Hakutulokset

  1. S

    Apua - onko tämä ihan tosi, onko musta tulossa äiti?

    Testi näyttää edelleen plussaa vahvistuvasti ja olo on etova, jos ei syö parin tunnin välein pientä määrää ruokaa. Isoja määriä ei voi syödä. Röyhtäilyttää ja turvotuttaa, heikotuttaa väliin ja kello kahden aikaan tulee järkyttävä väsymys. Auttaako mikään pahoinvointiin, jos tämä on...
  2. S

    Minulla on PCO, mutta sain vihdoin tikutettua ovulaation. Onko tämä kuitenkaan puoli voittoa?

    Pakko oli tulla raportoimaan ihme. Raskaustesti on näyttänyt pari päivää plussaa, mitenkähän tämä on mahdollista, viitaten tuohon PCO:n.
  3. S

    Apua - onko tämä ihan tosi, onko musta tulossa äiti?

    Mitä ihmettä. Mulla on vasta todettu PCO, mutta viime kierrosta onnistuin saamaan ovisplussan. En syö mitään lääkkeitä. Ovisplussa tuli pe-la 13-14 päivä tätä kuuta, ja lauantaina oli toimintaa. La iltana tuli kunnon vatsakivut, joita tuli myös to 19. päivä. Tänään tein Davidin herkän...
  4. S

    Ovistestiplussasta 5 päivää ja järkyt vatsakivut + valkovuotoa

    Itse taas epäilen tapahtunutta ovista. Olen sitä melkein 2 kuukautta kytännyt ja aina näyttänyt testi negaa, eikä kropassa ole ollut ovistunnelmaa. Viime perjantaina tuli kuitenkin selvät limat ja testi näytti perjantai-iltana ensimmäistä kertaa yhtävahvoja viivoja (ennen aina puhdas nega)...
  5. S

    Ovistestiplussasta 5 päivää ja järkyt vatsakivut + valkovuotoa

    Unohdin vielä mainita, että mullahan on tuo PCO. En syö mitään lääkkeitä, vaan elämäntavoilla yritän hallita tuota "tautia" (ja suhtellisen onnistuneesti vielä). Olen nyt alkanut kyttimään tuota ovista ihan tuon PCO-tiedon takia ja tästä kierrosta sain sen kiinni. Samaisesta syystä...
  6. S

    Ovistestiplussasta 5 päivää ja järkyt vatsakivut + valkovuotoa

    Onkohan nämä oviksen jälkeisiä juttuja vai jotakin muuta... Tein ovistestillä plussan lauantaiaamuna, samana päivänä harrastettiin sitä itseään. Lauantai-iltana mahassa tuntui kummallista kipua. Viisi päivää lauantaista, oli hirveät kivut vatsassa, navan ympärillä ja varsinkin sen...
  7. S

    Ovistestiplussasta 5 päivää ja järkyt vatsakivut + valkovuotoa

    Onkohan nämä oviksen jälkeisiä juttuja vai jotakin muuta... Tein ovistestillä plussan lauantaiaamuna, samana päivänä harrastettiin sitä itseään. Lauantai-iltana mahassa tuntui kummallista kipua. Viisi päivää lauantaista, oli hirveät kivut vatsassa, navan ympärillä ja varsinkin sen...
  8. S

    Minulla on PCO, mutta sain vihdoin tikutettua ovulaation. Onko tämä kuitenkaan puoli voittoa?

    Pari kuukautta olen tikutellut tyhjää (noin 20 testiä) , ja nyt sitten tuli oviksen tuntu kroppaan + limat ja selkeä plussa testin mukaan. Uskoisin tuon oviksen oikeasti tapahtuneen.
  9. S

    Minulla on PCO, mutta sain vihdoin tikutettua ovulaation. Onko tämä kuitenkaan puoli voittoa?

    Minulla on todettu PCO. Toteamisen jälkeen ostin nipun ovulaatiotestejä, koska epäilin tapahtuuko ovulaatiota ollenkaan. Seuraavat kuukautiset jäivät välistä ja nyt kahden kuukaudet tikuttamisen jälkeen eilen bongasin tikun mukaan rehellisen ovulaation. Aiemmin testi on näyttänyt negaa, välillä...
  10. S

    Gynen tekemä ultra mahdollisen ovulaation aikoihin, näkeekö siitä tapahtuuko ovulaatio vai ei

    Minulle tehtiin ultra gynen perustarkastuksessa ja nyt myöhemmin jäin miettimään, että näkikö lääkäri mahdollisen ovulaation / ovuloimattomuuden? Ultra on otettu ehkä päivä, pari ennen mahdollista ovulaatiota. Minulla todettiin tuolla samalla käynnillä PCO, ja lapsihaaveitakin on, joten...
  11. S

    G: Ovulointipäivägallup ja ovulaatiotesteistä (ja varsinkin jos on häikkää, esim. PCO)

    Onko täällä ihmisiä, jotka tiedätte oman ovulaatiopäivänne? Monesko päivä se teillä mahdollisesti on? Tuleeko teillä joka kuukausi tuo ovulaatio? Itselläni PCO ja sain eilen postissa läjällisen noita testejä. Eilen jo testasin, kp 17, mutta ei se testi näyttänyt kuin yhden viivan. Eli...
  12. S

    Alapää synnytyksen jälkeen + välilihan leikkaamisesta

    Hei, en ole koskaan synnyttänyt ja siksi saatan kysellä ehkä typerältäkin kuulostavia juttuja. Olisi kuitenkin mielenkiintoista saada suoria vastauksia suoriin kysymyksiin. Eli alla mieltä askarruttavat asiat: - palautuuko alapää ulkonäöllisesti lähes alkuperäiseen tilaan? Tällä...
  13. S

    PCO todettu, suurentuneet munasarjat (koot 3,46 ja 3,23)

    Sekö on sitten niin, että vaikka kuukautiset ovat tällä hetkellä säännölliset (kierto 30 pv), niin en todennäköisesti ovuloi normaalisti?
  14. S

    PCO todettu, suurentuneet munasarjat (koot 3,46 ja 3,23)

    Osaako kukaan sanoa, onko nuo munasarjat paljonkin isommat kuin normaalisti? Munasarjojen koot näytti olevan 3,46 ja 3,23 ja kuvissa näytti kiertävän jonkin verran pieniä rakkuloita ulkoreunoilla. Lääkärin sanoi, että selviä viitteitä alkavasta PCO:sta on, ja hoidoksi käski pitää painon...
  15. S

    Todennäköinen PCO, vauvahaave ja epätoivo

    Kuukautisvuodon määrä on luultavasti suhteellisen normaali. Ensimmäisenä päivänä käytän normaalitampoonia, toisena ja kolmantena päivänä normaaleja tai supereita, loppupäivät on suhteellisen niukkoja. Kesto on noin 6 päivää. Kuukautisten alkaessa aikoinaan vuoto oli järkyttävää ja olin tosi...
  16. S

    Todennäköinen PCO, vauvahaave ja epätoivo

    Hei, osaako kukaan sanoa, kuinka pahassa tilanteessa sitä ollaan. Olen epäillyt jo jonkin aikaa PCO:ta tai sen toista muotoa. Syynä runsas karvankasvu ja huono iho. Lisäksi kuukautiskieto venyy noin 40-50 päivään heti, jos päästäisin painoindeksin nousemaan jonnekin 23 (eli vielä ihan...

Yhteistyössä