Hakutulokset

  1. K

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Joka päivä käyn lukemassa mitä tänne kuuluu, mutta nyt oli ihan pakko jopa kirjoittaa. Itse olin ekan raskauden kokonaan polttamatta, lopetin heti testin tehtyäni ja korvatulehduslapsi syntyi. Ekat putket ja kitarisat leikattiin 1vuotiaana, 4vuotiaana oli jo neljännet putket ja toinen...
  2. K

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Emily83 Päättelinkö oikein, että tämä odotus on teille toinen, sulle eka ja vaimosi odotti teille ensimmäistä? Johan vaikeasti selitin, mut anyway :) Mulla vaan paino nousee, 19.7 kävin ekan kerran nlassa ja painoin 64,6kg, nyt aamulla kävin vaa´lla ja 68kg :kieh: Mutta edelleen herkut...
  3. K

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    InnoM ja toi yt tarkoittaa mun mielestä yleistila, eli sinin yleistila on hyvä :)
  4. K

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Heinähattu , mielestäni hcg nousee raskauden myötä. Netistä pitäisi löytyä lista, missä näkyy viikot ja kuinka paljon hcg:n pitäisi olla. Edellisessä raskaudessa seurattiin siitä vuotojeni takia. Kike 79, soitin eilen diacorille ja johonkin muuhun, sekä femedaan, niin femeda oli edullisin...
  5. K

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Suuret pahoittelut kaikille surun kokeneille :'( Itse varasin varhaisultraan ajan torstaille, hieman on epäileväinen olo raskauden suhteen. Tänään kävin vaa´alla ja painoa tullu vajaassa kuukaudessa jo melkein 3kiloa, aargghhhhh :ashamed: myönnän kyllä, että oon syönyt ihan hurjasti...
  6. K

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    tupakoiko joku teistä? Itse olen ollut nyt 4päivää polttamatta ja hyvä niin. Pelkään kyllä repsahtavani, melkein ostin jo askin, prkle!!!! Ainoo huono juttu lopettamisesta oli, että vatsa ei taho toimia :( Tänään otin ekaa kertaa äippähousut jalkaan ja voi hurja mikä ihanuus, ei kiristänyt mistään.
  7. K

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    No niin, nyt on takana ensimmäinen neuvola ja la olisikin 10.3. Lähtöpaino on 64,3kg, saas nähä paljonko tulee raskauden myötä, veikkan että 15kg menee rikki... Mulla on perussairautena kilpirauhasen vajaatoiminta, joten lääkitystä nostetaan ainakin jonkun verran jo näin alussa, huomenna...
  8. K

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    pitipä tulla kysäsee, että syökö kukaan teistä jotain vitamiinivalmisteita jossa on foolihappoa? Tytön aikana söin ja nyt olen viikon verran myös syönyt. Niitä kuulema kannattaisi syödä jo ennen raskauden suunnittelua ja on hyväksi sikiölle ym. Mulla ei edelleenkään kummosempia oireita, hiukan...
  9. K

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Teidän juttuja on kiva lueskella, joka päivä ainakin muutaman kerran on pakko kurkata mitä ootte kirjoitelleet. Ite oon tooooosi laiska kirjoittelee... Niin synnytyspaikaksi voipi laittaa kättäri, jos kaikki menee hyvin. Mulla taas eilen alko tää pieni verinen vuoto ja sitähän oli myös...
  10. K

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Tein viime viikolla testin ja positiivinen oli, hieman epäileväinen olen vieläkin, sillä emme olleet ajatelleet, että raskaus alkaisi näin pian, mutta positiivinen yllätys silti :) Eli la olisi kaiketi 12.3 Itse olen 32v ja mies 32v, perheessämme on kaksi lasta, poika 98 ja tyttö08...

Yhteistyössä