Hakutulokset

  1. P

    Keskenmeno vol.2

    Eilen sitten todettiin että meijän toinen pieni on kuollut joskus vkolla 9+ :'( :'( Toinen keskenmeno vajaan vuoden sisällä, olo on niin paska kun vaan voi olla!! Perjantaina sit pitää mennä osastolle tyhjennykseen, toivottavasti en joudu olee osastolla yön yli. Pelottaa jo valmiiksi.
  2. P

    Pahinta/tyhmintä mitä ootte km:n jälkeen kuulleet?

    Mikä on tahdittominta/ loukkaavinta mitä ootte läheisiltänne tai ystäviltänne kuulleet keskenmenon jälkeen? Mulle kaveri totesi: ootko sä nyt ihan varma että se on mennyt kesken?! Siis mitä vittua... joo ei oo mennyt kesken kunhan vaan kuvittelen että lääkäri sano niin mulle varmaan...
  3. P

    Keskenmenon jälkeen sairauslomaa.

    Mulla todettiin tänään km vkolla 7+1 :'( Lääkäri ehdotti että odotettaisiin viikko josko vuoto alkaa itsestään ja jos ei ala niin sitten ensi vkolla menen lääkinnälliseen tyhjennykseen :( Olen tämän viikon vielä kesälomalla mutta nyt mietityttää mahdollisen tyhjennyksen jälkeinen olo ja saako...
  4. P

    Mieheni ei koskaan keksi yhteistä tekemistä...

    Ärsyttää ihan älyttömästi ettei mies koskaan keksi meille mitään yhteistä tekemistä!!! Välillä tuntuu että oon parisuhteessa se hovinarri joka tekemällä tekee arjesta vähän siedettävämpää keksimällä kaikkea pientä tekemistä ja menoja. Miten sais miehen ymmärtämään että nauttisin paljon siitä...
  5. P

    Raskaudesta kertominen omille vanhemmille pelottaa....

    Tilanne on tämä: Odotan avomieheni kanssa esikoistamme (ihan alkutaipaleella vasta) ja nyt kovasti mietityttää kuinka asiasta kertoa mun vanhemmille... Äitini meinaan ei voi sietää vävyään millään tavalla :( Äitini mielestä haaskaan vaan aikaani mieheni kanssa ja mulle varmasti löytyisi...

Yhteistyössä