Hakutulokset

1. Loneliness

Miksi mä en pääse exästä yli?

Turha surra perään, kun itse olet tiesi aikoinaan valinnut ja päätöksesi tehnyt! :headwall:
  2. Loneliness

Mikä kappale tää on???

Olisiko Chris Daughtry? Googlen kautta selviää monenlaisia asioita ;) Tämä oli siis vastaus tuohon American Idol-kysymykseen.
  3. Loneliness

Pumpaska Las Vegasissa

Toivottavasti ei pärjäisi, saisi itsetunto kunnon kolauksen. :x Koko ämmä on NIIN turha.
  4. Loneliness

en sitten vielä oo raskaana (nuorin 3kk)

Jaaha. Juurihan aloitit keskustelun jossa kerroit olevasi raskaana??! |O |O
  5. Loneliness

että mua sieppaa yksi pentu.. miks ihmeessä vanhemmat ei opeta ainoalle lapselleen tiettyjä juttuja? Vai luuleeko ne että se pikku

Olen ollut itse perheeni ainut lapsi, mutta en todellakaan ole saanut kaikkea mitä olen halunnut ja meillä on aina ollut kova kuri, kiitos siitä vanhemmilleni. Nykyaikana olen tosin törmännyt ihan liian moneen perheeseen, joissa perheen ainut lapsi saa kaiken mitä ikinä osaakin pyytää! Ensin...
  6. Loneliness

Onpas kivaa!

Samaa meinasin minäkin ehdottaa. :saint:
  7. Loneliness

Jokamiesluokka

Kyllä se mun mielestä vie aikaa mielettömästi, jos meinaa ottaa harrastuksen tosissaan. Rahaa siinä ohessa myös paljon. Olen seurannut vaan vierestä, kun tuttavaperheeni kiertää kilpailuissa. Oikeastaan sen kannattaisi olla koko perheen harrastus, koska isommissa kisoissa menee hyvinkin muutama...
  8. Loneliness

Onpas kivaa!

Ja sä istut netissä vaikka voisit tehdä miehesi kanssa jotain muuta.. :whistle:
  9. Loneliness

Mikä kappale tää on???

Ootko kuullu tuon radiosta vai miten se tuli mieleesi? Helpottaisi hieman asiaa kun tietäisin. Esim. voisi etsiä sitä kyseisen radiokanavan soittolistalta.
  10. Loneliness

Mikä tämä on: HPPProduct Assistant?

Kun käynnistän koneen, ruudulle tulee tälläinen ilmoitus: "HPPPRODUCT ASSISTANT The feature you are trying to use is on a CD-ROM or other removable disk that is not available. Insert the "HPPPRODUCT ASSISTANT" disk and click OK." Kun painan OK: "The path "1" cannot be found...
  11. Loneliness

Omituinen puhelu!

Mitä ihmeen Nigerialaisia? Koskaan kuullutkaan tällaisesta.
  12. Loneliness

Omituinen puhelu!

Mitä hätääntynyt ihminen tekee silloin minun luottokorttini tiedoilla?
  13. Loneliness

Omituinen puhelu!

Sain erikoisen puhelun. Puhelimen näytössä luki pelkkä "Puhelu", eikä esim. numero tai "Tuntematon numero", en siis ole koskaan törmännyt sellaiseen. Vastasin ja naisääni alkoi heti kysellä "Are you Kyllikki?" (nimi muutettu). Minua ei siis ollenkaan tervehditty eikä soittaja esitellyt...
  14. Loneliness

Tekstari gallup

En millään voi muistaa oudointa, koska suurinosa saamistani viesteistä on sellaisia. :xmas:
  15. Loneliness

Paljonko maksaa Lidlissä sellainen 6 pullon limusatsi ?? kyseessä siis 2litran pullot...

Googlettamalla löysin Freeway-juomien hinnan ---> 1.29 ? / 2 litraa.
  16. Loneliness

mistä syystä sinut on jätetty?

Kuulostaa kamalalta! Ja niin teiniltä. Ensin opetella sun kanssa ja sitten mennä leikkimään kunnon sonnia kylille *Haukotus* :ashamed:
  17. Loneliness

mistä syystä sinut on jätetty?

Pakko myöntää, muakaan ei ole koskaan jätetty. Yleensä mä oon ollut jättäjä ja viimeinen suhde laitettiin exän kanssa poikki, kun me oltiin pelkkiä ystäviä. Nyt oon ollut sinkkuna huhtikuusta saakka ja nauttinut elämästäni ensimmäisen kerran kahden pitkän suhteen jälkeen. Ihana kesä...
  18. Loneliness

Lähes 18-vuotias tietää äitinsä uudesta miehestä?

Mä en oikein osaa sanoa miten reagoisin tähän. Toisaalta saattaisin haluta tietää, että äidillä on toinen mies, tosin en haluaisi kuulla mitään yksityiskohtia. Mutta sitten kun ajattelisin isän kannalta asiaa, haluaisin ehkä kertoa hänellekin siitä. Sitten ei tokikaan olisi väliä, jos isäkin...
  19. Loneliness

meneekö muilla koskaan hermo lasten kanssa?

Mulla itsellä ei ole lapsia, mutta sanon tämän kuitenkin: Älä anna liian helposti periksi jokaiseen pyyntöön ja vinkaisuun. Lapset oppivat kun eivät saa heti kaikkea periksi, että äitikin tarvitsee omaa aikaa. :flower:
  20. Loneliness

Noniin aktiivinen nettikansa! Törmäsin uuteen lyhenteeseen, mitä se tarkoittaa`?

Miten tuollaisen linkin "tekeminen" onnistuu? :whistle:

Yhteistyössä