Hakutulokset

  1. M

    2010 ELOKUISET IPANAT

    Minäkin pääsin vihdoin koneelle. Meidän Ukkeli nukkuu pitkiä unia ja syö hyvin. Ihana vauva:heart: Painosta en tiedä, neuvolaan päästään vasta ensi viikolla kesälomien vuoksi. Imetys on aina aluksi yhtä tuskaa, mutta luotan että kipu menee ohi, kunhan rinnat tottuvat venytykseen. Jonnuli...
  2. M

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Onnea Nokikanalle ja muille vauvan saaneille:flower: Ja tsemppiä vielä odotteleville, pian on nyytit sylissä. Meidän Pikku-Ukkeli syö ja nukkuu hyvin, ihanan rauhallinen vauva. Esikoinenkin on suhtautunut tulokkaaseen tyyneydellä, mitä nyt salaa piti omassa huoneessaan kotiparturia ja...
  3. M

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Taas monta vauvaa syntynyt, onnea tuoreille äideille ja pikkuisille! Meille syntyi poika sunnuntaina rv 41+2. Synnytys oli nopea: Heräsin su 02:10 kipeisiin supistuksiin, uni ei enää maittanut, joten siirryin alakertaan lueskelemaan. 4:30 hulahti housuihin vettä(?), soittelin sairaalaan ja...
  4. M

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Onnea vauvautuneille! Tsemppiä n11na kontrolliin. Mulla vasta maanantaina neuvola ja sen jälkeen varaillaan aikaa kontrolliin. Esikolle nousi eilen kuume, toivottavasti menis pian ohi, ettei tarttis viedä häntä hoitoon kipeänä. Viikonlopuksi suunnittelin varaavani ajan tutulle...
  5. M

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Onnea vauvan saaneille, ihanaa että moni on taas saanut pikkuisensa:) Ja uusille: tervetuloa! Oma napa: Jee, olen nukkunut HYVIN ja jopa 7 tuntia. Elämä näyttää valoisalta, sadepilvistä huolimatta. Eilisen neuvola kuulumiset, paineet olivat koholla ja vauva tiukasti kiinni lantiossa...
  6. M

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    n11na: ei täälläkään MITÄÄN synnytkseen viittaavaa, jos yhtään lohduttaa. Toivottavasti mekin päästään pian tosi toimiin. Mymmeli
  7. M

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Onnea vauvansa hakeneille. Ihanaa, että olette saaneet pikkuiset syliinne! mmiilialle: jaksuja ja tsemppiä, toivottavasti kaikki menee tänään mukavasti ja joutuisasti :) Jonzzku: tervetuloa mukaan. Itsekkin olen laiska kirjoittelija ja välillä menee pitkä aika, kun en ehdi lukea tekstejä...
  8. M

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Jos jollain on ylimääräisä supistuksia, otan mielelläni vastaan :) Olisi kivaa lähteä Rebeskan perässä Tyksiin. Onnea matkaan Rebeska ja muutkin lähtökuopissa olevat. Alan pakkailla piknic -eväitä koriin. Turha jäädä kotiin odottamaan, kun mitään ei tunnu tapahtuvan yrityksistä huolimatta...
  9. M

    ***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

    Minäkin tulin poksumaan, eli POKS 40. Sais vauva jo tulla, viikonlopuksi olisi lastenvahti yms. asiat helppo järjestää. Onnea kovasti kaikille pikkuisten hakeneille ja kiitos synnytyskertomuksista, niitä on näin loppuvaiheessa mukava lukea. Pikku3nen: Minulla on myös univaikeuksia, olen...
  10. M

    **** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

    Tukivöistä: minulla on käytössä kaksi, Anitan ja Carriwellin. Anita on huomattavasti tukevampi, Carriwell taas mukavan pehmeä ja edullinen (n. 14e). Marlin ja Me9andBonus: Katselin myös tuota Kimperin liinaa, niissä on kivat kuosit ja se olis kotimainenkin, mutta onko teillä tietoa sopiiko se...
  11. M

    **** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

    Rohkenen nyt ilmottautua elokuisiin, vaikka olenkin laiska kirjoittaja. Meille on tulossa kakkonen, LA 6.8. TYKS, meillä on 2005 syntynyt tyttö. Jäin viime viikolla sairauslomalle ja näillä näkymin en takaisin töihin pääsekkään. Toivottavasti saan ajan mukavasti kulumaan. Isosiskon vanha...

Yhteistyössä