Hakutulokset

  1. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Minnies A.K.A. Monica77 täällä!!! ONNEA HIRMUISESTI KAIKILLE BABYN SAANEILLE!!!!!!! =) Oma rakas Prinsessani syntyi 30.6.2010 rv. 40 + 6 mitoilla 50 cm ja 3560 g!!!!! <3 Söpö kuin mikä ja pitkä tumman ruskea tukka. Eikä ole turhan huutelija vaan oikein kiltti ja valloittava tapaus...
  2. M

    Citalopram ja sepram muka sama lääke???

    Sepram ja Citalopramissa on sama lääaine. Eri lääkefirmat vaan myyvät. Apuaineissa voi olla eroja vaikuttavat eri henkilöillä eri tavalla!!! Kyllä ainakin pari kuukautta kannattaa syödä Citalopramia ja katsoa onko se todellakin vaivojen takana. Eli saat vaihtaa lääkkeen takaisin sepramiksi...
  3. M

    kumpi on ns "järkevämpää"? (asunnon ostosta kyse)

    No se oli mun työsuhde asunto että saatiin vähän halvemmalla kun normaali vuokra. Juu, eli maksettiin molempia. Mutta oli hyvä että oli joku "rauhallinen" paikka jonne mennä kunnon remppapäivän päätteex!! =) Vanhassa talossa (kuten meillä) Voi aina tulla yllätyksiä ja tuleekin mutta päivä...
  4. M

    kumpi on ns "järkevämpää"? (asunnon ostosta kyse)

    Rempparahoja ei voi tarkkaa tietää..materiaalit, työ (jos ei itse osaa tehdä), -> ja että löytää vielä hyvän ja luotettavan urakoitsijan ym..yllättävät menot (kuntotarkistus hyvä teettää mahd. menoja varten). Isompi remppa talon niin saa unelmiensa kodin mutta tietenkin toiseen voisi heti mennä...
  5. M

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Minnies eli Monica77 täällä pitkästä aikaa... Onnea hirmuisesti kaikille vauvaantuneille; Itse vielä odotellaan rv 40 + 4 eikä vauvasta kuulu vielä mitään... höh.. alkaa odotus olemaan rankkaa.. ja mieskään ei saa oikein työvuoroja kun pelkäävät että sitten tulee kesken kaiken.. Ens ti neuvola...

Yhteistyössä