Hakutulokset

  1. L

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Hei kaikille :) Mitä ovistestejä te ootte muuten käyttäny? Ajattelin mennä sellaisia hakemaan tänään apteekista ni mitäs suosittelette? :) Tänne ei nyt kummempia, ovista yritän alkaa bongailee... Viikonlopulle koitan suunnitella jotai kivaa ohjelmaa miehen kanssa, antakaa vinkkejä? Lapsi...
  2. L

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Mulle voi laittaa kp2.
  3. L

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Tein sitte testin ku oli muka fiiliksiä että jos vihdoin... mutta digitaalisen näytös luki ei raskaana... :'( taas kerran.... noh.. menkkoja odotellessa sitten..
  4. L

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Syyslaulu, mun mielestä tossa on selkeet plussat, onnea kovasti :flower: Itse en vielä testaillu... jos menkat alkaa olla päiviä myöhässä ni sitten ostan testin.. jos maltan odottaa :) Vielä ne ei ainakaa ole alkaneet :) Jännät päivät täällä siis..
  5. L

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Tohon päivitykseen voi laittaa että km oli mulla 12/08 Huii... siitä jo niin pitkä aika. No me välillä unohdettiin koko yritys, oli elämässä niin paljon muuta. Mutta nyt taas aktiivisesti alettu kuumeilla vauvaa... Ei kyllä vielä niitä ovis tikkuja olla testattu tms, mutta koittanu laskea ite...
  6. L

    Vantaa hohoi!

    Uusia ystäviä kaipailee 28v yhden lapsen äiti. Lapsi jo 8v. Toista toivotaan kovasti :) Ystäviä kaipailen kaikkeen mahdolliseen yhdessä oloon ja tekemiseen. Kirjoittelemaan siis :)
  7. L

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    ja kiertopäivä on 19/31
  8. L

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

    Voinko liittyä kuumeilemaan? :) Meillä on haaveissa toinen, tai minulla on siis yksi lapsi aiemmasta liitosta. Hän menee jo toka luokalle koulussa. Keskenmenosta jo 1,5v. Nyt taas aktiivista kuumeilua, tikut meinasin ensi kierrossa ottaa käyttöön jos ei tärppää :) Olen 28v ja mieheni on 30.

Yhteistyössä