**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Ketju on aika pitkä joten en lähde kokonaan lukemaan,mutta onnea oikein paljon jo plussanneille ja plussatuulia muille! :)

Täällä kovasti odotellaan päivien kulumista. Viluttaa,väsyttää ja päätä särkee. Voi kyllä olla jotain tekemistä esikoisen yövalvomisen kanssa, vaikka kovasti toivoisinkin jotain muuta. :)
 
Mun kroppa on ihan sekaisin. Miks sen pitää ruveta temppuilemaan näin just sillon, kun ollaan just alettu yrittää vauvaa? Tai no onhan se temppuillut jo vuoden verran, kun on ollut sitä tiputteluvuotoa ennen menkkoja, mutta nyt on tiputtelu kestänyt jo viis päivää, eikä vieläkään oo alkanut menkat "kunnolla". En tiiä, onko menkat nyt niinku tulossa vai menossa... Että vieläkö hanat aukee ja tulee normaalit menkat... Vai mahtaako tämä niukka vuoto loppua joskus. Tein jo varmuuden vuoksi raskaustestinkin, mutta se oli kyllä niin nega kuin vaan ikinä voi olla.

Kellään muulla ollut tommosta ärsyttävää tiputtelua?

-itkuiita-
 
Heip.

Täällä kp1 ja yk4(?)mahdoinko muistaa oikein. Tai ei tää kuukausi ollut mikään yk kun oviksen aikaan oli kumiukko käytössä. Vieläkun ens kierron passaa niin sitten taidan hommata niitä ovistikkuja ja täräyttää täsmähakemusta vauvatoimistoon. =)
Sitten on se 2kk etukäteisannos foolihappoa ja kaikki pitäis olla ok.

Minskulla on taas jännät paikat, toivotaan parasta!
 
Huomenta !!
Mä täällä jo kehittelen päässäni, tai siis selässäni, raskausoireita.
Ovis kyllä laskurin mukaan on vasta huomenna, mutta amaisen laskurin mukaan hedelmällinen aika on ti-la ja tilannetta hyödynnettiin sitten tiistai-iltana.
Kummallinen kipu alkoi alaselässä eilen illalla, ja esikoisestahan tein testin saikulla mitä jouduin hakemaan viikko ennen menkkojen oletettua alkamispäivää noidannuolen takia.
Mutta eiköhän se täti sieltä taas parin viikon päästä tänne saavu, vaikka nyt kuinka näitä oireita kehittelenkin.
Pessimisti ei koskaan pety ( vaikka kyllä mä petyn... ) :headwall:
 
Täällä mennään kp 37/28. Edelleen liuskatestit vain haamuilee ja tätiä ei kuulu ei näy. Väsyttää, palelee ja etoo kyllä.. Ajattelin, että tekisin lauantai aamuna sen CB:n testin, sillon ois se 19vrk oviksesta. Sitten en tiiä, jos sillonkaan ei plussaa, että pitäsköhän sitä käydä lääkärillä mutka vai odottelenko vaan tätiä..?? :confused: Saakohan apteekista 10mlU/ml testejä? Nuo kiinalaiset on 25mlU/ml samoin tuo CB..
 
Tervetuloa Ninnu-liini :flower: Lisäsin sut listaan ja päivitin samalla. En vaan saa uudistuksen myötä siirettyä niitä tälle sivulle :ashamed: Mut jos joku muu olis fiksumpi.

Täällä kehitellään kovaa vauhtia raskausoireita :D Viel 10 pv ni voi testata
 
Viimeksi muokattu:
************Torstai 26.8.**************



MUKANA:


Colatin..................poika 02/2005...................kp 47/24-30 *yk 2
Shistin...................tyttö 09/09........................kp 37/28 *yk4
Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 36/42 *yk 10
itkuiita85................poika 04/09......................kp 34/? *yk 1
tatskattu................poika 11/08.....................kp 30/29 *yk2
MonalizaQ..............poika 08/09.....................kp 30/28 *yk1
Koiramamma.........poika 09/08.......................kp 24/29 *yk 3
Collins...................tyttö 12/06................kp 26/27 *yk1
Bretagne...............poika 06/06......................kp 23/28 *yk 2
Heissu..................poika 09/09.......................kp 22/29 *yk 5
Sanmoc................poika 01/08.......................kp 21/26-34 *yk
Ninnu-liini..............tyttö 02/09.......................kp 20/24-28 *yk 1
juuri......................tyttö 04/08........................kp 19/28-32 *yk ?
Heidi-80................poika 08/08.......................kp 18/28-30*yk 2
Nunnu-79..............poika 10/08.......................kp 18/25(-29) *yk1
waaka...................esikoinen 09/08................kp 16/72 *yk 7
kikka89..................tyttö 08/09........................kp 14/26-29 *yk?
Jopatu...................tyttö 12/09.......................kp 13/ 25 * yk 5
teddybear82.........tyttö 11/09.......................kp 12/32 yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08................kp 10/29-39 *yk 10
neito84..................poika 07/08.....................kp9/28-38 *yk 4
hemari...................esikoinen 10/09...............kp 9/28-30
iines83..................poika 10/09......................kp 9/32 *yk2
Diipeli....................poika 10/07......................kp 9/29-31 *yk1?
Auneli....................tyttö12/08........................kp5/29/30 *yk2
Minsku82...............poika09/04.......................kp3/29 *yk 33
Brianna.................tyttö 06/09........................kp2/29 * yk 4


TAUSTAILEMASSA:

kukkaiskeiju
Kuu-mami
riina82
miimuli24
nereida
kuukai
sirpaleina..............tyttö 07/09
sofku.....................tyttö 04/08

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET :



2010
Elokuu rocket (yk 1), PaaPaa (yk 2), Yaden (yk 1)
Heinäkuu: Meep (yk 1), mimia85 (yk 2), Novelle (yk 6), Dakota paws (yk 3), Empompii (yk3), Niiskunenä (yk 2), dada, snowball (yk?), Pössi (yk2)
Kesäkuu: Mymmy, Lumikuningatar (yk27), Anlini (yk1), Sanuliini, Peppioliina(yk9), dindei (yk 2)
Toukokuu: Toive81 (yk7), Jeccika (yk4)
Huhtikuu: Teargas (yk 2), manna-(yk?), mimma86(yk2), Coreline (yk?)
Maaliskuu: jiinas (yk 8), RiikkaVaan (yk ?), Suklaanappi (yk 9), PäivikkiV (yk 2), Annsku (yk 2),
Helmikuu: Cleopatra (yk 1), Aisla (yk 1), Menhit (yk 1), manna-(yk 1), Haikara (yk 2), Tipsutin (yk 3), t 77 (yk 20), Magia82 (yk 7), Ninnu-87 (yk 3), Pirtsi (yk 1), Pirtsi (yk 5), toive81 (yk 6)
Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3), mama-L(yk2), Emmabella (yk2), Himputti (yk 31)
 
Kapuan listalla ylöspäin, kääk:D Edelleen samaa etovaa oloa ollut eilen ja vähän tänään. Muuten ei juuri (raskaus)oireita, mutta ei myöskään pms-oireita. Hmm. Ajattelin kuitenkin testata aikaisintaan sunnuntaina, tosin kierto on ollut tähän saakka varsin säännöllinen.... aika jännäää!

Hei tatskattu, koska aiot testailla?!

Shistin, eikö nuo haamut ole jo melko lupaavia....?
 
Heips.
Minäkin ehkä uskallan liittyä joukkoon.
Ehkäisyrenkaan jätin laittamatta paikoilleen ja nyt on sitten menossa kp 10.
Miehen kanssa ajateltiin aikoinaan että 3 vuotta olisi kiva ikäero lapsille ja nyt jo hieman etukäteen aloitellaan. Yllätyin oikein kuinka mies oli suostuvainen jo nyt. Poika syntynyt 11/2008. Hieman itseä mietitytti tämä yrityksen aloittaminen koska ensimmäistä odoteltiin 3 vuotta tulevaksi, kunnes sitten suureksi yllätykseksi luomuna päätti kuitenkin alkunsa saada. Mulla oli sillon kierto ihan sekaisin koko kolme vuotta. Vaihteli siinä 26 ja 64 päivän välillä. Oli aika inhottavaa kun ei koskaan tiennyt että missä vaiheessa kiertoa ollaan. Joten tämä kovasti jännittää, että saadaanko kakkosta aikaan ollenkaan vai sitten ehkä nopeastikkin. Sen aika näyttää, että miten kierto nyt asettuu kohdalleen. Nyt ei ole kuitenkaan hormoniehkäisyä takana kuin reilu vuosi ja ennen poikaa 7 vuotta. Uskon että se on saattanut vaikuttaa epäsäännöllisyyteen.
No nyt innolla odotan että mitä tästä seuraa… Ja toivotan plussatuulia kaikille tasapuolisesti.
 
rocket ja tatskattu HURJASTI ONNEA!!! :flower: :heart:

Sihistin toivottavasti haamut vahvistuu! Plussaonnea! :)

waaka ootko menossa yksityiselle gynelle, kun kerta sunnuntaille se aika on? Mun käsittääkseni niillä on vähän kalliimmat taksat viikonloppuisin. Varma en kyllä ole.

Kamomilla-81 no eiköhän se kymmenes kerta toden sano! Tai toivotaan ainakin niin. Plussaonnea! :)

Collins ja Minsku82 pahoittelut tätipunaisen vierailusta! Etenkin Minsku82lle. Niin paljon jo yrityskiertoja takana... :hug:

Kukkaiskeiju onnea ovisplussasta! Toivottavasti ehditte hyödyntää sen hyvin! ;)

Tervetuloa uudet Joole, Hannaliina, Ninnu-liini ja Kristiina81. :wave: Toivottavasti en unohtanut ketään... :$

).( Täällä odotellaan kuumeisesti ovista saapuvaksi. Todennäköisesti saan odotella ens viikkoon loppuun, jos kierto (32pv) pitää kutinsa. Varmuuden vuoksi olen kyllä aloittanut jo tikuttelun, ettei käy niin, että jäisi jostain syystä huomaamatta... Tylsää aikaa tää odottelu!
 
Onnea tatskattu plussasta :flower:
Ja pahoittelut Collins tädin saapumisesta.

Nyt täytyy tunnustaa että vaikka kyllä olen ihan vilpittömästi iloinen toisten plussista niin kyllä se kuitenkin aina tuolta jostain syvältä riipaisee kun kuulee esim. jonkun tutun plussanneen tai synnyttäneen.
Tietysti tiedän ettei se ole minulta mitenkään pois se toisten onni, mutta... :ashamed:
 
Miten te muut muuten nykyään seuraatte tätä ketjua? Mä kun yritän mennä oman profiilin kautta ja sieltä "etsi kaikki viestit", niin tulee teksti: iines83, sinulla ei ole käyttöoikeuksia tälle sivulle. Mitä v**tua?!? Luulis, että mulla on oikeus nähän ite kirjottamani viestit! :kieh:
 
Onnea tatskattu!! Ja shistinille varovaisempi onnittelu :) Jännää jännää :)

iines: mulle tulee kans toi ei käyttöoikeuksia, mur... Seuraan siis ketjua vaikeemman kautta eli etsin tän ketjun tuolta vauvakuume-osastosta.

Täälläkin odotellaan ovista. Ensviikolla jossain välissä se on, jos tulee ollenkaan :) Kierto kun on niin sekaisin vielä. Ja nyt vielä oli pakko mun sairastua johonkin ihme flunssaan :kieh: Oon ihan kuitti ja pitäis sairasta esikkoakin (joka on muuten tyttö, voi päivittää :) ) hoitaa. Mies on poissa. Niin ja voi laittaa myös että yk1.
 
Onnea tatskattu!
Mä pääsin vasta tänään kirjautumaan sen uudistuksen jälkeen. Aikaisemmin ei ole hyväksyny mua.

Tänne ei ihmeitä, vielä pitäis hetki malttaa oottaa ennen testailuja. Voi kun olisi tärpännyt..:whistle:
 
Onnea Tatskattu:flower: Ja toivottavasti myös Shistinplussaa=)
Täällä ei kummempia, seläs oli joku hermo puristuksis ni pari yötä joutun valvoo kipujen kanssa ja oli muuten tuskaa:( mut sit tänään aivastin ja se helpotti ei enää polttele:)
Kp 22 meneillään eikä mitään tuntemuksia:(
 

Yhteistyössä