Hakutulokset

1. J

Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

Täälläkin ilmottautuu uusi odottelija... Perheeseen kuuluu jo 1v 9kk tyttö ja nyt sitten toivottu kakkonen tulossa. Laskettu aika näyttää laskureitten mukaan olevan 14.7. Muut tiedot: juhannuslikka/30/toinen/KOS Vihlontaa, turvotusta ja yökötystä jo, toivottavasti ihan kauhean pahaaoloa tai...
  2. J

**Helmikuussa 2011 syntyneet**

Hih, meillä laitettiin vasta tänään 2 koon vaipat jalkaan... Ikää olisi viikkoa vajaat 3kk. Eli tillukas Helmin kanssa samoilla käyrillä mennään. 2kk neuvolassa painoa oli 4300g ja pituutta 57cm. Minäkään en ole ollut missään välissä huolissani kun tyttö syö, kasvaa ja liikkuu ihan riittävästi...
  3. J

Neitiniiskulle tsempitykset täältäkin. Meillä aivan samanmoinen vauva, nukkuu yötkin tissi tyynynä, samoin päivällä tai vain liikkuvissa vaunuissa. Onneksi tuo on ainokainen, jää äitikin välillä päikyille tyynynä ollessaan... Ja koira saa lenkkiä. Meilläkin neiti roikkuu illat tissillä, mutta...
  4. J

Äidit/odottajat Järvenpää/lähiseutu??

Täällä olis tuusulassa 2,5 viikkoisen vauvan äiti. :) Tosin ihan tässä Järvenpään rajan tuntumassa asustellaan, joten jos mut kelpuutettas tähän. ;)
  5. J

Hyvää ystävänpäivää kaikille tännekin! Meilä alkaa ensimmäinen täysi viikko kotona ja kuten Deviliikin yllä sanoin, elämä on ihanaa! Maito nousi lauantaina ja imetys meni vuorokaudeksi ihan sekaisin ja kipeäksi, pumpun ja kaurapussin avulla selvittiin ja nyt taas luistaa. ihanaa...
  6. J

Minäkin siirryn tänne puolellle. :) Kuutti pienoinen on jo hurjat 1,5 vrk vanha. Saatiin täksi yöksi perhehuone ja elämä näyttää ihan erilaiselta! Synnytys meni kaikkinensa hyvin, mutta jäihän siitä taakse yksi nukkumaton yö... Viime yönä oli tupa niin täynnä ettei perhehuoneita annettu ja sain...
  7. J

****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

Meille syntyi eilen aamulla kymmeneltä ihana pieni prinsessa! Tiistaina kävin vielä koiran kanssa lenkillä ja pilateksessa (väitän sen käynnistäneen synnytyksen!). Tasan kello kahdeksalta illalla alkoi suoraan säännölliset supistukset alle kymmenen minuutin välein. Puolelta öin mentiin jo...
  8. J

*Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

Täytyy varmaan merkkailla ihan poksumisten kunniaksi! :) Uskomatonta, että tämä saisi syntyä jo. Sen verran täytyy kyllä kehaista, että olen ollut todella tyytyväinen Kättärin Haikaranpesän valmennuksiin ja kätilön kanssa keskusteluihin! 3+2 tuntia valmennuksia ja päälle vielä 45 min...
  9. J

*Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

Minäkin voisin taas merkkailla vaikkapa ensimäisen äitiyslomapäivän kunniaksi... :) Taustalta olen lueskellut lähes päivittäin, mutta jotenkin kaikki kiire ja tekeminen on vienyt voimat. Minäkin "vannon" pilateksen nimiin, tai minkä tahansa vastaavan keskivartaloa vahvistavan ja liikkuvuutta...
  10. J

*Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

baby butterfly kiva kun nostit esille, minä en ollut moista huomannut. Haluaisin aina luovuttaa "kaikkea", mutta esim verenluovutukseen en kelpaa (alhainen verenpaine ja matala tajunnan taso... ei siis mitään sairautta/lääkettä). Kättärillä meinasin synnyttää ja minulta siis ainakin saa...
  11. J

"kuinka" teitte vauvan? :)

Minä tunnen ovikset (lisänä säännöllinen kierto), hormonaalista ehkäisyä en voi käyttää. Ilmoitin miehelle, että jos ei halua jälkikasvua kannattaa tänä viikonloppuna taas extratarkkaan pitää kaikki päällä mitä kuuluukin. Ei kuitenkaan yhdellä kerralla käyttänyt ja ilmoitin, että jos raskaaksi...
  12. J

helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

sinizii Minä kävin juuri neuvolassa Vantaalla. Eli niin kuin sinä nyt. Tosin minulla ei ollut lääkärin tarkastusta alkuun ollenkaan, mutta joskus silloin vko:lla 7-8 oli eka neuvola. Seuraavan neuvola on vähän aikaistetusti vielä kun ollaan muuttamassa (tiedetään milloin, mutta ei vielä mihin)...
  13. J

helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

kaks plus 5 : Minä ratsastan (edelleen). Olen tosin jättänyt vieraat ja reippaammat hevoset pois ihan suosiolla, mutta omilla tutuilla ja omalla riskillä ratsastan niin kauan kun hyvältä tuntuu. En missään nimessä aio siellä selässä viimeiseen asti keikkua, lopettelen kunhan painopiste alkaa...
  14. J

Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

tömpsis :hug: Vetää kyllä ihan sanattomaksi... Meilläkin aika samanlainen ultra Minnis75:n kanssa. Ei meinattu millään saada asukkia hereille, unikeko. Ultrattiin sekä alakautta että päältä, jostain syytä ei saanut mielestään riittävän tarkkaa kuvaa, vaikka mitään poikkeavaa ei ollutkaan...
  15. J

Ja se allekirjoitus... Juhannuslikka ja Kuutti 11+2
  16. J

Neitiniisku :hug: Toivottavasti mies tokeentuu pikaisesti, varmaan tarvitsee enemmän aikaa asian käsittämiseen kun muutokset ei tapahdu omassa ruumiissa, mutta ei se odottavan tilannetta yhtään helpota. :( Minulla ei ole lähipiirissä tällähetkellä ainakaan ketään muuta raskaana. Olisi...
  17. J

Onnea kaikille ultrassa käyneille!! :flower: Meillä on ylihuomenna np-ultra, niin kuin taisi olla monella muullakin. Sopivasti jännittää onko kaikki hyvin. Meillä mies olisi halunnut kertoa koko maailmalle heti positiivisen raskaustestin jälkeen. Minä olin toppuuttelija. :whistle...
  18. J

Minäkin ilmottaudun taas puskista... Olo on ollut niin huono, etten ole jaksanut kuin satunnaisesti käydä lukemassa täälläkään. Perus pahoinvoinnin, väsymyksen yms lisäksi kun migreenikkönä olen kärsinyt lähes jatkuvasta migreenistä... Plaah. Loppuisi edes nämä helteet, sekin saattaisi helpottaa...
  19. J

Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Kylläpäs oli taas paljon tekstiä... Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille ja voimia huonommille.. :hug: Kävin aamulla ultrassa ja kaikki näytti siltä miltä pitääkin :heart: Sentti pituutta ja syke näkyi. Mies mukana ja liikuttui varmasti vielä minuakin enemmän.
  20. J

Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Onnea kaikille hyviä ultrauutisia saaneille! :flower: Meillä on ultra huomenna. Kovasti jännittää, vaikka kaikki merkit viittaisikin siihen että kaikki on hyvin. Meilläkin mies tulee mukaan. Esikoista mennään molemmat katselemaan, mutta en usko että hänellekään ultra on ongelma. Tulee...

Yhteistyössä