Hakutulokset

  1. T

    Onko tämä poika-vai tyttömaha?

  2. T

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Perjantaina nt ultraKyllähän osaa jo jännittää :) (.) kasvaa hurjasti,huono olo ei ole enää joka päivästä,mut aina sillon tällön ilmmottelee.Painoa on tullu ihan liikaa,ekaan neuvolaan jo 2,5kg.Tarvii toivoo et tasottus :laugh: :hug: kaikille menetyksen kokeneille Diinuko niitä...
  3. T

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Mulla varmaan viikkojen mukaan ultra viimesenä..ultra vasta 25.1 viikkoja sillon 12+3.Kerkee toki sillonki,mut malttamaton oon :laugh:
  4. T

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    [/URL][/IMG] T:tammitähti ja nuppu 10+6
  5. T

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Mitenkäs tänne lisätään kuva? pitääkö ensin olla esim.aijaassa ja sitä kautta lisätä?
  6. T

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Mun neuvolatäti löysi äänet aika korkeelta.Selkeesti bikinirajan yläpuolelta ja vasemmalle hiukan käänsi anturia.
  7. T

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    nii miten se kuva lisättiin?
  8. T

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Pitkästä aikaa moikat täältäki :attn: Itellä oli tosi epätuntonen olo ennen ekaa neuvolaa,kaikki oireet paitsi turvotus oli kadonnu.Maanataina oli siis neuvola ja sydänäänetki saatiin kuuluville,vaikka olin varma et ei vielä 9+6 kuulu.Sydän jumputti hurjasti +170 :heart: Nyt sitte ootellaan...
  9. T

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Huh mikä olo,kokoajan etoo ja yököttää,tänään oli oksennus jo tosi lähellä :( Väsymys ei oo helpann,voisin nukua vaika 24/7, valitettavasti se ei 3 lapsen kans onnistu :( Huimaa edelleen,pitäis varmaan paineitaki jossain välissä alkaa mittaileen.Mulla oli viie raskauden jälkeen lukemat tosi...
  10. T

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Pitäisköhän munki tulla tänne :) Eli: Tammitähti 4 tulossa ikä 31 synnytyssairaala Oulaskangas/Oys LA 6.8.2013 Täälä siis todellinen yllätysraskaus ja siitä toipumiseen on menny jo monta päivää.Vieläki moni asia tosi auki,mut enää ei yhtä hurjasti ahista. Kertomisesta: mä oon kertonu...
  11. T

    Tokan lapsen synnytyksen kesto

    mulla eka synnytys 7h ja toinen eka supistuksesta 2h. Nyt jännätään kuin kauan 3 kerta kestää :D
  12. T

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Masu tältä päivältä viikkoja 31+5
  13. T

    *Tammikuun tähdet-11* marraskuu-10

    Täällä kans maha kovettuu. Tänään on jopa ollu jatkuvaa jomttavaa kipua alavatsalla. Onneks lääkkeellä vähä helpotti. Liikkeistä: täällä kans pullistelee lähinnä toinen puoli pää alaspäinhän tyyppi on ollu jo muutaman viikon ajan. Selkeitä potkuja ei enää niinkään tunnu. Kuitenki sen...
  14. T

    Joulukuiset lumihiutaleet 2010 - MARRASKUU

    Vinkkinä pienen kypärälakin metsästäjille. Jesper Juniorista löytyy. Pienin koko 48. T. tammitähti tammikuisten pinosta
  15. T

    *Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

    Onpas kyllä Parelille sattunu huono lääkäri. Itellä ei oo koskaan sattunu ollenkaan ku sf on otettu. Eilen oli neuvola ja kaikki ok. Painoo oli tullu reippaat 100gr/vko sf 25( 22) paineet ok pissa puhas Seuraavan kerran reilun 3 viikon päästä t. tammitähti ja Pikku-Ukko 28+0 :heart:
  16. T

    Jonathan tähti- vai cordurahaalari?

    Cordura. Tähtihaalarista mulla ei oo ku huonoja kokemuksia =(
  17. T

    *Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

    Tänne on rantautunu taas väsymys, johan se muutaman viikon pysyki poissa :D. Osaltaan tätä voi kyllä selittää ulkoiluttomuus. Ei paljo huvita lähtee vaappumaan tonne. En oo ollenkaan perehtyny tohon homeopatiaan. Jotenki musta tuntuu et tää mukelo on pää alaspäin ja siitä johtuu nää kivut...
  18. T

    *Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

    Täällä taas pitkästä aikaa :whistle: Tulee enempi roikuttua fb:n puolella. Jos nyt taas aktivoitus täälläki. [B]En mäkään oo kuullu mistään istukkaverijutusta. [B]En kyl osaa sanoa osallistusinko jos ois mahis, luultavasti en. (.) Alapäätä on alkanu vihloon tosi paljo. Kävely ei enää...
  19. T

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Taas viikko vierähtäny eteenpäin. Alussa tuntu et viikot tuntu kuukausilta, ja nyt ei enää perässä pysy ;). Ihanaa ku ei oo enä oikeen mitään vaivoja, ainoastaan maha alkaa oleen tiellä. Ihanan energinen raskauden keskivaihe :D Lähes joka päivä oon tehny jotaki muutoksia kotiin, vaihtanu...
  20. T

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    TUoretta masukuvaa viikkoja 24+1

Yhteistyössä