Hakutulokset

1. L

Minkä kokoinen vauvasi on 3kk ikäisenä?

Heippa! Meillä poika (nyt reipas 10 kk) oli 8 vko:n ikäisenä 6440 g / 60 cm, 3 kk -mitat 7670 g / 63,5 cm.
  2. L

**Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

Ehtoota kaikille, Täällähän käy mukavan vilkas keskustelu ja paljon uusia piinailijoita on tullut mukaan. Tervetuloa minunkin puolestani! Firefox ja Heni, onnittelut hienoista ultrakuulumisista! ON: omalta polilta soiteltiin perjantaina kuulumisia ja ultra-ajaksi sain 8.6. Voitko Tinka...
  3. L

Tervetuloa Firefox! Taidan vetää pohjat oireettomuudessa - mulla ei ole ennen testiä ollut käytännössä mitään oireita, olinkin ihan varma negasta ja piti heti tehdä varmistustesti, kun en uskonut plussaa todeksi =) Eilen oli lievää huonoa oloa, tänään on alavatsaa vihlonut hieman. Vähissä...
  4. L

Kiitokset tervetulotoivotuksista :) Verna, mulla on myös tänään iskenyt pelko siitä, että menee heti kesken. Mulla on yksi keskenmeno puolentoista vuoden takaa, melko varhainen sellainen. Jos vaikka testailisi muutaman päivän välein ja katsoisi, vahvistuuko viiva. Allergialääkkeistä sen...
  5. L

Heippa! Pääsenkö mukaan piinailuketjuunne? Olen eilen tehnyt plussatestin ensimmäisestä IVF-hoidosta. Alkionsiirto oli 3.5. Punktio ja siirto tehtiin TAYS:ssa, muuten olen hoidossa kotikaupunkini lapsettomuusplk:lla. Taustaa sen verran, että olen 32-vuotias ja yritys alkoi keväällä 2007...
  6. L

Kuka osaa kertoa Zumenon lääkkeen käytöstä?

Hei! Olin myös tänään tuoresiirrossa ja minulle lääkäri kirjoitti Zumenon-reseptin valmiiksi mahdollista PAS:ia varten. Totesi vaan, että toivottavasti ei tarvita. Kannattaa varmaan varmuuden vuoksi soitella vielä klinikalle ja varmistaa asia. Tsemppiä piinailuun!

Yhteistyössä