Hakutulokset

1. A

tokaluokkalinen kotiin kun meen

Meillä lähtis eka- ja tokaluokkalainen kauppaan mukaan sillon, kun ne olis haluamassa sieltä jotain. Leluja jne.. Useimmiten menen siis yksin :D
  2. A

vauvakuume

Täällä yks 30v.vauvakuumeilija. Edellisestä suhteesta mulla on tytöt ´01 ja ´02 ,joten jonkinlainen iltatähti mulle :) Haaveilu on vasta ihan alkuvaiheessa, mut kuitenkin.. Mäkään en viitsi kotona kailottaa asiasta kokoaikaa, joten kiva et täällä voi kuumeilla ihan rauhassa!
  3. A

Tosi ystävä hukassa

Laitoin sulle privaa :)
  4. A

Kilpirauhasarvoista

Lääkäri epäili hieman, kun kerroin oireitani, et josko kuitenkaan liittyy kilppariin.. Mulla siis todettu vajaatoimita jo 2006, et hieman osaan itsekin jo oireita lukea. Pääsin sit kuitenkin verikokeisiin ja mun TSH oli 18!! Ohhoh, päivitteli lääkäri vaan ja lisäs sit viimein lääkitystä! Ah...
  5. A

Miten tapasitte?

Mä tapasin mun vanhan koulukaverin yli 10 vuoden jälkeen sattumalta baarissa. Vaihdettiin pikaisesti heipat ja heti seuraavana päivänä tää mun nykyinen mies ottikin jo yhteyttä. Jotenkin kaikki vaan tuntui heti alusta saakka niin hyvältä. Eipä kyllä sillon lukiovuosina käynyt kummankaan...
  6. A

Kavereita, ystäviä???

Moi, kahden koululaisen (tytöt´01 ja ´02) ja kolmannesta haaveileva 30-kymppinen äippä kaipaa kaveria ajatustenvaihtoon. Juttu-, kahvittelu- ja mailiseuraa. Asun Kanta-Hämeessä. Laittakaahan viestiä :)

Yhteistyössä