Hakutulokset

  1. T

    .•*¨*•.•*¨*•. Maalismussukat 2011 .•*¨*•.•*¨*•.

    Heippa pitkästä aikaa! :) Meillä poika täytti eilen 1v6kk. Iso poika jo. :heart: Sanoja tulee jo jonkin verran ja liikkumaaanhan tuo on ollut aina ihan mahdoton! Kiipeilee, juoksee, hyppii jne. Vauhtia ja vaaratilanteita ei meiltä puutu! :D Pikkumies on joko älyttömän hyvällä tuulella...
  2. T

    1v NEUVOLA, LAITETTIINKO LAPSELLESI 2 VAI 3 ROKOTETTA ?

    Meillä laitettiin ensin kaksi (BCG ja MPR) ja 1kk päästä pneumokokki.
  3. T

    .•*¨*•.•*¨*•. Maalismussukat 2011 .•*¨*•.•*¨*•.

    Voisin kanssa liittyä tänne taapero puolelle :) Laitan Lirolle yv:tä. Meillä päivät on ollu tähän asti aika kiireisiä, mutta nyt alkaa tuntumaan, että tää raskaus alkaa hidastamaan vauhtia. Ehkäpä siis kerkeen joskus tännekkin kirjoitella. :) Meillä poika kasvaa ja kehittyy huimaa...
  4. T

    Rv:t pinoon ja mikä vointi?

    25+5 Olo on mainio, kuten on ollut melkein koko raskauden ajan. :) Tää on täysin erillainen kuin kolme ed.raskautta joissa oli vaikka mitä vaivaa ja oksentelin kaikissa viikolle 20 asti. Tässä raskaudessa olen oksentanut VAIN 5 kertaa! :) Painon tulossa vedän näköjään pohjat, 12 kg. :D Mutta...
  5. T

    Maalismussukat - syntyneet

    Heipparallaa! Imetyksestä Meillä loppui imetys 2 viikkoa sitten ja se kävi yllättävän helposti. En varmaan vielä ois imetystä lopettanut, mutta kohtahan syntyy uusi pikkuinen joten haluan muutaman kuukauden huilata ennen uutta rupeamaa. ;) Niin, minä olin niin julma äiti (tai no julma ja...
  6. T

    Maalismussukat - syntyneet

    Tiinelli olen niin pahoillani. :( Ihan kamalaa! Paljon jaksamista ja tsemppiä tulevaan! :hug:
  7. T

    Toukokuun toivotut 2012 *TAMMIKUU*

    NightingaleTervetuloa! :) Itsekkin olen synnyttänyt kolme kertaa kyseisessä sairaalassa ja ei ole mitään pahaa sanottavaa. Ilokaasua sain ekakerralla. Tosin sitä otin vain pari henkäsyä ja se ei sopinut mulle ollenkaan, oksensin ja silmissä pimeni. joten itse en kaipaa sitäkään. Ammeessa olin...
  8. T

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Unbelebt Ihan uskomattoman pieni maha!! :D :D Ihan kun ei raskaana oliskaan! Ei paljoa tarvi varmaan vaatteitten kanssa tuskailala... *kade* Kauniita mahoja on kyllä kaikilla! :) Itse en vielä tähän pinoon pääse... rv 19+6:heart:
  9. T

    G: Sinulle paras ja sopivin rautavalmiste?

    Maltofer ollut mulle ehdottomasti paras. Ei vaikuta mahaan mitenkään ja hemppa noussut vauhdilla. Makukin on mitä loistavin, suklaa! ;) :D Retaferistä ja Obsidanista mun maha ei tykänny, eikä kyllä hemppakaan noussut. :/
  10. T

    ultrakuva - tyttö vai poika?

    Niin selvä poika, kun vaan olla voi! :D
  11. T

    Maalismussukat - syntyneet

    Ihania kuvia olette laittaneet!! :heart: Itse tulin pikaisesti toivottamaan kaikille Hyvää ja rauhallista joulua ja onnellista uutta vuotta! Välttämättä, kun en ennätä taas ennen vuoden vaihtumista kirjoitella. :) Ehkäisy ei ole tarvetta sellaiselle tällä hetkellä. En tiedä vielä yhtään...
  12. T

    Maalismussukat - syntyneet

    Heippa kaikille pitkästä aikaa!! :wave: Välillä olen käynyt juttuja lukemassa, mutta kirjoitus on jääny. Arki on jotekin touhun täytteistä perhekahviloineen, kerhoineen ja ystävien tapaamisineen nii ei enää ennätä koneella istua niin kuin ennen... Meillä poika kasvaa hurjaa vauhtia ja tää...
  13. T

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Kävin myös liittymässä suljettuun. Hyväksyntää odotellessa... ;)
  14. T

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Masulle tsemppiä! On kyllä pitkä aika odottaa ultraa. Toivottavasti kaikki on hyvin! :hug: Taas ollut hyviä ultrakuulumisia niitä on aina ilo lukea! :) Omaan ultraan onkin enää 6 yötä, jee! :) Hormoonit taitaa tälläkin palstalla hyrräillä! :D Olen käynyt teidän juttuja lukemassa vaikka en...
  15. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Minkäställevoi Tsemppiä! Jopa teitä nyt koetellaan tän raskauden kanssa... Pitkä aika on kyllä odottaa tuloksia. :hug: Ihania ultrakuulumisia taas osalla porukasta! :) ).( Kävin maanantaina veriseulassa ja Np-ultra on 11.11. Jännityksellä sitä odotan! :) Kehitysvammaisuudesta ollaan...
  16. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Eiiiiihhh! kirjotin pitkän rimpsun ja eikö menny saakutin firefox kaatumaan, prkl!! Hohhoijaa jaksankohan uudestaan kirjoittaa...
  17. T

    Maalismussukat - syntyneet

    En tajua, mulla ei näy yhtään hymiötä, enkä pysty tummentamaankaan mitään tekstiä. Onko tää muuttunut jotenkin tässä välissä millon oon viimeks käyny ja hymiöt poistunu? Vai temppuileeko tää taas jotain... Huoh. No enivei kirjotan jo ihan kiusallanikin jotain tälle temppuilevalle palstalle. ;D...
  18. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Tuplaonnittelut Neiti80:D:heart: Oi mahoton paikka. :D Olen miettinyt tuota samaa omalle kohdalle, että mitenhän sitä sopeutuis... Meillähän siis oli viime kerralla kaksoset tulossa mutta toinen meni kesken. Joten mahdoton ajatus ei olis etteikö niin pian kävis nyttenkin. Pysy vaan meidän...
  19. T

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Syli84 No jo on veikeät kengät! :D Poskionteloiden punkteeraus Mulle on tehty parikertaa. Kamalinta mun mielestä on se ääni ja rusaus kun neula menee rustonläpi. Niin eikä ne aluks mukaville tunnu ne puudutuspuikotkaan. Mutta kyllä se niin paljon helpottaa jos on kärsiny pitkään...
  20. T

    Maalismussukat - syntyneet

    Heiii, eihän mulla nyt mistään kuivaksi opettelusta ole kyse! :D :D Ihan vaan, kun huomaan, että poika alkaa kakkaa tekemään (yleensä syöttötuolissa) niin vien hänet vessanpöntölle, jonne kakka tulee helpommin ja eipä tarvi "selkäsontia" siivoilla. ;) :D Tää on siis täysin eriasia kuin...

Yhteistyössä