Hakutulokset

  1. M

    Kela ja viljat

    Tyttäreni on 2 vuotias; hänelle ei käy viljoista ohra, ruis, kaura, hirssi, riisi. On todella hankalaa löytää kaupasta ruokia, kun joka paikkaan laitettu kauraa :o Onko näin ettei kaksivuotiaat saa enää vammaistukea, koska vehnä sopii? :headwall: Neideille ei käy maitokaan. :/...
  2. M

    TOUKOMAUST 2007

    Missä olette? laittakaa yksitysis viestiä. Olisi ihana "tavata teitä"!
  3. M

    Ruokakirja

    Onko joku hankkinut kirjan "Mitä saisi tarjota? Ruoka-allergisen keittokirja" kirjoittanut Elise Pasanen ja Elisa Niemelä :wave: Kokemuksia? Onko hankinnan arvoinen kirja?
  4. M

    Sitruunahappo

    Millaisia oireita sitruunahappoallergisilla on? Nimittäin tyttäreni voi juoda täysmehuja ja laimennettavia mehuja, kuten esim Ekström. Mutta Tripit ja Grandit takertuvat kurkkuun ja polttelee... :o Mistähän voisi olla kyse?
  5. M

    Riisiallergiset

    Saako lapsesi allergisia oireita myös riisitärkkelyksestä? Annoin lapselle lauantaina perunaliha soseita jossa riisitärkkelystä. Näytti jälkkäriksi nautittu hedelmäsose myös sisältävän tätä.... Tästä seurasi taas uneton yö. :headwall: :headwall: Lääkäri kun oli sitä mieltä ettei voi...
  6. M

    Riisistä

    Neitin, suolioireinen, pian 11 kk, vatsa ollut ruikulla pari päivää, kakka tosi pahan hajuista, posket punottaa ja on kuivat, pylly punoittaa, näpyillä (kuin pieniä vesikelloja). Voihan olla että oireilee hirssin kokeilun jälkeen vielä, edellis viikolla kokeiltiin ja se ei todellakaan...
  7. M

    Lääkärintodistus allergisista ruuista

    Tarhaan pitää viedä lääkärintodistus allergiaa aiheuttavista ruuista. Miten helposti lääkäri kirjoittaa todistukseen juuri ne ruuat/aineet jotka te itse olette todenneet aiheuttavan oireita? :wave:
  8. M

    Viljojen provosointi

    Tyttärelläni maito-, soija-allergia, kotimaiset viljat.... Neiti oireilee suolistolla. (ohrasta olen 100 % varma, limainen, vihreä, haiseva kakka, oksennukset, itkuisuus...) Kävimme kauraprovokaatiossa, mitään oireita ei sairaalassa vielä tullut. Mutta kun pääsimme kotiin tuli ensimmäinen...
  9. M

    Vauvan oma jumppa

    Mistä löytäisin ohjeen vauvan jumppaan? Näin tälläviikolla telvisiosta ohjelman jossa äiti jumppasi lastaan. Näytti vauva nauttivan.. Ohjelmassa kerrottiin että opastavat neuvolassa jumppaamaan jo kaksikuukautista lasta näin.
  10. M

    Laktoositon lasagne & kookospullat

    Kaipailen laktoosittoman lasagnen ohjetta, sais olla mielellään helppo! =) Myös kookospullien ohje olisi tervetullut ! :p
  11. M

    tämäkö allergiaa

    Meidän 4 kk vanhalla tytöllä on imetyksen jälkeen aina punaiset posket. Jonkin ajan kuluttua punotus hellittää mutta posket ovat nyt erittäin kuivat. Neiti on täysimetyksellä. Kakka haisee oudolle.. siis todella voimakkaalle, väriltään vihreää, löysää. Mutta neiti nukkuu yönsä eikä itkeskele...
  12. M

    allergiaa?

    Meidän 4 kk vanhalla tytöllä on imetyksen jälkeen aina punaiset posket. Neiti on täysimetyksellä. Jonkin ajan kuluttua punotus hellittää mutta posket ovat erittäin kuivat. :( Kakka haisee oudolle.. Mutta neiti nukkuu yönsä eikä muuten itkeskele. Neuvolasta sanoivat ettei näin pienelle voi...
  13. M

    Toukomasut 2007

    Hei Missä olette toukomasut 2007 :'(
  14. M

    Yksinäinen

    Olen rakastava ja huoltehtiva äiti, mutta minulla ei oikeastaan ole ainuttkaan oikeaa ystävää! Miten ihmeessä sellaisia saa? Olen varmaankin liian hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt. Jos minua ei tunne..

Yhteistyössä