Hakutulokset

  1. F

    Mies ei halua seksiä, mutta on silti mustasukkainen

    Meillä ihan sama! Tätä olen pidempään pohtinut, en vaan voi ymmärtää. :( Sent from my RM-821_eu_finland_207 using Tapatalk
  2. F

    Paras marketti shampoo ja hoitoaine?

    Mun täytyy kanssa hehkuttaa noita Lidlin shampoita, ovat niin hyviä, että hoitoainetta ei tarvii käyttää kuin joka toinen tai kolmas pesukerta.
  3. F

    Miten elää aikuisopiskelija???

    Aloitin syksyllä 2011 AMK-opinnot, jotka rahoitan lapsilisällä, kodinhoidontuella, opintolainalla ja opintorahalla. Kannattaa katsoa koulutusrahaston sivut.
  4. F

    No onko tämä nyt sitten säälittävää?

    Mä aloitin amk-opinnot viime syksynä, viimeksi ollut koulun penkillä lukiossa. Ikää 29, ja nuorimmasta päästä olen meidän aikuisopiskelijaryhmässä. Kouluun vaan, tsemppiä! :) Sent from my HTC Vision using Tapatalk
  5. F

    Raskaus ja autoilu. Pystyitkö ajamaan autolla ihan viimeisille viikoille asti?

    Jaa, saa nähdä kuinka pitkälle pystyn töitä tekemään, kilometrejä kertyy työvuoron aikana noin 300-450km. Työhön sisältyy jonkin verran nostamisia. Bonuksena vielä yövuorossa. Ajoasento on alkanut tuntumaan jo aavistuksen epämiellyttävältä, penkkiä saa säätää joka päivä siitä totustusta...
  6. F

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Noniin, nyt on varattu aika ensimmäiseen neuvolakäyntiin 15.9. On niin pöllähtänyt ja tietämätön olo, kun tää kaikki on ihan uutta... :O Laskettu aika ois näillä näkymin 28.4. ja synnytyssairaala mitä ilmeisemmin Kätilöopisto. Tuntuu jotenkin kummalliselta, et synnäri pitää päättää jo tuolla...
  7. F

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Ilmottaudunpa minäkin tänne. 18.8 plussasin, kp tais olla 25/28, mutta oli niin varma tunne, että olen raskaana. Vahva plussahan se sieltä tuli. :) Hieman on sekava olo, ei oikein tunnu todelta, pitäisi varmaan neuvolaan varata aikaa, jotta saisi virallisen varmistuksen tälle raskaudelle...

Yhteistyössä