Hakutulokset

  1. K

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Hei kaikki pitkästä aikaa! Olen ollu taustailemassa ja aina välillä käyny teitä kurkkimassa täällä. Pudottauduin siis listalta heinäkuussa kun mulla oli auki yksi työpaikkamahdollisuus. Noh, kuten arvata saattaa en sitä työpaikkaa saanut :'( Ketuttaa vielä kun on niin tuore juttu, hommaan...
  2. K

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Onnea plussanneille! Niiskunenä ynnä muut! Kesälomien vietosta palailtu taas kotiin, siksi tämä hiljaiselo. Lueskelin nyt pitkältä ajalta teidän viestejä, viime kerrasta aikaa kun on päässyt näitä lukemaan. Ompa paljon sattunut ja tapahtunut täällä, oikea plussarintama! Toivotaan siis sen...
  3. K

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    juuri loistava menetelmä, katsotaan mitä itse lisään listaan kun parin viikon päästä (todennäköisesti) täti tulee kylään. Itse vielä imetän jonkin verran ja viimeksitajusin menkkojen alkavan siitä, että supisteli lujaa imettäessä. Oletteko muut imettävät huomanneet vastaavaa? Meillä tais...
  4. K

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Juomisesta kun olette täällä kirjoittaneet, niin rupesin ihan laskemaan omaa alkonkäyttöä. Noin kaksi kertaa kuussa tulee ehkä otettua olut jos toinenkin. Pojan syntymän jälkeen (eikä raskaana ollessa) ole tullut nautittua melkein lainkaan alkoa. Yhden kerran olen ollut baarireissulla...
  5. K

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Hei vaan kaikille taas, ja varovaisia onnitteluja Brianna. Täällä alkaa jo kierron puoliväli pikkuhiljaa lähestyä ja menkat vihdoin siis ohi. Nämä oli tosiaan ekat kunnon menkat synnytyksen jälkeen. Toivottavasti hormonitoiminta käynnistyisi nyt kunnolla ja ovuloisin. Enää ei oikein...
  6. K

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Hei kaikille! Varovaisesti ilmoittaudun joukkoonne pikkukakkosta toivomaan. Keskusteluanne on tullut seurattua jo jonkin aikaa, mutta nyt uskaltauduin kirjoittamaan. Mukavaa seurata teidän samassa tilanteessa olevien mietteitä. Tänään siis kp 4/28 ja yk 1. Nämä siis ensimmäiset kunnon...

Yhteistyössä