Hakutulokset

1. Loneliness

Habbo Hotellissa 10 vuotiaat harrastavat virtuaaliseksiä!

Ikäraja on 13 vuotta tietääkseni. Ja onhan tuo ihan "normaalia" että tuon ikäisiä alkaa seksi kiinnostamaan ja pitää "kokeilla" uusia asioita. Oma mielipiteeni on se, että mielummin harrastaa sitten virtuaaliseksiä netissä, kuin että sopii live-tapaamisen jonnekin salaa.
  2. Loneliness

Habbo Hotellissa 10 vuotiaat harrastavat virtuaaliseksiä!

Lähde: http://www.jyvaskylankaupunkilehti.fi/Uutiset/Paivan-puheenaihe/Habossa-kymmenvuotiaat-harrastavat-virtuaalista-seksia ----------------------------------------------------------------------- Kertokaahan mielipiteitänne :whistle:
  3. Loneliness

V*ttu että toi mies on joskus niin apina, ottaa niin päähän. Prkl.

Itsepähän olet miehesi valinnut :D
  4. Loneliness

Jelppiä verkkopankin kanssa äkkiä kiitos!

Osuuspankin sivuilla se ei mene numerojärjestyksessä. Sivuilla kysytään esim. pankin luku 0015 ja katsot numeron 0015 kohdasta nelinumeroisen luvun ja kirjoitat sen avainluku-kohtaan.
  5. Loneliness

Siinä tapauksessa ei mitään. Mutta tämä oli vain varoittava esimerkki, noinkin on päässyt monen monta kertaa käymään.
  6. Loneliness

Osuuspankissa pitää ensin kirjautua etusivulla laittamalla käyttäjätunnus ja salasana. Sitten seuraavaksi kysytään pankin avainluku, joka katsotaan listasta. Onko siis Nordeassa sama käytäntö? Näitä avainlukuja nimenomaan ei saa yliviivata.
  7. Loneliness

Eikös nimenomaan ole KIELLETTY yliviivaamasta jo käytettyä tunnusta. Sehän helpottaa mahdollisia väärinkäyttäjiä kokeilemaan oikeaa tunnusta. Tälläinen käytäntö ainakin Osuuspankin kanssa.
  8. Loneliness

Mielipiteitä nimestä Kasimir?

Mielipidettä tässäkin kysytään, joten sanon etten pidä. Liian erikoinen makuuni! Ja naapurissa on saman niminen kissa :p
  9. Loneliness

Se on nyt sitten yksikorvainen kissa

Enpä antaisi välttämättä enää takaisin omistajalle, kun kerran olette nähneet noin suuren vaivan levittämällä ilmoituksia ym. eikä kukaan ole sitä kuitenkaan kaivannut. Se tuntuu jo kovasti tottuneen teidän hoivaanne! Itse pelastin juuri kuukausi sitten kissanpennun keskeltä vilkasta tietä, vein...
  10. Loneliness

isän nimi jesper

Tässähän kysytään mielipidettä, joten uskallan sanoa etten itse antaisi tuollaista nimeä lapselleni. Tulee jotenkin niin "amerikkalainen fiilis". :whistle:
  11. Loneliness

paniikki iski,nyt pikaisesti apua

Meilläkin on 2000 asukasta ja sama käytäntö oli vuosia sitten, mutta nykyään tosiaan kolikot lähetetään muualle laskettavaksi ja siinä kestää, ennen kuin ne näkyvät tilillä. :ashamed:
  12. Loneliness

paniikki iski,nyt pikaisesti apua

Olen vienyt muutaman kerran kolikkokipponi Osuuspankkiin ja rahat ovat näkyneet tilillä viikon, kahden päästä.. Vasta. Kun meidän Osuuspankista ne kolikot lähetetään ensin laskettavaksi johonkin muualle ja siinä menee oma aikansa. :headwall: Aikaisemmin rahat laskettiin paikan päällä ja...
  13. Loneliness

Mikä kappale tää on???

Täh? En mä ainakaan oo sua haukkunu missään vaiheessa. :o Kerroin vain vastauksen sun kysymykseen: Eli:
  14. Loneliness

Miksi mä en pääse exästä yli?

Osaatko itse lukea? Juurihan sanoin, että soittaminen ehkä auttaisi SINUA eteenpäin, koska MINUSTA tuntuu että SINULLA on keskeneräisiä asioita ex-miehesi kanssa. Enkä puhunut mielestäni ex-miehesi ongelmista sanaakaan. Eikä tämä kommenttisi oikein antanut ymmärtää, että KAIKKI ASIANNE on...
  15. Loneliness

Mikä tämä on: HPPProduct Assistant?

Vaikka painaisin kuinka monta kertaa "Cancel", palaa ilmoitus aina samaan lähtökuoppaan takaisin, eli en saa ilmoitusta katoamaan millään konstilla. M:
  16. Loneliness

Kyllä, osaan lukea! En vain ymmärrä asiasi pointtia. Kerrot elämäsi olevan kärsimystä ilman exääsi: Mitä sitten pitäisi asialle tehdä? Kuten sanoin: Tarkoitin mielestäni sitä, että teillä on KESKENERÄISIÄ ASIOITA jotka mielestäni käsitellään loppuun, että MOLEMMAT pääsevät ELÄMÄSSÄÄN...
  17. Loneliness

Sitten varmaan kannattaa ottaa luuri käteen ja puhua miehelle! Muuten ei auta kuin kärsiä. Voi hyvä luoja sentään, kun ihmiset on uusavuttomia! Keittävät ensin sopan ja sitten valittavat kärsimystä vaikka asialle voisi ehkä vielä tehdä jotain. Toivon kuitenkin, ettei ex-miehesi ota sinua...
  18. Loneliness

Mikä kappale tää on???

Vierailija luultavasti käytti hakusanoja: "all that I had, all that I own". Sinä taasen kirjoituksestasi päätellen: "all that I have, all that I own". Kyllä mä ainakin surffailen koko ajan monella eri sivulla, onhan välilehdet keksitty tietääkseni ;)
  19. Loneliness

Mikä kappale tää on???

The Giant Leap - All In My Head

Yhteistyössä