :) Mä jäin...
  3. M

Dolores Haze, mua välillä kanssa pelottaa, että jotain pahaa sattuu vauvalle ja vähän sama oli esikoisenkin kanssa. vannotin miestä, et jos jotain pahaa käy, niin haluan ilmon lehteen. No, nyt on sama soppari sovittu vaikka kaikki onkin ihan hyvin. Jostain syystä Maarit Hurmerinnan laulu "Lainaa...
  4. M

Kelan eri tuista oli ollu puhetta ja hyvä, että oli. Ihmettelin, että oon laittanu paperit Kelalle jo tammikuun alussa eikä sieltä oo mitään kuulunu. Soittelin perään ja kävi ilmi, että odottelee mun työantajan palkkatodistusta. Ja mä luulin, ettei sitä tarvittaisi, koska edellisen syntymästä ja...
  5. M

Pikkikselle pikakommentit eli meille tuli noi Britaxin b-dualit. Tällä hetkellä ne toimii lähinnä 2-vuotiaan kiipeilytelineenä :) mutta siis näppärästi näyttää pystyvän ite menemään sekä ylä- että alaistuimelle. Sen suurempia kommentteja ei juuri ole tai no joo, oon tyytyväinen siihen, että noi...
  6. M

Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

Selkäkivuista kävin fysioterapeutin kanssa juttelemassa ja oli kyllä mukava & hyvä käynti. Sain ohjeita syvien vatsalihasten treenaamiseen, ihan pari perusliikettä vaan, mut tosi tehokkaita, ku oikein keskittyy. Ja samoin sitten liikkeitä selän venyttämiseen. Se alaselkä ei kuulemma oikein...
  7. M

Aurinkoista pakkaspäivää! Rattaista kyselin aiemmin ja ny mekin sitten vähän yllättäen ne jo ostetiin. TAi siis tilattiin. Meille olis tulossa Britax Dual ja oliko se Pikkis, joka oli samaan päätynyt. Vähän seurailin tuplarattaiden hintoja ja löysin musta sen verran hyvän tarjouksen (alle 400...
  8. M

Huhtimasu kyseli turvotuksesta ja samaa mäkin oon miettinyt. Tai siis joka kerta sitä neuvolassa kysytään ja oon aina vastannu, et ei oo turvotusta. Mut et mistä sen sit tietäis? Turvonnut on olo juu, mut sitä varmaan ei tarkoiteta :D ja sit nilkkoja tai sukkien rantuja en oo tarkkaillu. Hmm...
  9. M

Raskausdiabeteksestä moni on puhunu tai jo käyny, siis testissä. Oon lukenu noita juttuja ei-niin-innostuneena eli oon tyytyväinen, ettei mun tarvii osallistua. Jos olisin ensisynnyttäjä, niin joutuisin kyllä, taitaa olla niin että kaikki yli 25-vuotiaat joutuu nykyisin testiin. Mut koska odotan...
  10. M

Snowballille kiitokset uudesta pinosta ja oikein ihanaa vuoden alkua kaikille! Kävin aamusta vähän kävelemässä ja tuntui jo melkein keväiseltä, kun linnut lauloi. Ihanaa! sydänsydän: tervetuloa! Kuten Chilipapu jo sanoikin, voi sairaalan valita, mut ns. hankalammat tapaukset ohjataan yleensä...
  11. M

Huhtikuun helmet 2011 ** joulukuussa **

NeliApinalle kiitos! siis mullahan on ihan sama juttu ton palkan kanssa ja tosiaan, täytyy hakea äitiysvapaata tms 2 kk ennen loman aloittamista. En muistanut tuota ollenkaan :ashamed: Täytyyki viedä ne paperit palkkikseen heti vuoden alussa. innoMlle tarrasukkia ja onnea odotukseen...
  12. M

Neliapinanlle vaan pikasesti että eikö sulla ollu laskettu vasta huhtikuun loppupuolella? Joten paprut pitää toimittaa Kelaan helmikuun loppupuolella? Näin mä ton Kelan lauseen (Hae avustusta viimeistään 2 kk ennen laskettua synnytysaikaa) tulkitsisin.
  13. M

Iltaa ja tervetuloa uusille, mukaan mahtuu hyvin (sanoo näin vasta itsekin äskettäin porukkaan liittynyt...) Yritän muistella, että mistä on ollut puhetta... oon siis tarkasti lukenu, mutta vähemmän kommentoinut. Kalsari-gallupista muistan miettineeni, että miksi tää aihe on niin vieras...
  14. M

Heituskalle ekaksi halaukset, teille on ollu aika erilainen ku ihan perusraskaus. Iteki mietin välillä tota 24 viikkoa, et ku sen yli päästää, niin ollaan varmemmalla puolella. Taikatinjamia unohdin moikata! Ehkä siellä Jorvissa tosiaan nähdään.. Meidän eka syntyi siellä ja jäi hyvä mieli...
  15. M

Minki tais kysellä hätäkasteesta ja eroista ympäri Suomea. Noita eroja tosiaan on: ite odotin edellisessä raskaudessa sitä kohtaa, että koska kysytään ne nimet hätäkastetta varten. No, ei niitä koskaan kysytty, ei edes synnyttämään mennessä. Toinen asia, mitä ihmettelin viimeksi, oli ne...
  16. M

Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

Mahtuuko mukaan? Täällä olis yksi toisen odottaja pk-seudulta. Oon ketjua seurannu ihan alusta asti, sieltä elokuulta, mut nyt vasta uskaltauduin mmukaan. Asunnoista on ollut puhetta, meitä on kolme kolmiossa ja hyvin mahdutaan, mut asuntokuumetta pukkaisi. Asutaan kerrostalossa ja se rivari...

Yhteistyössä