Hakutulokset

  1. H

    Tuttava laittanu facebookkiin tytöstään alastonkuvia!!

    Niin, jos painan sitä "ilmianna" nappulaa niin tietääkö tämä kuvan laittaja et minä olen ilmiantanut kuvia? Vai saako siellä muka olla 10v tyttö ilman paitaa ja housuja? Tissit näkyy ja pylly, ei onneks sentään edestä. Ja kun tuon ikäsellä kehitys kuitenkin jo alkanut... :o
  2. H

    Oisko tää hyvä imuri? (sis.linkin)

    Tarvitaan pian uusi imuri, oiskohan tämä hyvä...
  3. H

    Mitä täällä tapahtunut viikon sisään?

    Niin,enpä ole kerennyt palstailemaan ainakaan viikkoon. Onko jotain ihmeellistä tapahtunu? Itse sain vakipaikan ja alettiin yrittämään toista lasta :heart:
  4. H

    Juustopallot,nam!

    Näitä on pakko käydä huomenna vielä ostamassa möksälle, namia kokiksen kanssa :p
  5. H

    Inttipojan asunto tyhjennettiin!

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010062311923902_uu.shtml Kiva :o
  6. H

    4päivää laatuaikaa tytön kanssa! <3

    Mies lähti jo juhannuksen viettoon,minä saan viettää kokonaiset 4vrk tytön kanssa laatuaikaa kahdestaan! :heart: Aion ottaa rennosti ja nauttia, heinäkuu on työntäyteinen :|
  7. H

    Kuuluuko teidän mielestä perhepäivähoitajan tietää...?

    Jos lapsi on poissa hoidosta, se syy miksi ollaan poissa? Kun minulla eräs hoitolapsi, joskus poissa ->vanhempi ilmoittaa viestillä, että lapsi on tänään poissa hoidosta. Takaisin tulee seuraavana päivänä, useinkin nokka vuotavana ja väsyneenä. Usein herää minulla mielikuva siitä, että lapsi...
  8. H

    Ärsyttävä juhannus tiedossa!

    Ensimmäinen yhteinen juhannus oli 2005, mentiin silloin kihloihin miekkosen kanssa. Sen jälkeen, joka ikinen jussi mies on lähtenyt kavereidensa kanssa kaverin mökille ja jättänyt minut (+tytön) kotiin yksin. Ikinä ei ole seura kelvannut, ois pitäny arvata ettei nyttenkään. Kysyin, että meetkö...
  9. H

    Vähänkö hyvä nää Paussin vadelma-mansikkapatukat!!

    Kyllä, mielummin minä näitä popsin kuin karkkia, ehdottomasti! Empä ois uskonu ikinä et nämä näin hyviä ois :p Onko muut maistaneet?
  10. H

    Onko kaikki kohta telkkarin ääressä?

    Kun häät alkavat :) Taidan lähteä pikasesti käymään kaupassa jos ei siellä tunkua ole :D
  11. H

    HiHei! Minäkin sitten rekkaannuin..

    Ihanaa olla musta ja omistaa nimimerkki! =)

Yhteistyössä