Hakutulokset

  1. L

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Pahoittelun negasta Dyynille :hug: Diipelille ja Angelfishille toivotaan viivoihin ihka oikeeta väriä vielä =) Macy gray kirjoittaa niin viisaita sanoja, toivottavasti niistä on Tatskatulle jotain mitä hyödyntää kiperään tilanteeseen miehesi kanssa. Ja toivottavasti macy graylla olisi...
  2. L

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Tsemppiä vielä piinailijoille ja toivottavasti plussauutisia tulisi mahdollisimman monta ja negan testanneillekkin tulos vielä muuttuisi =) Macy Gray, täällä mennään kp 2 eli uusi kierto menossa ja kiitos tsempeistä. Hienoa että olet miehesi kanssa keskustellut asioista ja saat häneltä...
  3. L

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Jaahas, täällä taitaa vaihtua kp 1 tänään. Alkuunsa otti kyllä päähän enemmän kuin olin ajatellutkaan mutta ei enää =) Uusia tuulia sen verran puhaltelemassa että siksi ihan hyvät fiilikset taas. Ja yk 2 alkakoot, sillä vauva saa tulla kun on tullakseen muista suunnitelmista ja kuvioista...
  4. L

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Hyvä Tatskattu kun huomasit mun virheen, tarkoitin siis NoBloodia ja menin nikeissä sekaisin:ashamed: Joten käynpä muokkaamassa viestini =)
  5. L

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Tatskattu :hug: Miehet osaa olla kyllä niin...välillä mutta oikeesti se yksikin kerta oikeeseen aikaan riittää. ELi hyvät mahkut sulla on parin viikon päästä saada toivottu tulos myös r.-testiin =) NoBlood, Miten pitkään teillä on yritystä takana?:hug: Ihan hävettää olla omissa jutuissaan ja...
  6. L

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Diipeli, täällä toinen malttamaton joka testaili myös jo tänään dpo 8 ja mitäpä muuta kuin negaa. Tai jotain siinä olin näkevinäni mutta enpä usko sen olevan viivanpaikkaa kummempi :ashamed: Ja nyt päätin että testaan seuraavan kerran vasta sunnuntaina. Saapa nyt nähdä mikä huomisaamuna on...
  7. L

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Blubabylle pahoittelut negasta mutta vieläkin ehtii hyvin plussaksi muuttua joten älähän heitä kirvestä kaivoon =) Marika, lämpöjä mäkään en ole mittaillut aamuisin mutta eilen illalla huvikseni kokeilin ja näytti 37,1 mikä on mulle tosi korkea. Muistan ennemmin että ennen plussaa parissakin...
  8. L

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Huomenta leidit =) Dyyni, voihan toki imetys sekoittaa kiertoa mutta hyvät mahdollisuudet sulla plussaan vielä on jos viimeksikin noin myöhään testiin oot saanu viivan =) Ja mäkin imetän vielä meidän nuorimmaista. Adora taitaa olla seuraava plussaaja, apteekin oma ei turhia viivoja taida...
  9. L

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Kiitos tervetulotoivotuksista =) Niin ja mulle voi lisäillä tuonne että nyt siis menossa yk 1. Malttamattomana mäkin odottelen että pääsis testailemaan kuten Marikakin :D Pahoittelut negoista NoBloodille ja dyynille mutta tosiaan välttämättä vielä dpo 10 ei testi mitään näytäkkään ja...
  10. L

    + + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

    Hei, huolitteko mukaan uuden kuumeilijan? =) Lapsia meiltä löytyy ennestään neljä joten viidettä haaveillaan :heart: Kp on tällä hetkellä 25/28-32. Viime kierto oli 32 mutta luulen että tästä voi tulla lyhyempi kun oviksen bongailin ennemmin, tuossa kp 18 tai 19. Löysin vanhoja kaappiin...

Yhteistyössä