Hakutulokset

  1. Patjarikko

    Toisen synnytys, ehtikö epiduraali??

    Eli olen kuullut juttuja ettei toisen kohdalla ole ehditty antaa epiduraalia, kun on ollut nopeampaa kuin ekan.. Onko kellään kokemusta, siis kummasta tahansa??? Nimimerkki kauhusta kankeana jos joutuu synnyttämään ilman puudutusta :\|
  2. Patjarikko

    Maaliskuun plussapino

    Meitsi, ainakin toistaiseksi :heart: , eli Parjarikko, PAS, plussa pp. 14. <br><br>
  3. Patjarikko

    Ennustaja Elli vastasi

    Eli laitoin Ellille yleisluontoisesti vaan kysymyksen et mitä näet meille, niin vastasi tasan yhden lauseen joka kuuluu näin: " saat tytön ja pojan 7.10.2007". Ei mitään muuta :\| Taidanpa suhtautua asiaan asian vaatimalla kepeydellä.. =) siis taustana vielä että ollaan menossa pakastetun...
  4. Patjarikko

    Nyt on sit se hysteroscopia tehty..

    ja hyvin meni. Itse toimenpide tehtiin siis nukutuksessa viime perjantaina päiväkirurgian puolella. En ole ollut kipeä, hiukan arka alavatsa ja pientä tiputtelua,mutta muuten ihan iskussa!!! Eli ei syytä huoleen hysteroscopiiaan menevät! PS: Löydökset 0 , eli ns pöytä puhdas syksyn PAS:iin. =)...
  5. Patjarikko

    PAS onnistumisia???

    Olen menossa pakastetun alkion siirtoon( tosin vasta kesäsulkujen jälkeen) ja haluaisin tietää että kenellä on tärpännyt tai ei tärpännyt pakastetulla alkiolla???Meillä 3-vee poika koeputkihed. joka siirrettiin tuoreena. Onko pakastetulla alkiolla toivoa,kun tuntuu että usein näkee juutuja vain...

Yhteistyössä