Hakutulokset

1. MonalizaQ

**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Onnea onnekkaille plussanneille! Menkat alko sitte tänää... :( ...mut voi pudottaa taas maan tasalle.. plääh Ihmettelinki vähä ku ei testiin tullu mitään. Noh ehkä ei sais mennä heti suikuun kun on "puuhailtu". Menee hyvät "aineet" hukkaan :saint: Noh mut kaikella on tarkoituksensa. Pää...
  2. MonalizaQ

Mitä olisithalunnut tietää synnytyksestä tai sen jälkeisestä ajasta etukäteen?

Olisin halunnut tietää noi kaikki asiat mitä edellä tulikin ja nyt alleviivaan imetysinfon! Hei haloo, miks ei oo jotai imetyskurssia ennen synnytystä ja sen jälkeenki. On se vaan niin pirun hankalaa ja kipeetä touhua, varsinkin kun oma vauva ei osannut ottaa otetta sitte millään ja osastolla...
  3. MonalizaQ

Ongelma, halveksin teiniäitejä.

reps räps hahha :laugh:
  4. MonalizaQ

Ongelma, halveksin teiniäitejä.

No kyllä on kovat puheet. Jos olet ite ollu teini ni so what. Koita nyt pärjätä sen lapses kans tai lahjota pois. Anna muitten elää oma elämä miten tahtoo, ketä kiinnostaa. Huoh. ps. mulla on tatska ja kolme reikää korvissa.. Ja ihan sama vaikka olis koko p***u täys lävistyksiä... tai eihän...
  5. MonalizaQ

Moi! Tulin vaan ilmottelemaan että täällä ollaan vielä! Käyn lueskelemassa usein mutta on huono kirjoittaa kun ei oikeen tapahdu mitään. Valkovuoto on kyllä vähän vetisempää kun ennen mutta silti vielä jatkunu suht runsaana. Tänään tehtiin pienen pieni lenkki ja alko vihlomaan vasemmalta...
  6. MonalizaQ

Seuraa nuorellemiehelle?

Hahha. Kaksplussasta seuraa hakemassa... aika hyvä.. :laugh:
  7. MonalizaQ

apua (varsinkin palstan miehet, kommentoikaa) erotako vai ei

Provo. Mut jos ei, niin en ite olis tommosta edes ottanu. Maailma on miehiä täys. Omaan mieheen rakastuin kun oli vielä normaali sukupuolielämä.
  8. MonalizaQ

jos voittaisit miljoonan?

2, 3 (hankitaan jokatapaukses), 4, 5 ja seiskaa en ymmärtäny.. B)
  9. MonalizaQ

PEESI. Näin meillä just on.. tai ei nyt ihan 90% kun on niin paljon muutakin ajateltavaa mutta kyllä rupee oikee v***tamaa ku pitäis jo tässä vaiheessa pistellä pillejä pussiin. Ei helkutti, mä haluun kyl nauttii elämäst ja parisuhteesta ihan täysillä 100%. Onks jotai poppaskonsteja saamaan...
  10. MonalizaQ

G: Kerro jokin asia jota sinusta yleisesti kaveri/tuttavapiirissäsi ei tiedetä.

Uu onpa jännää.. Musta ei varmaa tiedetä sitä että... hmm.. mitä musta ei tiedetä? Keski-vaikea-masennus -diaknoosi vuosia sitten. Kyllä ne tajus et olen masentunu mut ei tienny et olin iha oikeesti avohoidossa. No nyt tietysti kaikki hyvin ja rakastan elämää! :D Toinen on että kokeilin...
  11. MonalizaQ

Täällä kärsii samasta ongelmasta 21 vuotias neitokainen.. että huhhu mitä myrkkyjä nykymiehille on syötetty ku ei enää p***u kelpaa! Olen ollu välillä aika maani myyny kun torjutaan vaan kokoajan. Ite en ole edes parhaimpia vuosiani nähny ni jo alkaa seksi kuivumaa kokoon. Oon myös luotettava ku...
  12. MonalizaQ

Mitä mieltä tästä talosta?

Ei ole tommoseen varaa näillä palkoilla.. :o
  13. MonalizaQ

Nyt taas kotona. Ihana pieni mökkiloma miehen kanssa ihan kahdestaan. Jos mulla joku ovis on niin tuli hyödynnettyä :D Tatskattu: kiva ku on joku jännäyskaveri! En tikuttele joten ei oo tietoo millon on ovis mut kivuista sen tuntee. Kipuilua oli eilen koko päivän oikealla munasarjan kohtaa...
  14. MonalizaQ

Haluatteko nähdä jotakin viehkeää?

Eroottinen lataus.. määki haluun! :D
  15. MonalizaQ

Lauantain kuvapino, aihe vapaa mutta pakollinen :)

Joku on kussu jonku iltapuuroon... :whistle: Kivoja kuvia, taidan itekki laittaa yhen. =).. eiku en laitakkaa ku en osaa tänne laittaa.. :( Noh mut ei muuta ku hyvää yötä kaikki!
  16. MonalizaQ

Nii siis jäi kertomatta että meijän esikoinen on poika ja syntyi 8.8.09 eli huomenna on ekat synttärit!! =) Niinhän se tais olla et lisääntyny valkovuoto voi olla yks raskausoire. (hope so :saint: ) Vatsa on ollu myöski kipee.. hirveet ilmavaivat (voi kyl hyvin johtua kermakakusta kun olen...
  17. MonalizaQ

Hei! Täällä kans kuumeillaan oikeen innolla ja jännitystä on ilmassa! Mies vihdoin sanoi haluavansa toisen vauvan niin olen nyt jättänyt ehkäsyrenkaan pois ja mennään kp10/28. Luulin ainakin tuntevani jotain ihmeellisiä kipuja tossa alavatsassa ja valvoin viimeyönä neljään vatsakipujen kanssa...

Yhteistyössä