Hakutulokset

  1. E

    Plussaa täälläkin !!

    :wave:
  2. E

    tietoa vailla.

    tietääkö kukaan milloin saa käynnistyksen tai millä perustein..kantahämeenkeskussairaalassa???? mulla 39rv menos.
  3. E

    Rotavirus-rokotekokeilu

    Onko teidän lapsenne osallistuneet v2002 rotavirusrokote-tutkimukseen ? Meidän olisi pitänyt nyt toukokuun 2005 saada tietää tulos, onko lapselle annettu lume-rokotetta vai jotakin oikeaa rokotetta. Soitelin viime viikolla rokotetutkimustoimistoon, johon kuulutaan. Pahoittelivat tilannetta...
  4. E

    Lasten ruokaohjeet!

    Moi! Voisko joku lähetellä tänne eri ikästen lasten ruoka ohjeita?? Olis kiva joskus itsekkin tehdä ruokia. :p
  5. E

    Käynnistämisestä

    Onko teillä kokemuksia käynnistämisestä? Missä vaiheessa se tehtiin, rv ? Olen nyt rv 39 ja olo alkaa olla sietämätön (välillä "helvettiä"). keskiviikkona taas meen sairaalassa ä-polilla käymään. Olen miettinyt, jos jäisin sinne ja saisivat alkaa käynnistelemään. Päivät alkaa olla "helvettiä"...
  6. E

    Synnytyksen käynnistämisestä ja perätilasta

    Hei Kysyisin paria asiaa, jotka askarruttavat ja pelottavat. Nyt olen rv 37+6 Edelleen kotosalla. Ens viikolla taas ä-polille. Viime viikolla oli perätilassa, käydessäni ä-polilla, painoarvio lapsella n.2400g. Neuvolassa hoitaja sanoi, että ei kai perätila vauva ole sen vaikeampaa ponnistaa...
  7. E

    Äityli78

    Onko sulla täällä nimimerkkiä, jonne vois laiittaa y-viestiä? Voisin kirjoittaa sulle, jos vaan sopisi. Tai sähköpostia.
  8. E

    Sikiön palleassa reikä, osaatteko auttaa ?

    Miten aloitan, no nyt olen rv33, kävin tänään sairaalassa ja putosin samantien jaloiltani alas. Kysyn täältäkin palstailijoilta samaa, kuin "mitäs nyt"-palstallakin. Ultrassa näkyi reikä lapsen pallealihaksessa, eli vatsalaukku painaa ylös, keuhkoja. Olen ollut seurannassa, kävin viimeksi 4...
  9. E

    Voiko juustokakun pakastaa ?

    Mietin, että pystyiskö juustokakun pakastamaan ? Vai menettääkö kakku pakkasessa mehevyytensä ? Toisekseen kysyn, että oletteko käyttäneet jotakin hilloa pohjan ja juustotäytteen välissä ?
  10. E

    Kohdunkaulan puudutuksesta

    Luin aiemmin, että toisilla on vaikuttanut hyvinkin kohdunkaulanpuudutus. Itse synnytin 2002 ja sain pelkästään kohdunkaulanpuudutuksen, en muita kivunlievityksiä, koska avauduin koko ajan "silmissä". Sairaalaan mentäessä olin jo 5cm auki, jne... Nyt mulla on kauhuna itse synnytyskivut. Niitä...
  11. E

    Munamaidoton piirakka ?

    Minulla on hyvä suolaisen kinkkupiirakan ohje, mutta siihen tulee munamaito-juusto seos päälle. Kuinka voisin korvata munamaidon, jos vieras ei voi käyttää maitoa (laktoosi-intoleranssi) ? Kiitos taas :flower:
  12. E

    Juustokakusta

    Olen tehnyt helpon juustokakun ohjeen mukaan kahdella eri astialla. Ongelmaksi syntyi, kuinka saan helpointen kakun irtopohjavuokasta ulos, eli pohjaosa, ettei pohja ja koko kakku säry ? :ashamed:
  13. E

    Myöhäinen keskenmeno

    Mikä voi aiheuttaa, että tulis keskenmeno vaikka rv25 jälkeen ? Rehkiminen, nostelu, stressi?? Joku aiemmin kirjoitti ystävästään, että sikiö oli painanut 1kg kun tuli myöh.keskenmeno. Jäi askarruttamaan, että onko silti vaarana saada missä vaiheessa keskenmenon, vaikka olis jo melkein...
  14. E

    Mistä sitruunamehua ?

    Useammassa ohjeessa on sitruunamehua. Mutta en ole onnistunut löytämään sitä, olen oikein tutkinut isojen markettien mehuhyllyjä (Prisma ja Citym)
  15. E

    Miten saada lapsi itse menemään nukkumaan ?

    Meillä 2v4kk tyttö iltaisin valittaa väsymystä, muta itse ei halua mennä nukkumaan. Yleensä minä menen viereen ja heti kohta nukahdankin siihen ennen tyttö. Välillä illat on yhtä painajaista. Nukkumaan mennään klo 21 tienoilla ja herätään aamuisin 6 jälkeen, myö viikonloppuisin. Sekin on yksi...
  16. E

    Maitopullosta eroon, miten ?

    Meillä tyttö 2v2kk vetää maitoa pullosta "täyttä häkää", tuttina on vellitutti (isompi reikä). Maitopulloa hän haluaa viikonloppuisin aamulla ja päivällä (päiväunille mentäessä). Ja iltasella nukkumaan mennessä. Illalla, jos puuro (tuttelin valmispuurot) eivät maistu, sekoitan maidon sekaan...

Yhteistyössä