Hakutulokset

  1. L

    ystäviä oudolle äidille

    moi!oisko kukaan kiinnostunut mailikaveruudesta vähän kummallisen äidin kanssa?parisuhde on syvältä ja muutenki tökkii enkä taida sopia äitimuottiin..että pistäkää tänne viestiä jos muitaki kummajaisia(omasta mielestään) on :) harrastan musiikkia(lähinnä metalli ja muu tunnemusa), lukemista...
  2. L

    Tantra seksi

    harrastaako joku? kurssille olis kiva mennä, onko kukaan käynyt? :heart:
  3. L

    Selenicereus huhuu!!

    Oon nyt pari viikkoa karppaillut ja kiloja on jo 3 (jipii!!) lähtenyt. Miten on hedelmien kanssa?? kuinka paljon niitä saa / on hyvä syödä?? Mullakin oli aiemmin ihan hirveä makean himo, sitä kaipaa vieläkin välillä. Sokeria en ole syönyt mut omenoita syön 1-2 päivässä ja appelsiinin, joskus...
  4. L

    7v käy karkkivarkaissa kotona.

    poika pötkötteli kerrossängyssään ja ihmettelin mikä hänellä sielä rapisee. Oli käynyt hakemassa karkkipussin keittiön yläkaapista ja salaa pisteli niitä menemään. Nyt lauantainen karkkipäivä oli häneltä huonon käytöksen vuoski peruttu ja karkit jäivät kaappiin. Peruin sitten seuraavankin...
  5. L

    Arrakki eli suklaapallojen ohjetta?

    löytyiskö keltään?? Ovat siis suklaa makeisia joissa kookosta pinnalla. eivät kuitenkaan punssipalloja... vaan niitä huomattavasti vähemmän makeita herkkuja.
  6. L

    IHANA PILATES!!

    Tilasin reilu vuosi sitten tv-shopista Mari Winsorin pilates videot. Pääsinkin hyvään vauhtiin kunnes kolmosta odottaessani vatsa kasvoi ja tuli "tielle" ja jumppaus jäi vähemälle . Nyt neljännen lapsen saatuani olen taas aloittanut ja koitan tehdä joka päivä ainakin 20min videon läpi. Kerran...
  7. L

    äidit joilla on monta pientä lasta

    Saatteko apua kotitöihin?? Käykö kellään kodinhoitajaa?? Vauveli on nyt 3vkoa ja olen jo nyt ihan poikki. Jaksan kyllä ainakin vielä tehdä kotityöt ja hoitaa lapset, mutta jos tätä vähäunista kautta kestää vielä kovin pitkään alkaa oma puhti epäilyttää. Kuinkas te muut jakselette?? Vauva on...
  8. L

    TYTTÖ TULI

    24.8 Siinä puoli kahden maissa päivällä menin isännälle huutelemaan lautataapelin viereen, josko ehtisi minua sairaalaan viemään. Toinen tuumasi hetken ja huuteli takaisin -ehinkö vielä pari lautaa lyömään?? Tuli sitten kuitenkin ja lähdettiin matkaan. Taysissa kätilö totesi että käynissä on ja...
  9. L

    Miten miehen sterilisaatio tehdään??

    Tähän on nyt päädytty. Mies vaan veti valkoiseksi kun kuuli että toimenpiteessä ei miestä tarvitse nukuttaa, ja tuumasi että hänen palleja ei kyllä puudutella :D ei kai siinä nyt palleihin kajota?? Mies on maatilan poika jolla kokemusta karitsoiden salvamisesta ja taitaa mielessään kuvitella...
  10. L

    Onko spinaali puudutus hyvä??

    Olen menossa 2.8 synnytystapa suunnitteluun ja mietin mitä kivunlievityksiä näin etukäteen pyytäisin. epiduraalin sain esikosta, mutta sen laitto epäonnistui joten siitä ei ollut paljoa apua. muita kokemuksia kivunlievityksistä ei ookkaan ilokaasua lukuunottamatta. Oisko spinaali parempi kuin...
  11. L

    APUA Valkealan pentutehtaan koirille!!!!

    Kouvolan lähellä valkealassa tehtailtiin vuosien ajan sekarotuisia koiria.Koirien laajamittainen pito ja pentutehtailu jatkuivat huonoissa oloissa, vaikka asiantila oli viranomaisten tiedossa ja toimintaan puututtiinkin useita kertoja. Kesäkuussa kennelistä haettiin pois yli sata koiraa...
  12. L

    Voiko miehen sterilisaatiota perua/kiertää???

    Tälläistä olen nyt miettinyt, minulle kun ei oikein mikään ehkäisy käy. Pillereitä olen koittanut useaa merkkiä mutta verenpaineet alkaa nousta ja olen huonovointinen. Huono-olo tuli myös ehkäisyrenkaasta. Spermisidit ei meillä toimi ja kuparikierukasta sain valtavat kuukautisen ja anemian...
  13. L

    Mistä saa temperoitua suklaata???

    Eipä kukaan tiennyt kun kyselin tuolla mitäs nyt puolella. Elikkä tietääkö kukaan, onko siis jotenkin käsiteltyä taloussuklaata vai pitääkö ostaa "temperoituna jostain..??

Yhteistyössä