Hakutulokset

  1. aamunkoi

    Minkäs rotuisia koiria palstalaisilla on?

    Sekarotuinen entinen kulkukoira Romaniasta. +tosi kiltti, lapsirakas, ja ihana kaveri kaikin puolin. -vähän liian innokas ja touhottaja, pentu kun on.
  2. aamunkoi

    Eix tämmösen topin kans pidetä housuja?

    tregginssit tai mustat paksut legginssit ton kanssa.
  3. aamunkoi

    Mistä 1-vuotiaalle valkoinen siisti juhlamekko?

    tosi nätti on! enpä ollut huomannut vaikka siellä Lindexin sivuillakin kävin katselemassa.
  4. aamunkoi

    Mistä 1-vuotiaalle valkoinen siisti juhlamekko?

    se 86 voi olla vähän iso, mutta voihan sitä vähän lyhentää. Tosi nätti muuten!
  5. aamunkoi

    Mistä 1-vuotiaalle valkoinen siisti juhlamekko?

    Mulla siis YO-juhlat lähenee, ja haluaisin pukea tytölle valkoisen/ luonnonvalkoisen juhlamekon, siinä voi olla mielellään myös vähän pitsiä. Mistä löytäisin sellaisen, olen katsellut lähes kaikki ''normaali'' kaupat läpi mm. H&M, KappAhl, Linus&Lotta... Tyttö siis kokoa 74 tai jossain 80.
  6. aamunkoi

    9-10kk vauojen äideille

    meillä tyttö, kohta tulee kymmenen kuukautta. viimeksi neuvola joskus ennen 8 kk, joten paino on noin 7,5-8kg ja pituutta joku 74cm... ryömimään oppi siinä 6kk tienoilla, ja pari päivää myöhemmin konttaamaan. seisomaan nousi siinä 7kk ja tasan 9kk lähti kävelemään. nyt kävelee jo 7askeleen...
  7. aamunkoi

    Kamala asia.

    :headwall:
  8. aamunkoi

    ehdottakaapas synttäritarjottavia :)

    ooh, noi kinuskikissan kakut on niin ihanan näköisiä, pitääpi testata tuota! :)
  9. aamunkoi

    ehdottakaapas synttäritarjottavia :)

    mokkaruudut on aina jees, mutta ei syödä kanaa tai lihaa :/
  10. aamunkoi

    ehdottakaapas synttäritarjottavia :)

    täytän ens viikolla 20 ja nyt pitäis keksiä jotain suolasta ja makeeta syötävää tarjottavaksi :)
  11. aamunkoi

    Ahdistaa ja itkettää!

    sama täällä :wave:
  12. aamunkoi

    Missä kirjassa on mielestäsi kaikkein kaunein kansi?

    tykkään tosta kannesta, yksinkertanen ja kivat värit <:D
  13. aamunkoi

    Vertaistukea muista nuorista mammoista!

    me ollaan molemmat opiskelijoita, minä parturi-kampaajaks (lukion käynyt) ja mies matkailupalveluiden tuottajaksi :)
  14. aamunkoi

    ihottumakysymys

    niinpä.. itellä se on myös kausittaisesti parempi ja välillä huonompi.. syksyllä varsinki pahenee yleensä :( kesällä iho taas on aika hyvässä kunnossa, muuten kuiva ja kutiava iho.
  15. aamunkoi

    Voinko hakea ammattiopistoon peruskoulun päättötodistuksella vaikka olen käynyt lukion?

    tänä vuonna just kysyin että voinko hakee niin sanottiin että lukiotodistuksella, jos sellanen on
  16. aamunkoi

    kun vain olisi joku joka kuuntelisi, joku joka ymmärtäisi :(

    :( mulle voit pistää yv:tä jos haluut.
  17. aamunkoi

    Maksulliset kanavat katsottavissa!

    nehän piti näkyy nyt vkonloppuna..

Yhteistyössä