Hakutulokset

1. J

Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Mäkin voisin ottaa salasanan... En tiennytkään että täällä on edes tuollainen... Meillä menee eka neuvola heinäkuulle, onneksi on varhaisultra varattuna, saa mielenrauhan itselle. Vaikka ainakaan hormoonejen puolesta ei kyllä ole epäselvääkään onko sitä raskaana vai ei. Koitan tsempata...
  2. J

Mulla mielialat ja olot vaihtelee kun vuoristorata... Välillä olen maailman onnellisin ja olo on hyvä, toisessa hetkessä on mielimaassa, kaikki hirvittää, oksettaa ja ahdistaa. Miesrukka on ihan helisemässä. Onneksi se jaksaa olla itse onnellinen ja varma lopputuotoksesta kokoajan... :heart...
  3. J

Mua ei sais kirveelläkään kuskiks tällä hetkellä kenellekään... väsyttää niin hlvtisti, että suunnittelin juuri työpäivän päätteeksi nukkuvani kaupan parkkipaikalla autossa. :ashamed: Mutta tyttöporukalla lähdetään kyllä reissuun eurooppaan ensiviikolla, voihan sitä nukkua ja oksentaa sitten...
  4. J

Kiitos tytöt0406 kun viitsit päivittää pinoa. :flower: Mulla meni jo pari päivää vähän asiallisemmin, mut tänään taas halailtiin arabiaa heti aamusta. :( Tietenkin kun olisi kuukauden kiireisin päivä töissä. Lisäksi totesin eilen, että harrastukset saattaakin jäädä pois kuvioista ennemmin...
  5. J

Helmikuun hehkeät 2011

hilppa86 "kiva" että on muitakin migreenistä kärsiviä täällä. Vertaistueksi jos ei muuten. Mulla on ollut yks kohtaus plussauksen jälkeen, siinä menikin vuorokausi oksentaessa yhtäkyytiä (kaikki ylös mikä sisäänkin), mies oli jo lähdössä viemään tipalle. Mulle lääkäri määräs Panacodia, noi muut...
  6. J

Helmikuun hehkeät 2011

happihyppy :hug: :hug:
  7. J

Helmikuun hehkeät 2011

Kiva VaniljaRose kun aloit kyselemään. Muakin kovasti esikoista odottavana (ja mitättömän pienellä orientaatioajalla tähän raskauteen lähteneenä) kiinnostais kovasti "kokeneempien" kokemukset. B) Lähipiirille kertominen erityisesti. Miehen tekisi kovasti mieli kertoa vanhemmille, mutta minä...
  8. J

Helmikuun hehkeät 2011

Minäkin ilmottaudun varovasti puskista. Reilu viikko sitten tein positiivisen testin vähän vahingossa kun varmistelin tilannetta ennen seuraavan päivän lekuria (selkähajalla...). Yritystä ei siis takana yhtään ja miehen kanssa oltiin yhtä pöllämystyneitä. Onnellinen vahinko yhtä kaikki...

Yhteistyössä