Hakutulokset

  1. Y

    Nelosen penis dokumentti

    Moniko aikoo katsoa tänään neloselta tulevan penis dokumentin kello 22? Mainoksessa näytti olevan aikas komean kokoisia vehkeitä, tulee ihan noloksi oman kanssa :$
  2. Y

    Seksileluista ja etenkin sauvoista kysely naisille

    Kun usein näin miehenä ajattelee et naiset varmaankin käyttävät sauvaa samalla tavalla kuin aitoa tavaraa niin moniko nainen työntää sauvan sisään ja kuinka moni vain hyväilee klitorista? Ja kuinka moni katsoo sauvan kokoa kun ostaa sellaisen? Ostatteko ison vai pienen vai luonnollisen...
  3. Y

    Perjantain himotusketju

    Ketäs muita himottaa? Minua :wave:
  4. Y

    tyydytys asento kysely

    Mulla tais tulla hirveä vimma kysellä :p Tehdäänpä seuraava kysely: 1 Oletko mies vai nainen? 2 Missä asennossa tyydytät itseäsi? a) selällään maaten b) mahallaan maaten c) seisovalteen d) kyykyssä e) istuvassa asennossa f) kontillaan g) joku muu asento, mikä?
  5. Y

    yhdessä tyydyttäminen

    Kuinka moni on tyydytellyt yhdessä? Kuinka moni olis valmis tyydyttämään toisen osapuolen edessä? Tuossa yks päivä löysin netistä naisten orgasmi pätkiä ja oli kyllä todella kiihottavan näköisiä. Olisi ihanaa joskus löytää sellainen kumppani joka tykkäisi tyydytellä näkösälläni.
  6. Y

    Uimarannat ja eroottisuus

    Onko muiden mielestä uimaranta eroottinen paikka? Itse tykkään käydä uimarannalla ja eikä sitä pidä kieltää, että onhan se myös tavallaan eroottinen paikka. On tosi kivaa katsella naisten vartaloita ja joskus tulee jopa ajateltua, et miltä mahtaisi seksi tuntua tuon kanssa ja tuon kanssa : )
  7. Y

    intohimonen hetki kylpyhuoneessa

    Tässä pieni tarina. Olisi kiva kuulla kommentteja. Niitä voi laittaa viestinä tai yv:nä. Tulen sinun taaksesi ja nojaudun vasten sinua. Sinulla on päälä kypytakki ja tunnen ylävartaloani vasten kylpytakkisi pehmeyden ja vartalosi muodot. Suukottelen niskaasi ja samalla vien käteni...
  8. Y

    Mistä tunnistaa seksuaalisen ihmisen

    Monesti miettinyt et miten voisi tunnistaa seksuaalisen ihmisen? Siis esim. baarissa tai kun tekee tuttavuutta. Itse olen tullut siihen tulokseen että eipä taida olla yleistettäviä asioita, koska joskus se ujon näköinen nainen voikin olla erittäin seksuaalinen ihminen. Välttämättä seksuaalinen...

Yhteistyössä