Hakutulokset

1. L

**Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

Kerron pitkästä aikaa kuulumisiani teille, kun aiemmin en ole vain jaksanut. Eli meidän pieni rakkauspakkaus todettiin kohdunulkoiseksi viikoilla 7+ ja siitä on ollut pitkä toipuminen. Nyt on saatu lupa yrittää uudelleen paremmalla onnella. Ja pahoitteluni kaikille muille suru-uutisia...
  2. L

2011 Elokuisille oma pino :)

Tervehdys taas kaikille! Ja tervetuloa uusille! Pahoittelut punkulle ja voimia! Mites te olette voineet? Millaisia oireita teillä on? Koska ajattelitte neuvolaan soitella? Tässä esikoisen odottelussa on monta pientä ihmeellistä asiaa... Mitäs sinä Hemari pelkäät? Onko sulla jotain oireita...
  3. L

2011 Elokuisille oma pino :)

Uskaltauduin liittyä mukaan. :) Itse plussasin edellisiltana ja la olisi 2.8. Aika hassua, mutta meillä oli eilen aamulla ensikäynti lapsettomuushoidossa niin aloitettiin se sitten sillä, että olenkin muuten jo raskaana. :) Joten ihmeitä tapahtuu. Meille ei siis lapsia ilman hoitoja pitänyt...
  4. L

Ensikertalaiset lapsettomuushoidoissa

Moi kaikille! Ajattelin koota tänne ryhmää sellaisista esikoisen haavelijoista, joilla ei ole luomusti tärpännyt syystä tai toisesta ja joilla on mahdollisesti lapsettomuus- ja hedelmättömyyshoidot tulossa tai jo alkaneet. Tämä kun sisältää niin monenlaisia tuntemuksia, pelkoja, katkeruutta...
  5. L

Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Voi tietysti olla, että sairastamisen pituudellakin on merkitystä, en tosin osaa sanoa... Mulla oli tosiaan ennen nuo samat insuliinit kuin sulla eli Levemir ja Novorapid, mutta ne on sikiölle vaarallisia, että niitä ei saa käyttää, joten pyydäpäs, että ne vaihdetaan. Mulla on nyt Protaphan...
  6. L

Onnea Hilma87! :heart: Ja toivotaan, että Tipetsulla ja Memelisalla ja Liliannella ja äiti x 4 olisi tärpännyt! :heart: Itsellä menossa 29/29-30 ja raskaustesti näytti negaa, joten eiköhän se täti vielä tänään ilmesty... Oviksen bongasin kp 15. Kroppa vaan huijaa... Viime viikon...
  7. L

I tyyppiläinen minäkin, mutta olen sairastanut vasta kohta kolme vuotta. Nyt on pitkäaikasokeri ollut pitkään hyvä 5,3 - 5,4. Entäs sulla? Täälläpäin oltiin tuolla yliopistosairaalassa varsin tarkkoja tuon luvan antamisen suhteen, monia kertoja sain siellä käydä. Ja Insuliinit vaihdettiin, että...
  8. L

Paljon Onnea sinulle Tipetsu!!! Aivan loistavan ihanaa! :heart: :heart: Onnea odotukseen! :hug: Valtavasti plussatuulia myös muille! :heart: -Lumi-
  9. L

Tipetsulle paljon plussaonnea, toivottavasti viiva on huomen aamulla tumma! :heart: Tiiiperi onneksi löytyi joku toinenkin kanssasisar. Oletko pitkään sairastanut diabetesta? I vai II? Oletko saanut raskausluvan lääkäriltä? Ja paljon olis muutakin kysyttävää, mutta aloitellaan näillä... =)...
  10. L

~~ Great Girls ~~ vol.3

Tervehdys kaikille! Täällä olisi yksi nuori nainen, jolla olisi myös esikoinen haaveissa. Ongelmanani on PCO, joka todettu 2005 ja vas. munasarjaa operoitukin tämän tiimoilta. Ylipainoa löytyy myös. Iloikseni sain kuitenkin todeta 12 vuoden pillereiden syönnin jälkeen, että minulla oli heti...
  11. L

Tervehdys kaikille! Täällä olisi yksi nuori nainen, jolla olisi myös esikoinen haaveissa. Ongelmanani on PCO, joka todettu 2005 ja vas. munasarjaa operoitukin tämän tiimoilta. Iloikseni sain kuitenkin todeta 12 vuoden pillereiden syönnin jälkeen, että minulla oli heti pillereiden lopettamisen...

Yhteistyössä