Hakutulokset

  1. I

    Suursyömäri taapero..

    Meillä on samanlainen. :D Tosin nyt lähempänä kahden vuoden ikää on maku muuttunut valikoivammaksi ja saattaa kiukutella, jos ei ihan lempiruokaa ole lautasella. Mutta kun alkaa syödä, niin uppoaa hyvin ja lisää pitäis saada koko ajan ja kauhea huuto kun ottaa pöydästä pois.
  2. I

    Onko häälahjat pakko säilyttää?

    Voi apua. :D Joo kyllä mä sen aion viedä. Ei tommosta rumilusta erkkikään kattele.
  3. I

    sydänäänistä kyselen

    Ei meillä neuvolassakaan erotettu kaksosten sydänääniä toisistaan. Ei siis voi varmasti tietää edes, kuuluiko molemmat äänet vai oliko koko ajan saman vauvan äänet. Yhden kerran vasta on kuunneltu kyllä sydänäänet. Kaksosraskaus todettiin varhaisultrassa viikolla 7. Kyllä mä uskoisin, että...
  4. I

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Ultrassa käyty tarkistuttamassa, onko vauva masussa vauvaa. Kyllähän siellä oli, peräti kaksin kappalein!:eek: Toinen vastas viikkoja ja toinen oli päivää pienempi. Sydämet sykki molemmilla ja omissa pusseissaan olivat, eivät siis ole identtiset. Täällä ollaan nyt vähän sekavissa tunnelmissa...
  5. I

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Mulla on vähän poikaolo. Esikoinenkin oli poika ja aika samalla kaavalla tämä on toistaiseksi mennyt. Paitsi muistaakseni esikoisen aikana maistui makea, mutta nyt en oo syönyt suklaatakaan kahteen viikkoon, vaikka aiemmin söin joka päivä... Ei vaan tee yhtään mieli. Mutta pahoinvointi on aika...
  6. I

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Täällä pientä yökötysällötystä ja eilen tuli vähän uloskin asti kerran. Syödä pitäis usein, mutta kun mitään ei tee mieli ja vaikea syödä tuolta 1,5-vuotiaalta salassa! Syön yleensä samalla kun sekin ja jos syön muina aikoina, niin se koko ajan kerjää makupaloja multa. :D Eikä viiti laittaa aina...
  7. I

    <3 kesän tulokkaat 2011 <3

    Anteeksi, siis Kesäkuun kullanmurut eikä mikään kesämasut. Tässä linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1848924-kesakuun-kullanmurut-2011-syyskuussa/
  8. I

    <3 kesän tulokkaat 2011 <3

    Hei, kyllä tuolta löytyy kesämasut -ketju. :) Tervetuloa sinne!
  9. I

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Kiitos Halinapille uudesta ketjusta! Mulle voi laittaa tohon sairaalaksi VKS. Onpas monta LA:lta samalle päivälle jo. :) Täällä ei oikeestaan mitään oireita, niin kuin en raskaana olisikaan. Mutta en ole huolissani oireettomuudesta vaan ihan tyytyväinen vaan. Esikoista odottaessa stressasin...
  10. I

    Kesämasuja 2011?

    Heipähei! Täällä plussattiin tänään kahden yrityskierron jälkeen. Ennestään meiltä löytyy poika 1 v 5 kk. Nyt olis laskettu aika sitten omien laskujeni mukaan 4.6. :) -itkuiita-
  11. I

    LA kesäkuussa, onko vielä pinoa?

    Niin, onko? En ainakaan yhtäkkiä löytänyt.
  12. I

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Kp 31/32 menossa, mutta testasin jo, kun en malttanut odottaa.:ashamed: Ja ihan selkeä plussa tuli apteekin testiin, ei edes mikään haamu. :) Viikkoja nyt omien laskujen mukaan hurjat 3+6 ja LA olis 4.6. Mieli hyvä ja iloinen ja vähemmän hysteerinen kuin ekassa raskaudessa. ;) Toivottavasti tämä...
  13. I

    Kävitkö Mammuttimarkkinoilla?

    En käynyt, mutta mies kävi, toi vaippoja ja lastenruokapurkkeja.
  14. I

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    kukkaiskeiju: No onpas sulla ollut lääkäri!:O Niin hurjan pitkä kiertokin, että kuulostaa kyllä tosi ikävältä, ettei tuon kummempaa apua tarjottu. Kävitkö yksityisellä vai missä? Kp 30/n.32, eikä näy merkkiäkään tiputtelusta, jota tähän asti ollut muutaman päivän ennen kaikkia...
  15. I

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Moi pitkästä aikaa! Mulla on tainnut tapahtua joku laskuvirhe, joten voisko joku päivittää listaan, että mulla on tänään oikeesti kp 29/32. Mitään oireita ei ole näkyvissä, mutta ei tiputteluvuotoakaan, jota mulla on synnytyksen jälkeen ollut ennen jokaisia menkkoja ehkä 2-5 päivää. Olin...
  16. I

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    kp1/33 ja yk 2.:kieh: Saa päivittää. -itkuiita-
  17. I

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Mun kroppa on ihan sekaisin. Miks sen pitää ruveta temppuilemaan näin just sillon, kun ollaan just alettu yrittää vauvaa? Tai no onhan se temppuillut jo vuoden verran, kun on ollut sitä tiputteluvuotoa ennen menkkoja, mutta nyt on tiputtelu kestänyt jo viis päivää, eikä vieläkään oo alkanut...
  18. I

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Verta tiputtelee jo kolmatta päivää, mutta ei vieläkään oo kunnolla menkat alkanu. Viimeks oli kolme päivää tiputtelua ja neljäntenä päivänä "hanat aukes", joten varmaan huomenna sitten... Eli ei tainnut ekasta kierrosta tärpätä. :( Pieni pettymyshän se oli, kun esikoinen tuli heti ekasta...
  19. I

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Täällä kp 28 (lasken sen ekasta kunnollisesta vuotopäivästä) ja tänään on pikkusen tiputellut... Tai oikeestaan vaan yhden kerran. Ja mahaa koko ajan nipistelee, että kai se tossa muutaman päivän päivän päästä alkaa kunnolla sitten. :( Mulla ennen synnytystä oli kierto n. 32 päivää, synnytyksen...
  20. I

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Näyttäis mulla olevan tossa listassa väärä kp, taisin laskea sen itse alunperin pieleen. Että jos joku vois päivittää, että nyt olis menossa kp 27. Kaikenlaisia "oireita" täällä kuvitellaan, mutta ainoa todellinen oire voisi olla tuo menkkamainen kipu, mutta sehän voi tarkoittaa ihan mitä...

Yhteistyössä