Muokkasin linkin toimivaksi. Siinä oli vain Wikipediasta löytyvä selitys tuolle MIPS-termille. Tuo alleyn laittama linkki on paljon informatiivisempi.
Lääkärit vai fysioterapeutit?Alkuperäinen kirjoittaja stintti:Oliskohan mulla vaan sattunu sitten hassu satunnaisotos ja väärät lapsilääkärit kommentoimaan...
Joo. Oon kyllä huomannu että helposti saa superäidit kimppuun kun avaa tämän aiheen Sanomatalossa...Alkuperäinen kirjoittaja Luppis:Mulla on samanlainen näppituntuma ja omat huomiot aiheesta kuin ap:lla. Tuo länkkäriasento kuulostaa kovin tutulta. Ääneen en ole koskaan mitään sanonut mutta meillä käytettiin kertakäyttövaippoja. Mun mielestä kestovaippailu on hyväjuttu ja hatunnosto niille, jotka sitä viitsii harrastaa. Mutta jotkut - siis ihan oikeasti - käyttää tosi paksuja kestovaippoja ja niiden lapset on sitten niitä länkkäreitä. Joskus olen vaipattoman bongannut ja vaivihkaa kysynyt, kestoiltiinko teillä Mutta ihan vapaasti, kukin tyylillään mutta ei meille kiitos. B)
Fysioterapeutit...Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Lääkärit vai fysioterapeutit?Alkuperäinen kirjoittaja stintti:Oliskohan mulla vaan sattunu sitten hassu satunnaisotos ja väärät lapsilääkärit kommentoimaan...