Kilpirauhasarvoista

• Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti
Lääkäri epäili hieman, kun kerroin oireitani, et josko kuitenkaan liittyy kilppariin.. Mulla siis todettu vajaatoimita jo 2006, et hieman osaan itsekin jo oireita lukea. Pääsin sit kuitenkin verikokeisiin ja mun TSH oli 18!! Ohhoh, päivitteli lääkäri vaan ja lisäs sit viimein lääkitystä! Ah, niin iki-ihana työterveys!!

Ap
Mut laitettiin kuukautishäiriöiden takia labraan ja nyt kun oon miettiny niin oireita on monia mitä olen selittänyt muilla asioilla. Esim. väsymys, pinna kireellä.. No tietenkin kun on pieniä lapsia. Hiuksiakin lähtee pitkän aikaa synnytyksen jälkeen. Ja jokainen lihoo 10 kiloa kesässä (tosin on mahdollista mulla muutenkin :ashamed: ) Ja kuukautisäiriötkin johtuu monesta eri stressitekijästä ym ym.. Huoh! No mä soittelen lekurille huomenna =) Lisää kokemuksia noista kilpparijutuista olis kiva kuulla =)

"vieras"
Mä sain lääkityksen arvoilla tsh 10.15, t4-v 14.20, t3 3. Aluksi yritettiin hoitaa kortisonikuurilla kaks kertaa ku epäiltiin tulehdusta. Sit 8kk päästä sain vasta thyroksiinit.

Yhteistyössä