Hakutulokset

1. Ö

voiko ikinä antaa anteeks tuettomuutta, kun sitä eniten tarvii...?

hei olen ollut saman vuonna samassa tilanteessa,poikkeuksena se että mies ei ollut mukana kuulemassa,että kuule nyt on tosi huonoja uutisia ja hyviä kummat haluat ensin? sisälläsi on yksi kuollut sikiö ja yksi elävä sikiö. Nyt ei voi tehdä muuta kuin toivoa että elävä sikiö säilyy ja toinen...
  2. Ö

Onkohan vielä toivoa?

Kiitos tsempistä hei, Ap vastaa: Eilen lääkäri ja hoitaja vuorojen vaihduttua soitin uudestaan synnärille. Hoitja siirsi puhelun suoraa lääkärille joka totesi,että mitä sinä kotona vielä teet,nyt äkkiä tänne,keskenmeno se kuule on. No minä selitin että soitin aamulla ja lääkäri ei ottanut...
  3. Ö

Onkohan vielä toivoa?

Olen nyt raskaana 12+6, verta olen vuotanut raskausviikosta 5asti,välillä kirkasta verta,välillä rusehtavaa verta,välillä en ollenkaan. Olen ollut viimeisen kuukauden sairaslomalla tästä syystä. Viimeisin kova vuoto oli tasan kaksi viikkoa sitten vuosin pönttöön lorisemalla ja lähdin gynen...
  4. Ö

Clearblue r-testi ja viivanpaikka

Testit taitaa olla tosiaankin paskoja ... miten Teillä kävi jotka alottivat ketjun? mulla oli tänään tämänlainen tapaus testillä:clearblue raskaustesti mulla ei tullut aamulla ollenkaan kontrolliviivaa testiin vaikka tein sen ihan ohjeiden muklaisesti. 2h päästä kävin vilkasemassa testiä...

Yhteistyössä