Hakutulokset

1. S

Kirkasvaloa synnytyksenjälkeiseen masennukseen?

Ilmoittauduin äsken niiden nettisivuilla kokeeseen, toivottavasti pääsen mukaan!
  2. S

Kirkasvaloa synnytyksenjälkeiseen masennukseen?

Olen kuullut, että kirkasvalo voisi tepsiä. Näin kaverilta, joka on hoitanut omia masennusoireitaan kirkasvalolla, ja erityisesti suositteli Valkeen led-kirkasvaloja (VALKEE | Kirkasvalokuulokkeet - uuden sukupolven kirkasvalolamppu). Onko kenelläkään näistä kokemuksia? Ainakin esitellyt...
  3. S

Kestovaipat estää oppimasta liikkumaan?

Fysioterapeutit... ;)
  4. S

Joo. Oon kyllä huomannu että helposti saa superäidit kimppuun kun avaa tämän aiheen Sanomatalossa... :D
  5. S

Missä tuosta MIPS-luvusta vaipoille olisi? Tuo linkki oli tyhjä... :'(
  6. S

Kattelin vähän foorumeita ja on tästä joku muukin huomioinut aiemmin (http://kaksplus.fi/keskustelu/t1257205) täälläkin... Mitäköhän nyt sitte tekis?? Aloin googlailla ja en oo nyt oikein varma enää onko tämä ees sitten ekologistakaan loppuen lopuksi. Tuntuu, et puolustajat on 'kyllä' ja...
  7. S

Joo... jollain on paksuja ja jollain ohuempia. mutta kyllä nää Helsingin kauppojen kalliitkin 'ultrakestarit' aika tyynyjä oli.
  8. S

Oliskohan mulla vaan sattunu sitten hassu satunnaisotos ja väärät lapsilääkärit kommentoimaan... Tämän palstan havainnoista tuntuu olevan 20 prossaa että haittaa ja 80 prossaa että ei haittaa...
  9. S

Kiitos näistä... Taidan kuitenkin 'kertailla' kun oma evidenssi on toiseen suuntaan. Kyllä tämä minunkin kaveripiiri on oppinut liikkumaan ihan normaaliin aikaan - mutta kyse on enempi jäykkyydestä, pienestä kömpelyydestä ja tollasesta 'länkkäriasennosta'. Kokeilkaa itse huvikseen oman jalan...
  10. S

Minun piti ihan kysyä tätä omalta äidiltä... Itse taapersin harsovaipoissa (kuten muutkin siihen aikaan) ja ne oli vielä kertavaippojakin pienemmät ainakin oman äidin mielestä. Eli kyllä ennen on ollut asiat paremmin. :'(
  11. S

Mietin tässä meidän vaavin vaippajuttuja - tavallaan kestot olisi fiksut, mutta mutta... Meillä on kaveripiirissä kolme perhettä, jotka ovat niitä käyttäneet. Kaikkien lapset nyt vielä parivuotiaina kävelee kuin 'lännenmiehet' ja on melko kankeita. Järkeiltiin asiaa ja huomattiin, että noi...

Yhteistyössä