Hakutulokset

  1. A

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Rv31 poks :heart: Neuvolassa käyty, painoa tullut 10kiloa yhteensä, verenpaineet ok, rautalisä aloitettu, sf mitta kasvaa yläkäyrän yläpuolella mitoissa 31,5. Ihanan kirpakka pakkas-sää ( - 27 ) kun koirakaan ei suostunut lenkille lähtemään, itse kyllä sitkeesti päätin mennä neuvolaan...
  2. A

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Pumpuli :'( Osanottoni suureen suruunne :hug:
  3. A

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Miukkari: Meille tulee sitten lapset ihan samalla ikäerolla =) Tai siis onhan meillä toi esikoinenkin joka on jo isompi mutta meidän keskimmäinen syntyi nyt tammikuussa 2011 ja tämän pienimmäisen laskettuaika on 5.4.2012 =) Kiva kun tulevat pienellä ikäerolla, saavat sitten myöhemmin kivasti...
  4. A

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    fanttomi Sanattomaksi vetää.. osanottoni suureen suruunne :hug:
  5. A

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Taas olen hiljaiseloa viettänyt palstailun suhteen mutta kaikki kuulumisenne käynyt lukemassa. Tiijona : voimia tulosten odottamiseen :heart: Ja toivotaan tosiaan ettei ole kyse muusta kun geenitekijöistä. Meillekin povattiin keskimmäisestä yhden kasvupyrähdyksen takia isoa vauvaa mut...
  6. A

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Inhottava raskausoire nosti taas päätään.. mulle hormonitason muutos teki saman tempun jo kahdessa edellisessäkin raskaudessa ja nyt taas.. iho kukkii.. olo on kuin murrosikäisellä kun finnejä ja mustapäitä tulee, mielialat vaihtelee, kiukuttelen ja ärsyynnyn ihan pienistä asioista. Suklaa...
  7. A

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Joku kyseli aikooko kaikki selvittää sukupuolen etukäteen: -Minä en aijo. En ole selvittänyt etukäteen kahdessa aikaisemmassakaan raskaudessa enkä aijo tälläkään kertaa. Pysykööt siis yllätyksenä ihan viimeiselle sekunnille asti <3 Aobhinn ja Champion: Hyvä että kaikki on kunnossa! Mymosa...
  8. A

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Siis onko meillä nyt päällekäin kaksi FB-ryhmää? Mä liityin siihen Huhtikuussa 2012 synnyttävät mut nyt meillä on siis myös huhtikuun helmet vai? Miksi kaksi ryhmää? Otettaisko niistä nyt jompi kumpi käyttöön, mulle ihan sama kumpi mut ei kai me kahta ryhmää tarvita? =) Jos otetaan helmet niin...
  9. A

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Papaya Jos meinaat riippukeinulla tätä mikä löytyy linkistä niin meillä oli tämä käytössä vastasyntyneellä ihan päivittäin ja liputan täysillä tän puolesta! Amazonas Koala | Varuste.net Aivan mahtava kapistus, ei tarvittu sitteriä ollenkaan. Tuon saa ihan pieneen kasaan ja matkalle mukaan...
  10. A

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    M1N1: osanottoni, kävin lukemassa kuulumisesi edellisestä ketjusta. Jaksamisia sinne kovasti <3 Vähän on kiirettä pitänyt joten minusta ei pahemmin syyskuussa kuulunut.. Mutta.. olo on hyvä, nt-ultrassa käyty, turvotusta 1mm joten kaikki hyvin sen osalta =) Saatiin pikkuisesta oikein ihana...
  11. A

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Kiinalainen ennuste veikkaa tyttöä mutta oma tuntuma sanois että poikaolo. Raskaus on nyt alussa tuntunut samalta kun poikaa odottaessa, tytärtä odottaessa olin vielä ihan "oireeton" näillä viikoilla =D Äitiyspakkausta en ota koska tarkoituksella olen säästänyt kaikki tyttären pienet...
  12. A

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Misteli83 juu, oikein sopivalla ikäerolla nämä tulevat =) Mä en ollut kovinkaan aktiivinen tammikuisissa mut tuli vaan mieleen et jos sullakin on 7kuinen siellä kotona niin voi olla et ollaan palstailtu jo heitä odottaessamme =) Mammavaatteista mulla on tälläkin hetkellä jalassa h&m:n 10euron...
  13. A

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Sairastupa kasassa :snotty: Ensin tuli tyttö kipeeksi ja sitten minä.. ollaan molemmat kuumeiltu pari päivää ja nyt sitten aloitti poikakin sairastamisen.. ihan lyöty olo kun jokapaikkaa särkee =( ja pahoinvointi lisääntyy kun päivät menee teetä lipittäessä, ruokahalu on ihan kateissa.. Mut...
  14. A

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Varhaisultrassa käyty ja nyt mullakin on laskettuaika! Eli mut saa lisätä etusivulle La 5.4 ja synnärinä K-PKS :wave: oli ihanaa nähdä et siellä tosiaan köllötteli pieni papunen ja sydän sykki jo kovin <3 M1n1 :hug: varmasti tuollaisen kokeneena raskauteen liittyy enemmän pelkoja kun meillä...
  15. A

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    LittleStar :hug: voimia! Huomenna aika varhaisultraan.. jännittää.. =) Tuun ultran jälkeen kertomaan enemmän kuulumisia, nyt käväisin vain lukemassa mitä teille kuuluupi.
  16. A

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Nellikaramelli: Totta että parempi yksi hyvä vanhempi kun huonossa parisuhteessa/ilmapiirissä kaksi vanhempaa kasvattamassa. Onneks sulla on hyvä tukiverkosto, kyllä sä pärjäät :heart: KYSYMYS sisarusrattaista: Eli meillä kun tulee lapsille tosi pieni ikäero niin pitäs hankkia tuplat tai...
  17. A

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Vuodoista kärsiville :hug: toivotaan et vuodot loppuu ja pienet pysyy matkassa! Mulla oli esikoista odottaessa vuotoja joiden syyt ei koskaan selvinneet mut raskaus meni hyvin ja terve poika syntyi yliaikaisena keskenmenopeloista huolimatta =) Erilaisista odotusajoista : mulla on kokemusta...
  18. A

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Käväisin eilen ekassa neuvolassa, tunnusteli kohdun ja yritti löytää sydänäänet, ei vielä löytänyt joten oli sitä mieltä et kyllä raskaus on niin alussa et huhtikuisiin odottajiin mä kuulun =) Koska edellisestä synnytyksestä on vasta 6kk aikaa ja kuukautiskierto ei vielä ole pelittänyt...
  19. A

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Adalmis: kiva huomata et täällä on joku muukin jolle tulee pienellä ikäerolla seuraava =) Oliko täällä muita joilla on ihan pienellä ikäerolla lapsia? Meillä tosiaan tyttö 6kk ja ei hajuakaan millä viikoilla odotan tätä toista mut pieni pahoinvointi antaisi mun kuvitella et tähän pinoon mä...
  20. A

    ****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

    Epävarmana pistän jalan oven väliin ja merkkaudun pinoonne.. katsotaan pysynkö mukana, vaihdanko pinoa tai putoanko pois odottajista mutta positiivinen testi on tehty joten raskaana ollaan <3 Ei vain mitään käsitystä kuinka pitkällä.. Ennestään meillä on 2 lasta, 4,5vuotias ja 6kuinen vauva...

Yhteistyössä