Hakutulokset

1. C

Heavyhenkisiä äitejä muita?

Minäkin :D
  2. C

Miten lapsettomat ystävät suhtautuneet teidän lapsiin?

Tuli tässä ekana lapsuuden kaverini kommentti mieleen "ilmoita kun rääpäle on syntynyt.." Kertoo paljon, mitä mieltä hän vauvasta on. Niin eri aaltopituudella usean hyvän ystäväni kanssa, joilla vauva on melkein kuin kirosana, tapa pilata nuoruus. Muutaman kanssa tilanne päinvastainen, tuleva...
  3. C

meseseuraa odottavista

Kaipailisin lisää seuraa meseen, äitiyslomalla tulee vähä liikaakin koneella istuskeltua, ja jutskailuseura ei ois pahitteeksi. Mulla la heinäkuussa. mmysery@hotmail.com
  4. C

Odottavia meseen?

mut saa lisätä meseen myös. La mulla heinäkuussa. =) mmysery@hotmail.com /kirsi nimellä siellä :)
  5. C

gracon turvakaukalo

Mä vaan kerron et kysyin kaukalon mulle myyneeltä että onko sillä tietoa voiko mun kaukaloa kiinnittää jalustaan, ja kyllä kuulemma voi. he eivät jostain kumman syystä oo silloin jalustaa halunneet.
  6. C

äitejä vaasasta?

Kerropas sun mailiosoite, mä voisin kirjotella sulle :)
  7. C

huomio vaasa!

Heips! Mihinkäs osotteeseen sulle vois mailata? Itellänikin la heinäkuussa, ja vaasassa asun. :) Juttuseura ei ois pahitteeksi :D
  8. C

gracon turvakaukalo

Ja löytyihän netistä kuvakin, jossa juuri sama kaukalo on, samalla kankaallakin kun omamme, ja nimi on graco autobaby :D JES! Nyt vain ostamaan jalustaa =)
  9. C

gracon turvakaukalo

\ Kyllä jalustallista saa käyttää ilman jalustaa.. miksi kaukalossa on sitten vöille paikat, jos ei ilman jalustaa saisi käyttää..
  10. C

gracon turvakaukalo

Kyllä ainakin ton nettisivun mukaan on ihan täsmälleen samanlainen kaikalo kuin tuo autobaby. Muistakin kuvista katsoin, ja kiinnitys osat näyttää kuvassa ihan samoilta kun omassamme.. Sulle DIESELmom harmaana, miksköhän sitten noita jalustoja myydään erikseen??
  11. C

gracon turvakaukalo

Ostin käytettynä gracon turvakaukalon -01 (max. 10kg asti), jonka voi siis kiinnittää gracon rattaisiin. Tiedättekö sopiiiko ja voiko kaukaloa liittää autobaby-jalustaan? ja onko se turvallinen? Oon kuullut että noita jalustoja myydään erikseen, joten kiinnostaisi jos menkin voisimme kaukaloomme...

Yhteistyössä