Hakutulokset

  1. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Valtavasti onnea kaikille vauvan saaneille!! Ja jaksamista niille, joilla H-hetki on vielä edessä!! Meille syntyi myös pikkuinen tyttö (2,7kg ja 47cm) 21.8.Synnytys oli nopea, mutta ihan tarpeeksi tuskainen, kun mitään kivunlivitystäkään en ehtinyt saamaan. -- Onnea, Iloa ja Kiirettä on...
  2. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Haukoin henkeäni, kun luin tuosta Tiinuliinin kaatumisesta - ONNEKSI kaikki on kuitenkin hyvin!! Vaikka kauhea säikähdys varmaan oli... Olin keskiviikkona neuvolalääkärissä (käyntiin meni vajaa 10 min!) - kohdunsuuta ei tunnusteltu, kun en oikeastaan itse halunnut... eipä siellä paljon...
  3. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnea Emulialle ja kaikkea hyvää sinulle & perheellesi!! :flower: Lara ja Dask - toivotaan, että kaikki sujuu teillä niin hyvin kuin vain voi ... eli sitten kun H-hetki koitaa, vauvat ja äidit olisi jo mahdollisimman 'valmiita' :hug: ! Kommentoitavaa olisi päivittäinr niin paljon, ettei...
  4. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnea Emulialle ja kaikkea hyvää sinulle & perheellesi!! :flower: Lara ja Dask - toivotaan, että kaikki sujuu teillä niin hyvin kuin vain voi ... eli sitten kun H-hetki koitaa, vauvat ja äidit olisi jo mahdollisimman 'valmiita' :hug: ! Kommentoitavaa olisi päivittäinr niin paljon, ettei...
  5. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Myös minä rakastan lauantaita 35+0!!!! Lisäraudan syöminen alkoi nyt muakin arveluttamaan :whistle: . Meen ens viikolla mittauttamaan hemppaa (joka 3 viikkoa sitten oli 114) ja tietysti soittelen seuraavana päivänä neuvolaan. Painon noususta: Mulla oli bmi ennen raskautta 18,5 ja nyt on...
  6. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Anskulille oikein paljon rohkaisua ja hyviä ajatuksia! En ole viitsinyt veikata mitään päiviä ekaan synnytykseen, mutta :attn: toivotaan, että menee vielä jonkin aikaa kaikilla. Mulla on maha niin alhaalla, ettei närästystoistaiseksi ole suunnattomasti vaivannut - silti olen ottanut 4-6...
  7. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    34+0!!! Koko viikko sujunut hyvin. Päivät menee tällä hetkellä paremmin kuin yöt. Lonkkasärky on pahentunut ja vain vasemmalla kyljellä nukkuminen sujuu jotenkin. Ihanaa, että on viileämpää!! Aamuisin ei vaan silti ole kovin virkku olo |O...... Oltiin perheen kanssa päiväristeilyllä...
  8. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Anskulillle ja Ponille voimia :hug: - onneksi olette välttyneet pidemmiltä saairaalajaksoilta, omasta kokemuksesta tiedän, että rankkaa on :whistle: ... Mutta ekassa raskaudessa pääsin itse vielä viikkoja eteenpäin, vaikka kiinniolevaa kohdukaulaa oli jäljellä enää 8mm... Hyville viikoille...
  9. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Kävin tänään viimeisen kerran äp-kontrollissa ja kaikki oli hyvin! Vaikka on vähän - ja välillä jo enemmänkin- supistellut niin muutoksia ei kohdunkaulaan edelleenkään ole tullut. Painoarvio tänään oli 1940g - siroa sorttia tämä vauva siis on, mutta kasvu on ollut tasaista koko ajan omalla...
  10. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Liisa71 kyselit supisteluista. Mulla kokemuksia niistä riittää liiankin kanssa... Ekassa raskaudessa, kun en tiennyt oikein minkälaisista tuntemuksista voisi olla jotain vaikutuksia, niin uskoin vain, että kivuttomat kovettumiset on harmittomia ja kuuluu melkein aina asiaan - näinhän...
  11. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Kiitosta dask! Laitoinkin Lahopää-Liisalle viestin jo ennen tätä julkista esittäytymistä. Meillä ei ole tällä kertaa vauvelin sukupuolesta tietoa - ei olla kysytty, eikä varmuudella nähty, vaikka olenkin ollut ultrassa jo monta kertaa. Esikoisesta oltiin aika sata varmoja omien havaintojen...
  12. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Hei!! Vieläkö jaksatte ottaa uusia mukaan? =) Olen tässä seuraillut sivusta juttujanne mielenkiinnolla ja ajattelin nyt osallistua itsekin. Olen kotoisin Turun seudulta. Meillä on perheessä 2,5v esikoispoika. Mulle tää on ollut piiiitkä odotusaika - supistelujen vuoksi olen ollut...

Yhteistyössä