Hakutulokset

  1. K

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Kiitos vielä kaikille synnytystarinan kertoneille. Niitä on tosi mielenkiintoista lukea! Ei tosiaan ole kahta samanlaista synnytystä :O
  2. K

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Pitkästä aikaa tietokoneella luen palstaa, tullut kännykällä luettua, mutta kirjautuminen ja etenkin kirjoittaminen on jostain syystä tosi nihkeetä, jumittaa koko ajan, joten jäänyt. En enää viitsi synnytyskertomusta kirjoittaa yksityiskohtaisesti =) Sinivalosta sen verran, että tyttö joutui...
  3. K

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Paljon onnea kaikille vauvan saaneille :flower: ja paljon tsemppiä vielä odottaville! Kohta kaikilla on palikinto sylissä :heart: Pikainen tilanne päivitys... Muistakaa suojata rintanne tuulisella ilmalla vaikka onkin jo kesä, ainakin melkein kesä. Mulle tuli rintatulehdus torstaina! Ai että...
  4. K

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Hahaa eipä tarvinnut mennä ä polille klo11 kuulemaan milloin käynnistys aloitetaan... Klo 02.08 kalvot puhkesi kotona, sairaalaan lähdin soitettuani klo 04.15 ja saliin menin suoraan. Tyttö syntyi klo 12.43 mitat 3100g ja 48cm. Olen NIIN tyytyväinen :) Lisää myöhemmin..
  5. K

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Hei! Tulin tuolta toukokuisista vinkkaan teille olisiko joku kiinnostunut äitiysvaatteista? Itse olen viimeisilläni ja luultavasti viimeistä kertaa raskaana, joten olen päättänyt myydä kaikki odotusajanvaatteet. Normaalisti olen kokoa 38-40, M-L, normaalivartaloinen. Mammavaatteet on M-L...
  6. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Hei! Tulin tuolta toukokuisista vinkkaan teille olisiko joku kiinnostunut äitiysvaatteista? Itse olen viimeisilläni ja luultavasti viimeistä kertaa raskaana, joten olen päättänyt myydä kaikki odotusajanvaatteet. Normaalisti olen kokoa 38-40, M-L, normaalivartaloinen. Mammavaatteet on M-L...
  7. K

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Hei! Tulin tuolta toukokuisista vinkkaan teille olisiko joku kiinnostunut äitiysvaatteista? Itse olen viimeisilläni ja luultavasti viimeistä kertaa raskaana, joten olen päättänyt myydä kaikki odotusajanvaatteet. Normaalisti olen kokoa 38-40, M-L, normaalivartaloinen. Mammavaatteet on M-L...
  8. K

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Kaverini vinkkasi tänään hänellä olevan hyväkuntoisia imetysliivejä joista haluaa luopua. Itselläni on jo melkoinen läjä, mutta jos täältä joku etsii imetysliivejä niin laittakaa minulle yksäriä. Kokoja oli moneen lähtöön kuten myös merkkejä ja malleja! Hinnat kohtuullisia. Huomiseksi hän tuo ne...
  9. K

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Tosi paljon onnea kaikille vauvan saaneille :heart: Ihanaa! Monenlaisia tarinoita, erilaisia, niinkuin kuuluukin. Sellainen vielä, että vauvan painoarvion sain eilen eka kertaa ja se oli 2670g. Jos käynnistys on 2 viikon kuluttua niin ei meille ainakaan kovin isoa vauvaa taida tulla! No sen...
  10. K

    Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

    Tätä toukokuuta olen todella odottanut, onkohan joku muukin teistä... :laugh: Sain hyviä uutisia Oysista eilen, seuraava käynti on 13.5. jolloin sairaalakassi mukaan JEE!!! Käynnistys aloitetaan mitä todennäköisimmin silloin. Maksa- ja sappiarvot eivät olleet kohonneet viime labrasta, mutta...
  11. K

    Mitkä kaikki ruuat ja juomat voivat aiheuttaa vatsavaivoja vauvalle rintamaidon kautta?

    Itse vältin ruisleipää, kahvia ja sipulia. Omenaakin kun joku niin suositteli. Huomasin muutoksen jos söin sipulia tai ruisleipää. Kuitenkin vaivat oli todella pieniä, joten en osaa auttaa paremmin... Oletko kokeillut cuplatonia tai vastaavia? Meillä ne auttoi vauvalle. Kun ikää tuli pari...
  12. K

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Cherrie_ Olen poskiontelotulehdusten asiantuntija :D on se "kaikuluotain" eli ultraääni yks keino selvittää asia, mutta usein voi näyttää limakalvoturvotustakin vain ja on jopa lääkäritkin todenneet sen olevan epäluotettava laite. Röntgen olisi tietysti luotettava, mutta siihen ei ihan noin vain...
  13. K

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Voi kuinka kiva kuulla, etten ole ainoa joka ei saa unta tai nukutuksi normaalisti öisin Mulla oli just sama vaiva esikoiselta ja jos ei ois ollut niin pienessä paniikissa nyt miettisin mikä juttu tää oikein on! Viime yönä todella nukuin, sitä edellisenä klo 6.40 mennessä en ollut nukkunut...
  14. K

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Wuhuu mulla alkoi tänään äitiysloma! Sinänsä merkitys on lähinnä taloudellinen, koska olen esikoisesta (s.03/2011) edelleen kotona. Kohta tulee rahaa suorastaan ovista ja ikkunoista verrattuna tähän kotihoidontukeen :laugh: Uutukainen Ymmärrän sua hyvin, että stressaa ja mietityttää kaikki...
  15. K

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Amon Älä ole huolissaan streptokokista, sullahan nyt sillain hyvä kun on, tieto, että se on, niin antibiootti synnytyksessä. Tämänhän voi ajatella näin positiivisesti ;) Vaipoista Pienelle vauvalle tykkäsin Pampersin teippivaipoista kun oli jotenkin notkeampi kuin Libero. Voiko vaippa olla...
  16. K

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Simppu meillä vähän sama tuon synnytyksen kanssa. Mies miettii lähinnä ottaako pilkkihaalarin mukaan saliin kun viimeksi oli niin viluissaan ja nukkua yritti. Itse hikipäässä yritin löytää edes jotenkin mukavaa asentoa! Me oltiin tosi kauan salissa ja nukuin hetkittäin itsekin. Nyt lähinnä...
  17. K

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Affen Meillä ei ole tutustumista synnytyssaliin, mutta mulla tuli sinne päästyäni (esikoisen kohdalla siis) sama fiiils, että täh tällainen huone! Oli se aika iso, mutta siis jotenkin odotin sellaista sairaalamaista steriiliä huonetta enkä samanlaista puista vuodesohvaa mikä mummulan mökillä oli...
  18. K

    Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

    Onnea kaikille vauvan saaneille :heart: En oo saanut aikaiseksi paljon kirjoitella. Olis niiiiin paljon kyllä kerrottavaa kun keskimäärin 3 kertaa viikossa olen rampannut milloin missäkin tutkimuksissa. Seuraavan kolmen viikon aikana on Oysiin 3 käyntiä. Mulla siis ehkä suurimpana riesana ne...
  19. K

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Pikainen kommentti vain tuosta Flexi Bath ammeesta mun kokemus on, että nimenomaan menee todella pieneen tilaan kasattuna ja pysyy oikein hyvin kiinni omalla "renksullaan". Suosittelen! Paljon onnea kaikille vauvan jo saaneille ja tsemppiä vaivaisille :D Olikohan Cherrie kuka kyseli mun...
  20. K

    Toukokuun toukat 2013 *Maaliskuussa*

    Blommorille paljon onnea ja jaksamista! Tervetuloa uudet :wave: Ensin mietin, etten jaksa edes tulla tänne kertomaan mitään, mutta ihan silläkin uhalla, että jää jälki ja voin sitten lukea kuinka mua on koeteltu tässä lähiviikkoina =) Yritän ajatella, että nämä vaivat ja vastoinkäymiset on...

Yhteistyössä